Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JayBeRayBearGun 19-02-2023

'k Zocht naar een reperateur in de buurt en kwam bij Elektro World Van Dijk. Online contact gemaakt en vervolgens telefonicsh afspraak. Reperateur kwam langs om diagnose te stellen. Fout gevonden, onderdeel besteld. Week later terug voor vervangen. Toch nog secundair probleem. Apparaat meegenomen. Week later gereprarerd retour. Gewoon netjes, deskundig, vriendelijk en resultaat gericht. Sympathieke monteurs ook. Enige minpuntje was dat ze voor een van de afspraken wat aan de late kant waren maar dat komt volgens mijn doordat ze druk hebben met een ander klant en je niet altijd weet wat je tegenkomt en hoelang het duurt. Al met al geen onoverkomelijk probleem. Van harte aanbevolen!

Thymen 19-02-2023

Goede en persoonlijke service, houden je goed op de hoogte van de levering.
Prettig bedrijf en vriendelijke medewerkers.

Trudy Liedenbaum 19-02-2023

Ik vind service heel belangrijk en ik heb het gevoel dat ik dit bij Baake heb.

WimW 19-02-2023

Prima geholpen
Jammer dat jullie niet verwijzen naar de AEG app waar je na registratie van je apparaat 5 jaar fabrieksgarantie krijgt.p.v. 2 jaar
Wimwesterhof@caiway.nl

Marcel 19-02-2023

Als Wijkvereniging vinden we het belangrijk om lokaal te kopen. Daarbij is goede voorlichting ook belangrijk. De prijs is ook een factor. Met alle 3 de boxjes aangevinkt is de keuze snel gemaakt.

Astrid 19-02-2023

Prettige zaak, vriendelijke mensen, apparaat snel geïnstalleerd en oude meegenomen. Kon niet beter. De wasmachine zelf nog te kort gebruikt om een oordeel te geven.

W van de Kraats 19-02-2023

Zeer goede snelle en eerlijke service en heel klantvriendelijk echt een zaak om steeds weer terug naartoe te gaan ,

Henk van Zeijst 19-02-2023

goede vriendelijke benadering van medewerkers ,keurige bezorging, goede voorlichting en service kortom prettige winkel

Monique 19-02-2023

De levering was prima can zowel de koelkast als de vaatwasser, de artikelen hebben wij uitgezocht samen met een verkoopmedewerkster in de winkel

Wim van Leeuwen 18-02-2023

Het is toch geweldig, als je wasmachine kapot is na 15 jaar en ze kunnen 2 dagen later al een nieuwe plaatsen en de oude kapotte wasmachine nemen ze mee terug.
De wasmachine werd netjes aangesloten en even getest of hij het deed!
Trouwens het waren aardige kundige monteurs

P. Verhelst 18-02-2023

Je wordt netje te woord gestaan en geholpen, service is goed en afspraken worden nagekomen.

Maasland AJ. 18-02-2023

Wij vonden het fijn dat V Dijk het kwam opmeten en bekijken wat er geplaats moest worden voordat er besteld werd.

Herald Malestein 18-02-2023

Goede en vriendelijke service, daarbij kwam ook de snelle levering van de producten.

Sandra 18-02-2023

Kast besteld, levering duurde wat lang maar daar kan de winkel niks aan doen.
Nette levering, vriendelijk personeel. Dik tevreden.

brenkman 18-02-2023

goede zaak zijn al 55jaar klant al ontzetend veel gekocht daar zal het iedereen aan raden goede bediening en uitleg

Piet de Kam 18-02-2023

Goed en deskundig geholpen. En keurig netjes ingebouwd zelfs nog mooi op tijd . Prima Monteur

Roetgerink 18-02-2023

Netjes op de hoogte gebracht wanneer de inductie plaat binnen komt. Goede service bij montage

Elektro Wouters Valkenburg 18-02-2023

geweldige service , persoonlijk advies , concurrerend in prijs met de groten die absoluut geen advies of service leveren!
familiair, vertrouwensbasis, jarenlange ervaring , geen kul verkoop praatjes

Nellij Dieleman 18-02-2023

Men krijgt van het personeel altijd zeer deskundige en betrouwbare informatie!
Altijd correct en vriendelijk personeel met een persoonlijk luisterend oor naar de klant.
Eveneens bij reparaties komen deskundige en correcte monteurs aan huis.
Van meet af aan is deze winkel onze eerste keuze voor alle technische apparatuur in ons huis!
Dus Electro world is een aanrader voor iedereen

Lambregts 18-02-2023

Goede uitleg. Snelle service en vooral een dikke pluim voor de monteur. Zeer vriendelijk en geduldig

Hazelhorst 18-02-2023

Heel erg goed geholpen wat je tegenwoordig zelden meer meemaakt. Personeel heeft kennis van zaken , neemt uitgebreid de tijd. Goede adviezen, klantvriendelijk, perfecte service. Net en erg vriendelijk personeel. Nieuwe wasmachine keurig geïnstalleerd, laten weten wanneer ze komen en oude wasmachine weer meegenomen.
We kunnen iedereen aanraden hier naartoe te gaan. Een dikke 10!

Lou Boot 18-02-2023

Prettig eerste gesprek dat ‘stap-voor-stap’ vertrekkend vanuit mijn wensen uitmondde in een tevreden keuze.
Heel blij mee👍👌

Hans Oudbier 18-02-2023

Super fijn geholpen in de winkel en bij aflevering van de koelkast ook netjes aangesloten
Dus eennaanrader voor uw aankopen

Selcuk 18-02-2023

Men neemt de tijd voor de klant en luistert naar de wensen. Geen gladde verkooppraatjes. Een goed en eerlijk advies is wat je meekrijgt! En de service is top! Ben tevreden met mijn aankoop! Mijn volgende elektrische apparaat zal ook weer hier gekocht worden!

verstraaten 17-02-2023

Vriendelijke bediening en vlotte afhandeling . Het problerem werd deskundig verholpen