Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Janneke Bakker 28-12-2022

Duidelijk en vriendelijke service.
Juiste uitleg over het apparaat en het onderhoud ervan.

codeboo 28-12-2022

De communicatie tussen Electroworld en de electricien was niet optimaal. Plaatsing en bestelling was in orde

Jan 28-12-2022

Er wordt goed de tijd genomen om allerlei opties van de diverse apparaten uit te leggen.

Erwin van Kloas 28-12-2022

Zeer goede service en het personeel neemt alle tijd voor je en denken heel goed met je mee.

H Vreugdenhil 28-12-2022

Snelle levering,oplossingsgericht,betaalbaar en prima service!
Personeel heeft goede kennis van de producten, en geeft een duidelijk advies.
Bij onverwachte problemen wordt er altijd naar een oplossing gezocht.

Linda br 28-12-2022

Online aangekocht, dag later gebeld dat het bijna een week zou duren dat de wasmachine geleverd zou worden. Ze hadden wel een ander type wasmachine op voorraad , zelfde prijs en eigenschappen en gebruiksvriendelijker die kon een dag later al worden geleverd. En zeer tevreden over deze machine.

Ellen Roosch 28-12-2022

Vriendelijk, behulpzaam, snelle service, betrouwbaar, vakbekwaam.
Ouderwetse service en kwaliteit in modern jasje

G. de Troije 28-12-2022

We kwamen voor een tv en hebben zeer goede uitleg gekregen. Ondanks dat er nog meer mensen stonden te wachten nam de verkoper alle tijd voor ons. Vriendelijk en met een helder verhaal. Top, we komen zeker nog een keer terug als we een elektrisch apparaat e.d nodig hebben.

Anton Pap 28-12-2022

Vriendelijke mensen, goed en snel geholpen.
Het was geen probleem dat de vriezer naar de eerste etage gebracht moest worden.
Min punt is, dat ze niet veel in de winkel hebben staan.

A.J.Jansen Sterappel 69 4191 DM Geldermalsen 27-12-2022

Was op zoek naar een nieuwe stereoset, zeer goed advies van dhr xxxx, diverse mogelijkheden aangeboden zowel prijs als gebruiksvriendelijkheid en vermogen.
Op 17 December voor het eerst in de winkel geweest, en op 23 December de aankoop gedaan.
Er werd zelfs aangeboden om de set eerst een week te proberen, en dan eventueel een andere set te nemen.
Kan iedereen aanraden om hier een aankoop te doen, zeker dat men in deze winkel met de eigenaar zaken doet, zeeer ruime ervaring.

Miriam 27-12-2022

Een mooie uitgebreide winkel, met deskundig personeel. Je wordt altijd vriendelijk begroet en geholpen.
Een uitstekende service.

Familie de Gouw 27-12-2022

Aardige, behulpzame medewerkers. Snelle service. Hier weten ze wat de werkelijke betekenis is van klantvriendelijkheid!

Marcel 27-12-2022

Nette jonge man en was erg behulpzaam en klantvriendelijk. Het apparaat stond helemaal achterin het volle magazijn maar dit was geen enkel probleem.

E.nijs 27-12-2022

Electro World in Hulst.
Super fijne mensen en service.
Staan gelijk klaar om je probleem op te lossen

Geerts Fransman 27-12-2022

Gekocht in eigen woonplaats , goede voorlichting en service , product te zien in winkel , geweldige service

Wilma 27-12-2022

Prima hulp in de winkel en zeker ook bij de installatie. snel en vakkunidig.

Danicole 27-12-2022

Gevalletje water lekkage bij de wasdroger. Was nog een 2e bezoekje nodig, maar uiteindelijk prima opgelost. Telefonisch een afspraak gemaakt, want ik kwam niet voorbij de 'auto-bot' verificatie op de website.

Hans 27-12-2022

De service is geweldig. Als ergens geldt dat de klant koning is dan is dat wel bij deze firma, Ook in het verleden heb ik nooit tevergeefs beroep gedaan op hun service en deskundigheid

Van der sluys 27-12-2022

SERVICE wordt bij Electro World Van Rossum uit Putten met hoofdletters geschreven, maar ook letterlijk uitgevoerd.
Wij zijn senioren en beslist niet gebiologeerd door t.v., maar schaatsen is toch wel bijzonder, laat in de middag t.v. kapot, en nu?? geen schaatsen, oplossing, naar Van Rossum, prima advies gekregen, maar loopt tegen sluitingstijd, geen probleem, wij helpen u, t.v. wordt bezorgd en!! geinstalleerd door medewerker. Service is toch iets van lang geleden, nee,nee, bij Van Rossum staat het HOOG in het vaandel!

Leemans 27-12-2022

Prima uitleg bij de verkoop en super service. Wij zijn al jaren klant bij Hagedoorn.

Nicky 27-12-2022

Goede informatie, adviezen én de service is echt uitstekend. Ik kan het iedereen aanbevelen. Ik ben heel tevreden.

Sampers 27-12-2022

Goede service in de winkel , komen hun afspraken na, keurig op tijd bij levering, vriendelijke monteurs(ook bij eerdere bestelling/onderhoud) en alles goed geïnstalleerd en duidelijke uitleg. Kortom zeker aan te bevelen.

De pompoen Liempde 27-12-2022

wij hebben bij jullie een diepvrieskast gekocht deze zou de 2e week december geleverd worden maar jullie berichten ons dat het de laatste week januari zou worden, aangezien wij deze kast voor onze winkel nodig hadden ( ivm kerst) hebben jullie voor een leen diepvries gezorgd ( gratis ) dit vonden wij een superservice.
Uiteindelijk is de door ons gekochte diepvrieskast toch nog deze week geleverd, en hij werkt naar volle tevredenheid.

Hemmes 27-12-2022

Via de webshop een oven besteld. Levering duurde langer dan beloofd (anderhalve week ipv 2-4 dagen). Medewerkers van de winkel waren heel behulpzaam bij het inplannen van de afleverafapraak, en hebben se oven tot in de keuken gebracht.

Albert List 27-12-2022

"s avonds gekocht en de volgende ochtend geleverd. De medewerker in de winkel had veel kennis om ons goed te helpen.