Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pieter 28-04-2023

Levering zoals afgesproken en op tijd en op de juiste plaats.
Ik ben tevreden over de service .

hoppenbrouwers 28-04-2023

We komen hier vaker en worden altijd goed geadviseerd en geholpen. Kregen nu een duurdere wasmachine omdat de bestelde niet op korte termijn leverbaar was en dan wordt de vrouw niet blij met steeds grotere hopen wasgoed.

K. D. Buzeman 28-04-2023

Heel mooie zaak. Makkelijk parkeren. Ruim assortiment. Bekwaam en kundig personeel. Goede service.

Berkhout 28-04-2023

Snelle service om voor de storing thuis te komen en een goede oplossing en uitleg voor het probleem. Een hele fijne en plezierige kracht die hier langs kwam en alles opgelost heeft.

Ava Elektro Oost-Souburg 28-04-2023

zeer uitgebreide uitleg, keurig! Medewerker nam de tijd om alle mogelijkheden van de apparaten toe te lichten

Mevrouw Bosman 28-04-2023

Fijne shop met behulpzame en vriendelijke vakkrachten in zowel de winkel als de reparatie-/installatiedienst.

Bernadette 28-04-2023

Goed advies over product, flexibel in bezorging en betaling.
Lokale winkel.

Johan 28-04-2023

Ik heb in het verleden vaker bij Expert in Barneveld gekocht. Vriendelijke en vlotte bediening en uitleg bij de aankoop.

Winkel met vakkundig advies 28-04-2023

Zeer klantvriendelijk. Verstaan hun vak en nemen de tijd om je goed te helpen.

Mary Kornelis 28-04-2023

Zeer accurate afhandeling van de problemen. Vriendelijke en duidelijke uitleg.

Monique 27-04-2023

Wij hebben al zoveel bij Vogel gekocht.
Een hele fijne winkel met deskundig personeel.

Van 't Oever 27-04-2023

Dit is een uitstekend bedrijf . Ik wilde een combimagnetron zonder draaischijf en kreeg al snel een mail met keuzes. . Mijn bestelling werd vlot afgehandeld en op de afgesproken tijd bezorgd .
Heel aardige , behulpzame mensen . Een welverdiende 10 .

H. Duijneveld 27-04-2023

Terug in Twente was het voor ons geen keus waar onze elektronica vandaan zou komen! Éénmaal voor Breukers gekozen vind je nooit een betere , meer klantgerichte retailer!

Poelstra 27-04-2023

Reparatie van de afwasmachine uitgevoerd. Snelle afhandeling en zeer tevreden. Alles weer netjes afgewerkt.

Rachid 27-04-2023

Goed service. Tot aan het plaatsen van de koelkast toe. Vriendelijke monteurs.

Miranda 27-04-2023

Mijn belangrijkste motivatie is "je" niet te laten verleiden door "n goedkoopje" de service van Electro World is u veel meer waard dan dat. Electro World Drieënhuizen maakt terecht deel uit van deze degelijke keten die zich kenmerkt in, professionaliteit en eerlijke garantie binnen en voorbij de drempel van de winkeldeur.

Marianne 27-04-2023

De wasmachine maakte al een tijdje een hard geluid en ik belde ‘s ochtends voor een monteur. Diezelfde middag is het euvel verholpen, top!!

annie 27-04-2023

kopen al jaren bij deze winkel, vriendelijk personeel, erg behulpzaam, goede uitleg van de artikelen waarom voor dit merk te kiezen
en een snelle levering

Zeer goede kwaliteit 27-04-2023

Ik kom al meer als veertig jaar bij Kreutz electrowereld. Zeer deskundige en menselijke benadering. Altijd goed behandeld geworden ook na de aankoop van spullen.

Peters 27-04-2023

Absolut freundlich und hilfsbereit. Pünktliche Lieferung und sehr guter Service.

Cees A. J. Wiegel 27-04-2023

Uitstekende service. Prima adequate reactie en advies om te repareren, waardoor nieuwe aankoop niet nodig was. Een bedrijf dart duidelijk oog heeft voor de klant

Martha 27-04-2023

Service van het hoogste niveau!!! Altijd de klant voorop!!! Meedenken en meezoeken tot het uiterste.

Annemarie 27-04-2023

Vriendelijk personeel dat heel kundig is. Ze geven goed advies en repareren ook snel en goed. Daardoor de mogelijkheid voor een duurzame keuze. Contact is snel. Magnetron was stuk, in de ochtend gebeld, volgende dag gehaald, in de middag gelijk een offerte voor reparatie. Dag later opgehaald en drie dagen later terug. Netjes teruggeplaatst.

C.G. van Buuren 27-04-2023

Bij deze winkel mijn koel/vrieskast gekocht. Tot nu toe zeer tevreden. Ik ben goed geïnformeerd. Het was niet helemaal duidelijk of de koelkast op de aangewezen plek zou kunnen staan. Bedrijf heeft monteur gestuurd om te beoordelen of koelkast op plek geplaatst kon worden. Goede service. Het ging m.n. om het openen van de deur en of de groente la dan ook geopend zou kunnen worden. Zou koelkast niet passen, dan nam bedrijf de verantwoordelijkheid.
Plaatsing was snel geregeld. Op zaterdag. De monteur bij plaatsing was bijzonder vriendelijk en efficiënt.

Sanne 27-04-2023

Altijd goede adviezen en service! Kom er speciaal naar toe vanuit Amsterdam.