Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.G. Kestens 22-12-2022

Zowel het uitzoeken en bestellen in de winkel als de plaatsing van de apparatuur zijn snel en vakkundig uitgevoerd. We zijn er erg tevreden over en bevelen deze winkel dan ook zeker aan.

Winfred en Gerrie Teunissen 22-12-2022

Nette jongelui met vakkennis. Komt zeer betrouwbaar over. Vakkundig en snel geplaatst met goede uitleg en goede startup.

Rik Hofman 22-12-2022

Monteur was later dan afgesproken maar belde keurig op om dit te zeggen.
Reparatie werd snel uitgevoerd en monteur gaf nog een tip over de plaatsing van wasmachine en droger en heeft dit ook direct uitgevoerd.
De rekening was lager dan begroot.
Ga de volgende keer voor een aankoop of reparatie zeker weer terug naar Electro World

Hans Kole 22-12-2022

ongekende goede service. complement voor alle medewerkers. Voor sluitingstijd nog een fornuis gekocht en gelijk nog geplaatst.
in een woord een dikke 10

Robin 22-12-2022

Snelle levering, netjes geïnstalleerd.
Dat het iets duurder kan zijn dan op andere plekken verdien je terug door de goede service.

Mabel. 22-12-2022

Deze shop is al een begrip in Culemborg vader op zoon door de jaren heen échte vakmanschap ze weten waar ze over praten goede service en een eerlijke prijs verhouding.

Al met al een zeer goede bedrijf waar klant nog Koning is.

Paul Wolf 22-12-2022

De aangevraagde hulp kwam, ondanks de drukte bij het bedrijf, zoals toegezegd. Vooraf werd bezoek telefonisch gemeld en reparatie werd adequaat en deskundig uitgevoerd .

Tineke 22-12-2022

Ik kies voor deze winkel, omdat ik de mkb in het dorp waar ik woon wil steunen. Daarnaast is het personeel vriendelijk en de service is goed

Natasha 22-12-2022

De wasmachine van mijn moeder hield er mee op (11 jaar oud) en we konden meteen een nieuwe uitzoeken en die werd een paar uur later al bezorgd .Dus heel erg tevreden. Later was mijn moeder in de war omdat de eerste draai in de wasmachine zo lang duurde en ze werd door jullie gerust gesteld per telefoon en ook nog met de mededeling dat ze altijd mag bellen als er iets is. Zij is een vrouw van 85 en is daarom heel blij met service die jullie leverde!! Ik zal jullie zeker aanraden bij iedereen.

Bedankt voorde snelle levering en fijne dagen voor jullie allemaal!! En en gezond 2023!!

Jo Hermans 22-12-2022

Zeer vriendelijke en behulpzame monteurs. Zeer goede en snelle service, precies conform afspraken.

Myrna 21-12-2022

De winkelmedewerker van de Gebra in Nwh nam uitgebreid de tijd voor ons bij het kiezen van de juiste wasmachine. Hij had veel kennis en had op iedere vraag een antwoord.
De wasmachine is netjes op tijd geleverd, naar zolder gebracht en geinstalleerd. Ook van de monteur kregen wij nog een duidelijke en uitgebreide uitleg over de machine. Als klap op de vuurpijl voerden ze ook nog eens onze oude wasmachine af, top service!

Ruigrok 21-12-2022

Zaterdag een nieuwe wasmachine gekocht bij Elektro World Bell Service in De Lier.
Goed advies gekregen en vanuit dat advies een nieuwe wasmachine gekozen.
Na drie dagen werd de wasmachine al geleverd. Netjes op z’n plaats gezet en nogmaals extra uitleg gekregen.
Goede service en vriendelijk personeel. Volgende aanschaf doen we zeker weer bij Bell Service in De Lier.

Verkaik 21-12-2022

Vriendelijke monteurs, dachten goed mee en wilden zeker wat extra’s doen. Spelen goed in op onverwachte situaties en kosten deze op, ook al hadden hun dit werk niet verricht.

anoniem 21-12-2022

Was foutmelding op de diepvries Steeds pieptoon.Maar is goed opgelost.En werkt nu naar alle tevredenheid. Heb al meerdere apparaten in deze winkel gekocht.Nooit geen problemen.Ik koop liever bij plaatselijke winkel Dan bij de grote winkel ketens, Service is hier altijd goed.

Andre 21-12-2022

Veel productkennis gecombineerd met klantvriendelijkheid. Mooie winkel en veel mogelijkheden om producten te vergelijken.

A 21-12-2022

Super fijne winkel.
Nadat we net een nieuwe wasmachine hadden gekocht begaf onze droger het ook.
Goed advies gehad, snel thuis bezorgd en keurig geïnstalleerd.

Wim 21-12-2022

Vriendelijk en goed geholpen in de winkel, en deskundig en zeer vriendelijk persoon bij het installeren thuis.

Michiel 21-12-2022

Prima geholpen, en dat is tot nu toe nog elke keer zo geweest.
Goed advies en eerlijke prijs

Lilian 21-12-2022

Goed (telefonisch) bereikbaar, je wordt er goed geholpen en ze geven deskundig advies. Ook goede prijs/kwaliteit verhouding.

Leen van der Plas 21-12-2022

Geweldige winkel heel goed en fijn geholpen door het personeel en goede informatie over het product

Marieke 21-12-2022

Goede service, vriendelijke monteur en makkelijk en snel contact met de winkel. Alles werd na afloop van de installatie ook netjes opgeruimd en uitgelegd.

Ed Boshuizenn 21-12-2022

TV DIE IK WILDE HEBBEN WAS NIET OP VOORRAAD, MAAR WERD DE VOLGENDE DAG REEDS BEZORGD.

Laura van der Westerlaken 21-12-2022

Altijd snelle service, goed advies, aardige mensen. Fijn zo’n winkel in je eigen dorp. We kopen er alles!

cris vervoort 21-12-2022

persoonlijke service / goede prijzen / een degene die mijn producten, droger en TV, kwam installleren, dacht mee. Heel prettig allemaal.

Carla de Vries–Lameir 21-12-2022

Geweldige medewerkers, Heel vriendelijk, kundig en geduldig.
Nemen echt de tijd voor je om je te helpen.👍👍
Zijn bij deze winkel daarom al jaren klant.