Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2844 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

tevreden 11-02-2024

Netjes en correct geholpen, duidelijke informatie over met product. Geen nonsens en onzin om maar wat te verkopen.

familie B 11-02-2024

Gekozen voor bepaald type AEG-was/droogcombinatie. In Meppel werd die bij Hagedoorn onder de gunstigste voorwaarden aangeboden. Ons was de goede service van Hagedoorn aanbevolen door een kennis. Dat bleek te kloppen. Vriendelijke en deskundige bejegening in de winkel. Correcte aflevering en installatie met uitgebreide instructie.

Julia 10-02-2024

Alle lof voor AVA in Oost Souburg . Vakkundig, goed advies, geweldige service! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel in de winkel als de installateurs. Ik heb er mijn witgoed en televisie gekocht en door hen laten installeren. Ik ben zeer tevreden!

Jan kroon 10-02-2024

Perfect storing tv na omschakeling ziggo kpn laat in de ochtend gebeld voor 4 uur opgelost 👍👍👍

Renate 10-02-2024

Vriendelijk en voorbeeldig geholpen door winkelpersoneel.
De twee monteurs hebben goed en schoon gewerkt.

JosenRia 10-02-2024

Wij zijn heel deskundig geïnformeerd door uw medewerker.
De Loewe internet-radio is zeer vakkundig geïnstalleerd !
JosenRia.

Jose 10-02-2024

Deze mensen komen hun afspraken snel,vriendelijk,en kundig na. Zij verdienen echt een compliment. Mijn tv had ik tweedehands gekocht van een klant van deze winkel , die hem in het verleden daar had gekocht. Ik heb hun gebeld en de medewerker is hem helemaal komen installeren voor een betaalbaar bedrag . Dat is pas goede service van Offermans in Meerssen.

Paul Adriaensen 09-02-2024

Alles verliep perfect. Het bestellen van het product ging makkelijk, het plannen van de afleverdatum en -tijd verliep vlekkeloos, het afvoeren van de oude wasmachine en het installeren van de nieuwe ging zonder enig probleem, de uitermate vriendelijke monteurs gaven duidelijke uitleg over het product.

Linda 09-02-2024

Aardig personeel met verstand van de producten. Denkt met je mee. Goed advies!

Toine 09-02-2024

Goede ervaring aangaande reparatie van onze vaatwasser begin dit jaar. Eerlijk advies gekregen en reparatie was nog lonend ten opzichte van vervangen door nieuwe vaatwasser. Van de week hier een nieuwe wasmachine en droger gekocht en deze zijn keurig op de 2de verdieping gebracht en geinstalleerd.

Deskundig advies 09-02-2024

Deskundige medewerkers die goede adviezen geven en snel een oplossing bieden wanneer zich een probleem voordoet.

Huub 09-02-2024

Je wordt bij deze winkel goed ontvangen en correct te woord gestaan. De medewerker/eigenaar is zeer vakkundig en kon volledig aan onze vraagstelling voldoen. De bestelling, levering en montage is perfect gelopen!

Electro World Vos Numansdorp 08-02-2024

Deze winkel zit bij ons in de buurt en wij vinden persoonlijk advies belangrijker tov de prijs op internet.
Het personeel is kundig en enthousiast en vriendelijk waardoor je hen je aankoop gunt

Martin 08-02-2024

Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk en deskundig personeel. Goed geholpen en ook geslaagd.

W. A.C. van Enckevort 08-02-2024

Alles prima geinstalleerd en nu nog de rest en ik wacht nog op de installatie van de Ziggo

Yvonne 08-02-2024

Door kennissen, wegens goede ervaringen, getipt om naar Breukers te gaan. Ik ben uitstekend geholpen. Vriendelijk, duidelijk en met goede informatie. De monteur heeft zijn werk ook uitstekend gedaan.

Ton Rothengatter 08-02-2024

Electro World Druten is een betrouwbare winkel waar service en dienstbaarheid voorop staat. Een breed assortiment. Fijn om zo'n winkel in de nabijheid te hebben. Goed bereikbaar en vriendelijke medewerkers. Goede informatie. Heel belangrijk om te behouden in een dorp als Druten.
Ik kom er al jaren en hoop dit nog lang te doen!

Van Stiphout 07-02-2024

Goede adviezen, hele fijne medewerkers, goede service. Wanneer je er ook komt of wat voor vraag je ook hebt, je krijgt, naar mijn mening, altijd een goed en eerlijk advies. Iets is niet meteen afgeschreven, maar er wordt gekeken of het nog gemaakt kan worden. Fijne winkel, wij komen er graag.

Ton Smit 07-02-2024

Deze shop gevonden via google, een telefoontje was voldoende voor een afspraak.
De monteur kwam langs voor onderzoek, conclusie nieuwe motor of nieuwe afzuigkap.
Verzekering gaf het zelfde advies.
ben opzoek gegaan naar andere afzuigkap, en gevonden bij Bol.com.
Electro world gevraagd voor installatie , en of ik hem moest bestellen of dat Electro world die dit deed.
Zelf besteld, en binnen 3 dagen geïnstalleerd door Electo World.
pluspunten verder voor Electro World: komt afspraken na, nette monteur, neemt oude afzuigkap mee, laat de keuken netjes achter.

Wij zouden deze winkel (Hoppenbrouwers in Udenhout) zeer goed aanbevelen! 06-02-2024

Deze shop hebben we benaderd voor een vaatwasser reparatie!
Zijn verhuist van Waalwijk naar Moergestel. Hadden zeer goede ervaring met de shop in Udenhout.Hadden de vaatwasser daar ook gekocht. Vandaar deze keuze.

Peter Simons 06-02-2024

Alles was prima geregeld en mooi op tijd gemonteerd, ook de service in de winkel om te kiezen is tot onze volle tevredenheid verlopen.

fam.Schoenmakers 06-02-2024

Wij werden vriendelijk ontvangen,uitgelegd waar wij voor kwamen een goed advies ontvangen en zijn na overleg geslaagd voor een nieuwe vaatwasser

Ron 06-02-2024

Hier eerder producten gekocht. Prima voorlichting door vriendelijk personeel in een gemoedelijke sfeer.

H.M. van Teulingen 06-02-2024

Vriendelijk en deskundig personeel. Er wordt de tijd genomen om de klant een goed advies te geven onder het genot van een kopje koffie met een koekje. EEn verademing t.o.v. de grote winkelketens. Hopelijk blijft Wilco Hameeteman nog een aantal jaren actief.

Electro Word 05-02-2024

Prima winkel en wordt fijn geholpen door het personeel en veel producten in de winkel waar je uit kunt kiezen