Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Auto M. Mensink 23-12-2022

Snelle service en klantvriendelijk. Denken altijd met je mee en hebben een breed assortiment

Fred 23-12-2022

Het duurt soms even, maar dan heb je ook wat. leveranciers laten het soms afweten, maar eenmaal de afspraak voor levering en plaatsing gemaakt liep alles prima.

Kees Berg 23-12-2022

We zijn heel goed geholpen in de winkel, de verkoper nam alle tijd voor ons.
Hij gaf ook goede tips.
De man die de televisie aan kwam sluiten was vriendelijk en zeer behulpzaam.
Wij raden deze winkel zeker aan.

jotien van Dieren-Boltjes 23-12-2022

Altijd vriendelijke en goede service door de jaren heen. Ook speciale service bij de inbouw van een afwasmachine en ijskast. Eveneens een prettige winkel in Baarn. Kortom , een betrouwbaar adres!

Bernisser Handen 23-12-2022

No nonsens, gewoon goede service met oog voor de kosten, ze laten je niet zonder zitten, er wordt altijd een vervanging geregeld.

Fam. Nederstigt 23-12-2022

De winkel is om de hoek. De televisie werd keurig thuis afgeleverd en te gelijker tijd geïnstalleerd zodat hij ook functioneerde met de nodige uitleg hoe het een en ander te bedienen. We zijn er gelukkig mee want we kunnen nu eindelijk met onze oude ogen de letters weer lezen als er ondertiteld wordt.

A.J. van der Meer 23-12-2022

Prima advies over het type wasmachine voor mij en snelle en goede levering.

B Hofman 23-12-2022

Zou graag een hoger cijfer geven naar onze verwachtingen bij AVA, helaas zat dat er nu niet in daar de beloofde wachttijd van twee weken opliep naar zeven weken helaas.Maar gelukkig nog net voor de kerst. ondankt deze problemen blijven wij AVA toch trouw.Fijne dagen en een goed begin voor 2023 voor heel de zaak.

HJM meulendijks 23-12-2022

goede service tijd voor de klant en goede uitleg van t produkt wat ik gekocht heb

top service 23-12-2022

zeer deskundig voorlichting gehad. zo ook is de installatie vakkundig uitgevoerd. Gewoon top. Ze nemen alle tijd.

Sylvie van L. 23-12-2022

Zeer tevreden, ben heel deskundig geholpen, met een vriendelijk gebaar.
Geven altijd uitleg op mijn vragen op een begrijpelijke manier. ik heb nooit het gevoel dat er mij iets "aangesmeerd" wordt. Geven een prima advies.

Hans Bodt 23-12-2022

Erg goede service. Meedenken en prima advies bij aanschaf nieuwe vaatwasser. Snelle actie ondernomen!

Appie 23-12-2022

Ik kwam net naar sluitingstijd en werd toch nog geholpen.. Nou super toch!!! Bedankt weer!

Joep 23-12-2022

In de winkel ben ik goed geadviseerd over een vervanger van onze defecte vaatwasser. Deze was ook op voorraad en daarmee dezelfde week nog netjes geïnstalleerd.

Elleke Raedts 23-12-2022

Je wordt actief op de hoogte gehouden over leveringstijden (deze werden door de fabrikant steeds naar achter geschoven). Bij de bezorging krijg je een tijdsindicatie én je wordt half uur voor bezorging nog gebeld. En de monteurs waren zeer netjes, alle afvalmaterialen werden mee terug genomen. Alleen maar lof! Oprecht goede service en begrip voor mijn ongeduld.

Dick van der Meer 23-12-2022

Goed geholpen met aanschaf van vaatwasser en koelkast. Deskundig, vriendelijk en to the point. Alle afspraken keurig nagekomen, inclusief de installatie. We zijn klant bij Elector World Duynstee vanwege de uitstekende service.

h.j.j. pruim 23-12-2022

"Stadhouder" keuze door prettige en goede serviceverlening. Klantvriendelijke benadering.

Jacky 23-12-2022

Voor een oudere dove dame hier een diepvries besteld, dat vraagt wat uitleg. Heel fijn om dan te kunnen bestellen bij een winkel waar je gewoon mensen spreekt die met je meedenken. Zo gewoon is dat helaas niet meer. Alles telefonisch kunnen regelen, geen gedoe met ingewikkelde accounts en systemen.Perfecte afspraken en levering, super tevreden! Fijn, die menselijke maat!

Ruud 23-12-2022

Prima service. Keurig alles volgens afspraak geregeld.
Top. Aardige mensen. Bij Stiphout ben je op het juiste adres.

Jaap 23-12-2022

Heel prettig en snel geholpen. Zeer vakkundig en vriendelijk. Ik beveel deze winkel aan.

Jan van Leeuwen 23-12-2022

De verkoper nam de tijd om ons van goed advies te voorzien, waardoor we met voor ons het juiste artikel de winkel weer zijn uitgegaan.

Jan 23-12-2022

Korrectie behandeling , vriendelijk personeel bij plaatsing heb ik een goede duidelijke uitleg gekregen. heel goed

Mike 22-12-2022

Electroworld Brilman is een fijne gemoedelijke winkel, met een fantastische service. Apperatuur wordt netjes geplaatst door zeer vriendelijke monteur, die overigens heel secuur is.

L.Goedhart 22-12-2022

Al veel jaren zeer tevreden klant bij Electro World.wordt heel fijn geholpen.
Vriendelijke bezorgers en komen de afspraak na.

Mark 22-12-2022

Telefonisch airfryer besteld en volgens afspraak geleverd voor afgesproken prijs.
Wel lastig parkeren.