Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

C dijkhuis 14-05-2023

Zeer vriendelijk en goede eerlijke adviezen.niet de duurste producten aangeraden

Frank 14-05-2023

Snel geholpen in de winkel met bruikbaar advies.
Bestelling snel geleverd en geïnstalleerd.

de rus 14-05-2023

Keurig geholpen in de winkel, aankoop gedaan en afspraak voor levering gemaakt. Bezorgers kwamen keurig in afgesproken tijdblok. Uitleg over apparaat gekregen, oude apparatuur en alle verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen.. Bezorgers waren heel netjes.

Stephanie 14-05-2023

Altijd goed advies en er wordt goed meegedacht. Nette levering en installatie. Omdat meer mensen dat ontdekt hebben moet je soms wel wat lang wachten voor je aan de beurt Benton de winkel.
Nu ook werd er extra gezocht naar een snel bezorgmoment voor onze zorgboerderij.

Bert 14-05-2023

Miele W627 gaf een F50 stroring. Via website van de reparatievakman bij de Fa. Brilman/Elektroworld terecht gekomen. Monteur kwam snel met, helaas, diagnose defecte besturingsmodule. Te dure reparatie t.o.v. staat en leeftijd van de machine. Ze hadden een 2e hands als alternatief op voorraad. Deze werd 2 dagen later al geleverd en werkt prima. Dus erg tevreden.

Gert 14-05-2023

Zoals altijd goed en vakkundig geholpen. Duidelijke uitleg en waarom wel of niet een bepaalde koffiemachine te kopen. Tot nu toe zeer blij met mijn keuze.

AVA, Oost-Souburg 14-05-2023

Wij zijn reeds 10-tallen jaren kliet bij AVA en zijn altijd uiterst tevreden.
Met name de klantvriendelijkheid en service spreekt ons aan.

Astrid 14-05-2023

Goede service. Helaas was de planning misgegaan, na 1 telefoontje kwamen ze direct met de perfecte oplossing. Medewerkers hebben goed meegedacht en niets was te veel. We komen er graag. Vriendelijk personeel, behulpzaam en deskundig!

Vincent 14-05-2023

Advies, flexibiliteit en service zo goed dat het bijna niet meer van deze tijd is!

JAB 14-05-2023

In een voor ons lastige situatie heeft Electroworld middels uitstekende service voor een goede nieuwe wasmachine gezorgd.

Horsch 14-05-2023

Keurig op tijd afgeleverd, goede service: prima suggesties voor een betere opstelling, advies over oude stopcontacten, goede uitleg over gebruik van de machine

Ron Simon 13-05-2023

Er is voldoende kennis aanwezig. Is er een medewerker, die nog ervaring kan opdoen, zoals in mijn geval, dan werd ik geholpen door de meer ervaren medewerker.
Dit verliep goed en ik kreeg goede info over mijn aankoop.

Thuis werkt het product goed. Blij mee ;-)

Jean-Paul Coesel 13-05-2023

Goede informatie en advies. Vriendelijke mensen en goede service! Kom er al vele jaren met plezier.

Jacvd 13-05-2023

Een eerlijk verhaal in de winkel en bij installatie van de tv. De prijs zelfde niveau als de grote merken, maar hier veel betere service, die ook nog eens inclusief is.

A.van Laar 13-05-2023

Heel erg klantvriendelijk en kennis van zaken.Kreeg goede uitleg.Levering en plaatsing erg netjes.

jose van der burgt 13-05-2023

vooral de service is geweldig . hebben onlangs een nieuwe vaatwasser geplaats ,was even wat werk voor de leverancier maar alles past . P***, een pluimpje is verdiend .

R. Buitink 13-05-2023

Goede adviezen en vriendelijk geholpen.
Wij gaan altijd naar Breukers en zijn zeer tevreden 👌

Pt 13-05-2023

Fijn geholpen in de winkel. Afspraak voor levering en plaatsing netjes nagekomen en alkes keurig achtergelaten. Een zeer tevreden klant😀

h.benjamins 13-05-2023

het allerbelangrijkste is de service ; klaarstaan voor advies ,installeren en repareren hetgeen bij electroworld wordt uitgevoerd

Lars 13-05-2023

Supersnel onze stofzuiger gerepareerd en monteur langs gestuurd voor reparatie vaatwasser. Heerlijk om een 'kleine' zelfstandige in het dorp te hebben met vriendelijk personeel en deskundigheid. Veel fijner als 'de grote'.

Jeroen Bijsterbosch 13-05-2023

Wij zijn al jaren een tevreden klant bij elektro World .
We gaan juist hier naar toe vanwege de goede service en de persoonlijke behandeling . We hopen ook in de toekomst nog veel gebruik van deze service gebruik te mogen maken

Carla Baas 13-05-2023

Voor de aanschaf van een Inventum afzuigkap kreeg ik goede voorlichting, leverdatum was als toegezegd en de montage is keurig verlopen. Electroworld Bunschoten is een gerenommeerd bedrijf met kennis van zaken, servicegericht en klantvriendelijk.

Ewoud 13-05-2023

Mijn 10 jaar oude vaatwasser was kapot.
Met de monteur hebben we overlegd wat beter zou zijn: reparatie of installatie van een nieuwe.
Samen kwamen we eruit.
Hij leverde prima werk.

Wilhelmus 12-05-2023

Wij hadden een sokkelfilter nodig van een oude Miele waterpompdroger. Veel versies, maar keurig netjes het goede filter uitgezocht en binnen enkele dagen geleverd. Personeel in de winkel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Evelyn 12-05-2023

Het is een prima winkel met een ruim assortiment. De medewerkers zijn erg vriendelijk en hebben goede kennis van zaken. Snelle en goede service.