Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Din de Ridder 28-06-2023

Vriendelijke benadering. Denkt mee met de klant voor een oplossing.
Stelt zich flexibel op. Komt afspraken na.

AnkieK 28-06-2023

Werd zeer vriendelijk en deskundig geholpen, de medewerker nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden.
De daadwerkelijke bestelling en levering waren snel voor elkaar.

Agnes van Akelijen 28-06-2023

Keurig geholpen.
Ik kom in deze zaak al jaren.
Alle electrische producten in huis zijn bij van Dijk gekocht. Echt dorps!

Gelderman/Bille 28-06-2023

Goeie klantenservice super klantvriendelijk goed geholpen an een dikke koelvrieskast

Hartstikke bedankt vriendelijke groeten g.gelderman

Marie José 28-06-2023

Ik ben goed geholpen, men nam alle tijd voor mij.
Heel deskundig en de montage en aflevering gingen prima.
Dit alles waanzin de winkel in Eelde. Over de webshop kan ik niks zeggen helaas.

Elly Kreischer 28-06-2023

Heb een Lowe tv, dec 2015 bij Vogel gekocht (geen goedkope aanschaf), ter reparatie aangeboden. 3 juni gebracht 12 juni gebeld had nog niets gehoord zou teruggebeld worden, is niet gebeurd. 13 juni gebeld konden nog niets zeggen 17 juni nog niets gehoord en wederom gebeld konden nog niets zeggen. 1/2 uur later teruggebeld dat de reparatie 800,00 zou gaan kosten. Kon ineens wel snel in een 1/2 uurtje tijd een antwoord krijgen vraag me af of het wel zo is. Heb de tv opgehaald en het kostte me 50,00.

Joke.mak 28-06-2023

Zeer goed geholpen en de levering ook zeer goed gegaan .
Ik zal zeker me vrienden deze zaak aanrader
En klant vriendelijk geholpen

Bart 28-06-2023

Gekocht bij Wim van den Broek in Boekel. Correcte uitleg gekregen en netjes geleverd en geplaatst.

Maar om nu 120 Euro in rekening te brengen voor exact 1 uur voor inbouwen vind ik wel heel erg hoog!!
Als je hier al 40 Jaar klant bent had ik dit niet verwacht.

Wittem 28-06-2023

Aankoop, levering en plaatsing tot volle tevredenheid uitgevoerd. Zeer vriendelijk personeel.

Rob van den Berg 28-06-2023

Beide eigenaren hebben vertrouwen in mij door apparaten mee te geven, die ik na enig proefgebruik in huis met hen afreken.
Dat schept een band van wederzijds vertrouwen.

Aad van Duijn 27-06-2023

Groot assortiment, uitstekend advies en klantvriendelijke bediening. Behulpzaam en vooral proactief denkend.

Karin 27-06-2023

Wij zijn zeer prettig geholpen en geadviseerd. De levering was op de afgesproken tijd en het apparaat vakkundig en snel geplaatst. We kregen ook gratis een leentoestel aan huis bezorgd. Top service!

Karin 27-06-2023

Jurgen 26-06-2023

De shop is scherp geprijsd en de service en het directe contact is goed. Daarnaast zit de winkel bij ons in de woonplaats.

Lauterfeld 26-06-2023

Bij de aanschaf van de inbouwkoelkast werd naast inbouwservicekosten nog eens basisinstallatiekosten en draairichtingwijziging berekend ter waarde van 65 euro terwijl we hierover in de winkel niet werden geinformeerd..Bovendien duurde de inbouwservice niet 60 min ..

H. van Rensen 26-06-2023

Snel en vakkundig geholpen! Goed geadviseerd. Vriendelijke monteurs en behulpzaam personeel aan de telefoon.

Ray 26-06-2023

Heldere communicatie over wanneer mijn Solis Barista Perfetta Plus sowieso gerepareerd zou worden en wanneer alleen in overleg (boven bepaald bedrag). Foto ontvangen van de oorzaak van het defect. Betrof een kapotte slang. Die is besteld en vervangen. Binnen niet al te lange termijn mijn Solis weer terug. In de tussentijd kreeg ik een Nespresso apparaat in bruikleen plus een kleine voorraad cupjes. Top!

Gebra Noordwijkerhout 26-06-2023

duidelijk advies naar aanleiding van de vraag. Snelle levering en vlotte correcte installatie en uitleg gebruik

E. Kooij 26-06-2023

Vriendelijk en behulpzaam en vooral deskundig personeel. Uitstekende service.

Maud 26-06-2023

Goede medewerkers met perfecte deals..
Nemen de tijd om dingen uit te leggen, en installeren alles tot in de puntjes!
Geen op of aanmerkingen!

WD 26-06-2023

Vriendelijk en terzakekundig geholpen. Reparaties worden goed uitgevoerd. Snelle reactie op terugbelverzoek.

L.D. Huismans 25-06-2023

Het gaat over het herstellen van de aansluiting van de trekschakelaar van mijn wasmachine: snel en vakkundig hersteld!

Hans 25-06-2023

Ik kom zelf uit Oldenzaal en ga voor alle witgoed naar verkoper, daar wordt je namelijk serieus genomen en ben je geen nummer, en verstand van zaken!

stephan Theeuwes 25-06-2023

overzichtelijke opstelling van de producten. Vriendelijk en kundig personeel. Goede kwaliteit en prijs verhouding. wij kopen al ons witgoed bij deze winkel!

Marijke 25-06-2023

Ben helemaal tevreden. Bij Ava denken ze met je mee en helpen je net zolang tot je apparaat gebruiksklaar is. Heel fijn! Je mag nadien altijd bellen met eventuele vragen.