Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Een bewoner uit Barendrecht 16-10-2021

Keurige en overzichtelijke winkel, verkoper nam de tijd voor een uitgebreide uitleg en de service is uitstekend.

A. Smit 16-10-2021

We worden altijd snel geholpen en correct behandeld, goede adviezen .
Ook snelle levering en apparaat keurig op de plaats gezet en aangesloten

G.v.Asseldonk 16-10-2021

Prima service en advies. Goede communicatie en perfect geïnstalleerd.
Volgende keer weer van Hattum.

Ria 16-10-2021

Tevreden, met de service.
Aardige mannen, die goed uitleggen en weten waar ze t over hebben.
De dame aan de telefoon, zeer vrolijk.

Tonny 16-10-2021

Snelle service en zeer klantvriendelijk geholpen. Heeft de klacht nu niet kunnen vinden maar heeft beloofd kosteloos terug te komen als dit zich weer voordoet.

ingrid 16-10-2021

Ik kies voor lokale ondernemers ivm de service. Bij Electro World Wetering hebben ze vriendelijk personeel en denken mee in de aanschaf. Er wordt tijd voor je genomen, waardoor je niet de indruk krijgt dat je snel wat moet kopen of iets opgedrongen wordt. De levering wordt correct, snel en netjes gedaan.

MARIEKE 16-10-2021

Vlotte hulp, eerlijkheid voelbaar, zeer vriendelijk en de volgende dag een nieuwe vaatwasser.
Dat willen we graag in deze tijd.

Yvonne 16-10-2021

Goede zaak, juiste advies, er wordt niet geprobeerd het duurste item te verkopen maar er wordt echt naar je wensen geluisterd, perfecte en zeer vriendelijke service.

Wim en Marian Hemme 15-10-2021

Wij Zijn zeer tevreden over de behandeling door de firma Bas Baake. Bestelling.levering en plaatsing top!!!!

Kevin 15-10-2021

Geweldige service, klantvriendelijk, betrokken, behulpzaam en deskundig advies

Goede winkel hier in de regio 15-10-2021

Goede uitleg over de te verkopen wasmachines. Naar aanleiding hiervan hopen we dat we de beste keus hebben kunnen maken.
Op het ogenblik zijn we tevreden.

John Olderd 15-10-2021

zeer klant vriendelijk. Deskundig.. Behulpzaam. Houd zich aan de afspraken. Juiste aflevering en heldere gebruikers instructie door bezorgers. Betrouwbare zaak

Fred 15-10-2021

Uitstekende service. Keurig geïnstalleerd. Komen afspraken na. Fijne- en kundige medewerkers.

Frits Gerritsen 15-10-2021

Prettige ontvangst in de winkel, snelle afdoening van de papierwinkel en de volgende dag al stond mijn Zanussi wasdroger al op zijn, met een prima uitleg over gebruik.
Verder werd mijn oude wasdroger meegenomen en heb ik daar ook geen problemen meer mee.

g buurman 15-10-2021

klantvriendelijk en goede service en zijn bereid om bij vragen over installatie de tijd te nemen of thuis in testellen

Wim 15-10-2021

Ik ben 84 en ben uitstekend en rustig geholpen in de winkel. Ik heb gekozen om de tv thuis te laten installeren. De installatie werd vakkundig uitgevoerd en ik heb duidelijke uitleg gekregen. Er is zelfs nog een oude videorecorder aangesloten op mijn verzoek.

Regine 15-10-2021

Een afspraak werd vlot gemaakt.
Er werd gekeken naar de klacht.
Helder overleg en duidelijke factuur

B. Hurkmans 15-10-2021

Hoewel de winkelruimte beperkt is wordt dit ruimschoots gecompenseerd door een deskundige (en geduldige) uitleg van de producten waar wij op zoek naar waren. Vervolgens is de installatie gepland en inmiddels prima afgehandeld. Nu nog een laatste fine-tuning en dan zijn we hopelijk weer lange tijd verzekerd van onze tv- en geluidsinstallatie.

De Winter 15-10-2021

Geweldige service , hele mooie winkel en vakkundig personeel . Bij Hagedoorn is afspraak ook afspraak .

Jan 15-10-2021

Ga nooit ergens anders meer heen, vriendelijk ,behulpzaam personeel, niks is teveel voor hun klanten.
Waar vindt je dit nog!
Heb je vragen of klachten proberen ze het voor je op te lossen.

Astrid 15-10-2021

Vijf koelkasten bestellen en deze binnen een week geleverd krijgen en ook nog naar de juiste plek brengen. Dit is nou een snelle service en goede afhandeling. Ik zou willen dat elk bedrijf zo klantvriendelijk was.

Ton 15-10-2021

Komen afspraken na. Goede service met afleveren was/droog combinatie. Goede uitleg.

B. Noorden 15-10-2021

goede uitleg wasmachines, mogelijkheden e.d. snelle levering en installatie.

Arnold 15-10-2021

Het artikel was in de winkel niet op voorraad maar werd direct besteld en opgestuurd.
Goede service.

Piet 15-10-2021

goeie service en geen gezeur.
komen afspraken na je betaald iets meer maar dat krijg je aan service weer terug.