Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hamers Electro World 29-12-2022

Vanuit de Beemster de mooie Jura J8 besteld met cooler, in Vught.
Onze oude C9 was na zoveel jaren gebruik voor ons aan vervanging toe en heeft een 2e plekje gevonden bij onze dochter in haar keuken.
Ook voor deze machine eerst de filter laten vernieuwen en tevens de reiniging en ontkalking tabletten laten leveren door Hamers.

E. 29-12-2022

Electroworld in Piazza in Gorinchem is oprecht een hele fijne betrokken winkel.
Zelfs toen we vorig jaar Corona hadden, het huis niet uitmochten en de wasmachine ook nog eens kapot ging, dachten ze mee en hadden we dezelfde dag nog een nieuwe aangesloten wasmachine!!
Sinds ik op mezelf woon (13j.) regelmatig een apparaat gekocht daar, omdat je weet dat ze betrouwbaar zijn en je eerlijke informatie krijgt. Nog nooit negatieve ervaring opgedaan.

Herman 29-12-2022

Wij komen vanuit Dordrecht naar Goes en hebben geen goede winkel kunnen vinden. Wij zijn bij Electroworld terecht gekomen, omdat het niet ver van Goes is en wij service en garantievoorwaarden erg belangrijk vinden. Johan heeft ons erg goed geholpen en nam alle tijd voor ons. Natuurlijk hadden wij nog wel vragen die hij op een professionele wijze wist te beantwoorden.
Ook de rest van het geboden assortiment stond ons wel aan, vandaar dat wij ook hebben gekocht.

Dinant 29-12-2022

Vriendelijk , meedenkend en snelle levering met installatie
Tevens een vriendelijke prijs

Rien 29-12-2022

Vriendelijk en vakkundig personeel. Men neemt echt de tijd voor je. Gedegen uitleg over je aankoop.

Saskia Holtkamp 29-12-2022

Goed advies, prettige sfeer in de winkel. Monteurs leggen alles goed uit. Uitstekende service. Je wordt als koper ontzorgd.

A v oirschot 29-12-2022

Geweldige service. 'S morgens gebeld dat de vriezer stuk was en 's middags werd er al een nieuwe geleverd, geplaatst en mee ingeruimd.
TOP

M.Bertrand Brunssum Ganzevoet 4 29-12-2022

Een heel fijne bediening en zeer vriendelijk ik zal Uw zaak altijd bij andere aan bevelen.

W. Meester 29-12-2022

Kortman is een oude familiezaak die service hoog in het vaandel heeft staan. Medewerkers nemen/hebben alle tijd en gaan niet eerder weg tot de klant tevreden is.20-12-2022

Jammer van deze ene keer. 29-12-2022

Altijd heel tevreden geweest over Frans Smits. Deze keer echter niet echt! Een onderdeel van onze vaatwasser raakte steeds los.
Monteur is een aantal keren langs geweest en heeft geprobeerd het op allerlei manieren vast te zetten.
We ontvingen toch nu weer een rekening van de laatste keer. Kregen in eerste instantie een mailtje dat dit een vergissing was, maar later werden we gebeld met het verzoek de helft te betalen. Dit heb ik maar gedaan.
Helaas ligt het onderdeel er nu weer af! Ga weer maar eens bellen.

Theo van de Weteringh 29-12-2022

Perfect geholpen binnen 2.uur stond de wasmachine al te draaien .Perfecte service .Zeer tevreden.

Jan 29-12-2022

Je wordt prettig en deskundig geholpen. De wensen van de klant zijn leidend, niet hoe verkoop ik zo duur mogelijk een apparaat.
Tevens is de winkel overzichtelijk ingedeeld.

Remco 29-12-2022

Bij Visser krijg je altijd goed en eerlijk advies mbt de prijs/kwaliteit verhouding van het aan te kopen product.

Bart 29-12-2022

Het is een fijne winkel met vriendelijk, service gericht en vakkundig personeel. Ze nemen altijd de tijd voor je en geven goede voorlichting over het product waarin je bent geinteresseerd.

Marcel 29-12-2022

Prettige mensen met verstand van wat ze verkopen, niets is te gek. ik ga de volgende keer zeker weer naar electro world Den Helder

Tonjo 29-12-2022

Zowel in de winkel als bij de installatie optimaal geholpen. Dit is een winkel waar ze echt tijd voor de klant nemen. Objectief advies en ouderwetse service. Ook de installatie van de wasmachine en droger ging snel en netjes. Alles werd op de plek gezet en geïnstalleerd. Afval is meegenomen.

Paul Seerden 29-12-2022

Prima electronicawinkel waar ik al jarenlang een trouwe klant ben. Persoonlijk advies, prima prijzen, goede site en dito bezorgservice.

Wout en Brigitte 29-12-2022

Vriendelijke, behulpzame en vakbekwame mensen die met je meedenken en waarbij veel mogelijk is. De gekochte wasdroger kon meteen mee naar huis en stond dezelfde dag te draaien. Top!

J.A.Jekel 29-12-2022

Goede service, vakbekwame mensen, heel vriendelijke bejegening en een concurrerende prijs.

Cora 29-12-2022

Snelle service, afspraak verliep makkelijk en gezellig!
Voorbezoekje was ook fijn ivm voorbespreken en prijsindicatie.
Zeer tevreden!

Gert de Goey 29-12-2022

3dagen later was de bar weer niet aan de praat te krijgen. Uiteindelijk gelukt door de stekker eruit te trekken. Maar dit zou toch niet de normale procedure moeten zijn. Tot nu toe het enige incident. Sindsdien gaat het goed.

Aline 28-12-2022

Lokale winkel. Genoeg keuze. Duidelijk advies. Verzorgde winkel. Goed bereikbaar.

Fam Willekens 28-12-2022

Op aanraden van vriendin en schoonzus ben ik de winkel binnen gestapt . Onze wasmachine was stuk en volgens de firma Bosch nog wel te repareren, maar wij vroegen ons af of het zinvol was. . In de winkel had ik een prettig gesprek . Met een medewerkster de voor en tegens besproken en zij wees me op de voordelen van een nieuwe wasmachine. . Alles geheel vrijblijvend, zonder opdringend te zijn. Voelde goed en vertrouwd. Na thuis even overlegd te hebben ben ik de volgende dag teruggegaan en een nieuwe Bosch gekocht. Kon de zelfde week geleverd worden. Ook weer keurig verzorgd. De machine doet het prima, ben er blij mee.

Van Dijk Electro World 28-12-2022

Ik heb een goede uitleg gekregen. Mag gerust bellen als er nog vragen zijn.

RtB 28-12-2022

Netjes geholpen in de winkel en alles keurig volgens afspraak bezorgd.
Aanrader!