Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gert Post 14-10-2021

Verlinde uit Terneuzen reageert accuraat op vragen en heeft een snelle service, kortom prettig om mee te werken.

Rianne 13-10-2021

Wij kopen al jaren bij deze winkel en worden altijd goed en vakkundig geholpen. Net altijd een beetje service extra!

Maaike 13-10-2021

Keurige winkel. Zeer klantvriendelijk, deskundig personeel. Eerlijk verhaal! Super tevreden!

Nijsen 13-10-2021

Ik heb bewust gekozen voor een lokale ondernemer in de buurt. Vind die persoonlijke aandacht belangrijk. Ik ben goed geholpen door *** en ben blij met mijn nieuwe stofzuiger

Greet 13-10-2021

Prima geholpen en een goede uitleg van het gekochte koffiezetapparaat! Later nog terug geweest omdat iets niet duidelijk was, ook toen goed geholpen!

Gryt 13-10-2021

Goede winkel, goede service en vriendelijk personeel, dat laatste kun je zien omdat het personeel er ook al heel lang werkt.
Dat maakt een bezoek aan de winkel persoonlijker.

gandalf4 13-10-2021

Kundige uitleg, goed service, doen hun uiterste best de klant terwille te zijn.

Martien Soetekouw 13-10-2021

Prima winkel, vriendelijk, goed advies, stipte levering, goede installatie; men neemt de tijd.
Tevens nog goede uitleg gehad

Chris 13-10-2021

Altijd vriendelijke en behulpzame medewerkers!
Betrouwbare winkel met zeer goede service!

Stefan D. 13-10-2021

Goede winkel maar voornamelijk Geweldige service.
Kan hen via email of via telefoon bereiken en zij zijn beschikbaar om werkelijk al je vragen aangaande de producten, betaling erc te beantwoorden, in het geval zij niet direct een antwoord hebben gaan zij er zelf achterna en heb je het alsnog binnen een uur beantwoord.
Tevens proberen zij erg veel met je mee te denken, adviseren en bijstaan om je tegemoet te kunnen komen. Wij gaan binnenkort verhuizen en willen desondanks een paar huishoudelijke apparaten bestellen om eerst hier te leveren en wat dan ook wat later bij de nieuwe woning. Dat was voor hen geen probleem.

Had zelf de mogelijkheid om bij een ander bedrijf te bestellen maar omdat zij goedkoper waren EN mijn bestelling op maat konden leveren. Ben ik bij de logische keus gebleven, Electroworld.

Henry 13-10-2021

Zoals altijd,deskundig advies
In het verleden al vaker bij hun gekocht en mijn ervaring is een top service

C Koene 13-10-2021

Electro world Bell service heeft onze vaatwasser snel en perfect gerepareerd nadat er een kwaliteitsprobleem was opgetreden

I. 13-10-2021

Deskundig advies. Lossen eventuele problemen direct op, in overleg met de klant.

Richard 13-10-2021

Goede en snelle service en klantgericht. Konden snel komen voor beoordeling van de storing en geven gedegen advies over de diverse opties met kosten indicatie.

K den Hollander 13-10-2021

Altijd keurig en perfect geholpen. ook bij de bezorging altijd goed geregeld.

Marielle 13-10-2021

Alles netjes en snel aangesloten. Strijksysteem was nog niet binnen maar heb zolang een tijdelijk leenapparaat gekregen. Ook heel fijn dat ze al het verpakkingsmateriaal mee hebben genomen. Top service!

wasmachine 12-10-2021

Donderdag monteur die zei motor kapot. Vrijdag naar de winkel nieuwe wasmachine gekocht, zaterdag geleverd. Super snelle service.

Ria 12-10-2021

De winkel is kort in de buurt van onze woonplaats. Je krijgt er heel kundig advies. Is een zaak met lange jaren ervaring.
Zijn heel klantvriendelijk, div. producten gekocht. De levertijd van de producten was korter dan gedacht. De winkel heel overzichtelijk en schoon.

wim muskens 12-10-2021

Goed advies en kundigheid vooral de buitendiens al jaren klant alleen beetje snel met de rekening. Is al binnen voordat product is geplaast. Is een beetje klantonvriendelijk.

Ron 12-10-2021

Prima en eerlijke voorlichting over de apparaten en een vergaande service over het meedenken in mogelijkheden en zoeken naar alternatieven ,waarbij ze later terugkomen op de opdracht . Tevens mogelijkheden om de gekochte koelkast iets langer in opslag te houden waardoor wij uit de brand geholpen zijn! Top service in een tijd waar je dat niet veel meer mee maak!

IWNoordergraaf 12-10-2021

We gaan al zo lang als ik in deze regio woon voor electrozaken naar Pol in Winsum (Gn). De persoonlijke service is altijd goed en als er problemen met een apparaat zijn komt er altijd snel iemand voor onderzoek/reparatie. Deze keer hebben we een nieuwe stofzuiger gekocht omdat de oude al binnen een etmaal effecient onderzocht is op de verhouding reparatiekosten versus nieuwkoop.

Fester Oosterhuis 12-10-2021

De zaak van Rookes Rietman heeft een ruime keuze aan producten en beschikt over uiterst vriendelijk en bekwaam personeel. Het element vakkundig personeel is vaak ontoereikend in de grotere concerns hetgeen onze voorkeur versterkt om te kiezen voor de kleinere plaatselijke middenstand. Over de installatie van het geleverde product incl. geleverde reparatie van een ander gelijksoortig product niets dan lof.

Saxy 12-10-2021

Geweldige zaak. Is een product niet op voorraad, dan is het zo besteld. Denken met je mee over wat je nu eigenlijk nodig hebt. Als er iets in huis kapot is komen ze heel snel en alles wordt vakkundig gerepareerd. Een bedrijf met een klantgerichte houding. Wellicht iets duurder dan een webwinkel of een grote keten, maar het is niet voor niets een speciaalzaak!

Wietske Kooistra 12-10-2021

Wij zijn heel tevreden over Electroworld Talsma Dokkum. Zeer vriendelijk personeel. Ze staan altijd klaar om mee te denken met een oplossing of alternatief. Ook hebben ze zeer uitgebreid assortiment.

Electro world van Hezik 12-10-2021

Snelle en vakkundige plaatsing van de koelkast op zaterdagnamiddag tegen 17 00 uur.