Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mientjes 15-04-2022

Persoonlijke service. Snel reageren, maatwerk.
Kan iedereen aanbevelen. 75 woorden is wel v

Ruud 15-04-2022

Snelle en goede service Denken met je mee en zeer behulpzaam Zijn al jaren een zeer tevreden klant

peter 15-04-2022

goed advies, plezierige mensen om mee te werken, prima producten
en belangrijk afspraak is afspraak. geweldige monteurs,

Linda 15-04-2022

Moesten 2x komen geen afvoerslang en de beschadiging die weggewerkt zou worden werd alsnog bij bezorging gedaan. 1ste factuur toch 2x installatiekosten wat niet afgesproken was. Na telefonisch contact rechtgetrokken. Wel snelle levering.

Kunne 15-04-2022

Deze winkel zou aanbevelen omdat je er vriendelijk en professioneel werd geholpen bovendien komt deze winkel z,n afgespraken na

Huub 15-04-2022

Goede uitleg van de verschillende mogelijkheden en keuzes. Snelle en correcte levering met uitleg en instructie.

Koptelefoon 15-04-2022

Supergoede service, alles wordt prima geregeld. Kom er al jaren. Vriendelijke mensen.

Aankoop TV 15-04-2022

Was enigzins bekend met deze winkel en het personeel.
Meerdere familieleden hebben regelmatig contact met deze winkel.
Aangezien de aankoop voor mij toch een flinke investering is, dan wil ik ook voor dit bedrag een goede en betrouwbare service hebben, en uiteraard deskundig advies door betrouwbaar en profesioneel advies.

Sam 15-04-2022

Ik ben zeer prettig geholpen. We hebben goed en eerlijk advies gekregen. Het personeel is kundig en vriendelijk. Zowel in de winkel als via de mail en telefonisch zijn wij netjes en snel te woord gestaan.

Ad 15-04-2022

Goede voorlichting en hulp bij het maken van onze keuze en het nakomen van de gemaakte afspraak

Nathalief 15-04-2022

Erg fijne en persoonlijke service. Goed bereikbaar per mail, telefoon en in de winkel snel aan de beurt. Erg tevreden. Alleen jammer dat de aangeschafte koelkast meer geluid maakt dan verwacht. Ook dan kun je terecht in de winkel.

Mieke 14-04-2022

Altijd goede service wij hebben bijna alle huishoudelijke apparaten van dit bedrijf

Erwin 14-04-2022

Goede service, en duidelijke uitleg en vriendelijke mensen. Als extra service kregen we een koelkast in bruikleen
tot de nieuwe er was.

Peter van Es 14-04-2022

We zijn zeer vlug, goed en vriendelijk geholpen. De gemaakte afspraken zijn precies nagekomen. En er is goed meegedacht door de medewerkers.

D van der Beek 14-04-2022

leuke benadering , goede prijs/ kwaliteit verhouding . makkelijk parkeren. Koffie aangeboden . vriendelijk personeel

Lieshout in Hoorn 14-04-2022

De prijzen liggen gelijk of iets hoger dan de prijsknaller aanbieders. Maar de service en klantvriendelijkheid is vele malen hoger. Laagdrempelig afstemmen op zoek naar een oplossing voor een kapotte droger. Ik ben hierdoor een trouwe klant geworden.

A.v.d.Kuijlen 14-04-2022

Snelle service , verkoop in de winkel is perfect, leuk om bij Verberkt in Bakel te kopen

Rory 14-04-2022

Fijne mensen top geholpen! goede uitleg over het product! ben er erg tevreden mee! ga zo door!

Lock 14-04-2022

Goed en technisch personeel uitstekende adviezen inzake aankoop apparatuur.

Hans 14-04-2022

Nette en snelle plaatsing, plus uitleg was goed.
Oude machine netjes meegenomen

Fred Huijs 14-04-2022

Electro World "Witte Hal Venlo"
Persoonlijk advies geweldige service toppers

Mevr. Stam 14-04-2022

Heel prettig geholpen in de winkel met goed advies. Eerlijk over de lange levertijd. Ook de installatie van de inbouw koelkast verliep vlot en netjes met een kleedje ter bescherming van de vloer. Maar je ook wel eens anders mee....Ik ben erg tevreden.

Rogier 14-04-2022

Het is een super klantvriendelijk bedrijf met kennis van zaken en netjes. We belle ze de volgende keer zeker weer!!

Electroworld Wout van vlerken 14-04-2022

Heel vriendelijk en vakkundig personeel en als ze het niet hebben wat je wil bestellen ze het en is dan de volgende dag binnen.Een echte aanrader deze winkel niets is teveel.

Gea 14-04-2022

Altijd goed, we weten niet anders. Al zoveel jaren klant en nooit vervelende dingen meegemaakt.