Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2844 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

F. Swaak 07-11-2022

Koop al jarenlang tot volle tevredenheid alle huishoudelijke apparaten bij Gebra in mijn woonplaats Noordwijkerhout. Heb goede ervaringen: niet alleen dicht bij huis, maar ook goede, betrouwbare adviezen en goede spullen tegen normale prijzen.
Installatie van de apparaten bij mij thuis (vaatwasser, wasmachine, droger, digitale radio e.d.) is eveneens steeds prima (vakkundig) verlopen.

Ans P 07-11-2022

Na telefoon naar de fa. Stronks vw defecte wasmachine was er vrij snel n monteur. Helaas was mn machine op leeftijd en zou t n dure reparatie worden. In overleg n nieuwe besteld. Er werd meteen n vervangende voorgesteld, maar dat was niet nodig. Nieuwe keurig na goed opgegeven leveringsdata gebracht. Ben er erg blij mee!

Korrie 07-11-2022

Vriendelijk en correct geholpen in de winkel.
Plaatsen van kookplaat ook zeer netjes en correct gedaan. Alles werd netjes achter gelaten. Medewerker moest op zaterdagavond doorwerken tot 19.00 uur. Het was voor hem belangrijk dat het goed werd geplaatst. Super te vreden zeer correct.

wiel killaars 07-11-2022

Altijd een super aangename winkel om producten te kopen en vriendelijke verkopers te zien die je heel goed advies geven over de aangekochte spullen en om niet te vergeten een top service

ronald deen 07-11-2022

Zeer tevreden, het personeel van Lieshout geeft goed advies en nemen hier de tijd voor. Personeel is zeer vriendelijk. De koelvries combinatie werd in overleg thuis bezorgd. Al vele jaren een zeer tevreden klant.

René 07-11-2022

Ik ontving duidelijke informatie, werd goed geholpen en de werkzaamheden zijn keurig volgens afspraak uitgevoerd.

Willian 07-11-2022

Ik kies voor deze shop omdat ik vindt dat wat je dichtbij kunt kopen je dat ook zeker moet doen. Je de ondernemer uit je dorp moet steunen.
De service en het assortiment is prima. Wat ze niet hebben bestellen ze .
Ik ben zeer tevreden over deze winkel , en ze zijn er altijd vriendelijk.

Solid Klus 07-11-2022

Deskundig geadviseerd, nette afhandeling en snelle levering! Fijn om in de buurt een dergelijke klasse winkel te hebben!

Ellen O. 07-11-2022

Lekker dichtbij. Hebben altijd wel wat op voorraad. Personeel altijd heel erg behulpzaam en meedenkend.

Winkel zit in het dorp niet ver bij ons vandaan. Altijd goede service en hele aardige medewerkers.

Hans M 07-11-2022

Kreeg via een folder een mooie aanbieding te zien.
In de winkel werden we vakkundig te woord te staan , de apparatuur werd netjes en op tijd geleverd.

G. Houtop de Bie 07-11-2022

Koop bij Hamer voor de vriendelijke mensen, ook aan de telefoon,
Met 1 dag de nieuwe wasmachine al bezorgd en aangesloten.
DUs een tevreden klant die blijft bij Hamer.
Groeten G. Houtop de Bie.

Dirk de Natris 07-11-2022

Monteur was heel vriendelijk en deskundig. Wist precies wat hij moest doen qua aansluiting van dvd. Heeft oude spullen meegenomen, wat ik heel plezierig vond.

Hilbrand brink 07-11-2022

Fijne winkel
Waar je professionele hulp krijgt
Is hen niets teveel om effen bij je langs tekomen
Op zaterdags naar winkel tijd.
Gewoon top

Janneke 07-11-2022

Zeer deskundig personeel, weet alle voor en nadelen van de apparaten. Neemt de tijd, ondanks de drukte in de winkel

Jan Gieskens 07-11-2022

Geweldige service en zeer klantvriendelijk en op tijd.
Top! Aan alle wensen voldaan, zoals gratis ophalen oude apparaten op 2 verschillende adressen.

Aty Kuijper 07-11-2022

De medewerker van deze zaak heeft de moeite genomen om een oplossing te vinden voor ons probleem

Fam.meers wilhelminastraat 07-11-2022

In onze vorige woning hebben wij bij jullie op een dag,een nieuw gasfornuis en een nieuwe oven,en een nieuwe afzuigkap gekocht. Wij waren over de apparatuur tevreden ,en ook over de service waren wij zeer tevreden. Inmiddels zijn wij verhuisd en dachten gelijk aan electro v. Kan. Echter hebben wij nu spijt van die keuze.
Hoe kan het dat wij in ons nieuwe appartement ,een beschadigde koelkast en een inductie kookplaat die kapot is krijgen geleverd van v.kan.??
Inmiddels hebben wij een andere koelkast gekregen en een leen inductie kookplaat. Nu is het wachten tot 17nov voordat er een monteur komt kijken naar de kapotte inductie kookplaat. Tja de vraag of wij tevreden zijn mogen jullie bij deze zelf invullen. Groetjes fam.meers.

Monique 07-11-2022

Vakkundige uitleg bij aanschaf van een radio,
Goeie dienstverlening ivm facturatie België

Lidi 07-11-2022

Altijd goede service bij electricity’s Drieenhuizen in Amersfoort We kopen er al 10 jaar, een wasmachine, ventilator, koelkast, grill en nu een stofzuiger. Eigen storingsdienst is een grote pre!

S. van Buuren 07-11-2022

Al jaren klant bij Brenkman, hele goede en professionele service wordt geboden. Fijn is dat er veel keuze is in producten in de zaak zodat je een goede afweging kunt maken. We zijn zo wie zo niet voor online bestellen, hopen en stimuleren dat dit soort winkels nog lang mogen blijven bestaan

Sanne 07-11-2022

Personeel met kennis en luisteren ook goed naar je wensen. Ook de installatie was goed.

mariska 07-11-2022

Wasmachine was kapot, zeer snelle reactie en actie, reparatie voor een goede prijs.

c.verbraeken 07-11-2022

goede service in het verleden ,goede uitleg bij aankoop .vriendelijke medewerkers

van den Heuvel 07-11-2022

De winkel is bij ons in de buurt en wij houden ervan om in eigen dorp klant te zijn. Dan ken je elkaar al lange tijd. Deze Electroworld Van Dijk geeft uitstekende service. Ook deze keer werden wij snel en zeer goed aan huis geholpen met verschillende problemen die zich hadden voorgedaan na/door lange afwezigheid. Er moet heel veel gebeuren voor wij deze relatie beëindigen!

de Driesprong 07-11-2022

snelle service, goed advies en daarna snelle levering en inbouw van vaatwasser