Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerna 18-08-2023

Geweldige winkel. Wij zijn vaste klant , omdat we al vele jaren tevreden zijn. Goed advies waardoor wij de juiste keuzes maken.

Bennie 18-08-2023

Er waren wat problemen met het bestellen van de koelkast, maar dat is heel netjes opgelost.

Patty vd Heuvel 18-08-2023

Deze shop biedt zeer goede service en het zijn hele prettige verkopers/ sters.
Niet is voor hen teveel en staan altijd met een glimlach klaar.

Loes Mattheus 18-08-2023

Had iets besteld, was het verkeerde. Men heeft het uitgezocht en gelijk de juiste besteld. Binnen 2 dagen kon het omruilen.
Heel aardig en goed personeel 👍👍👌

Jan Lathouwewrs 18-08-2023

Electroworld is fijne winkel met ruime keuzes vlak bij mij in de buurt. Er werken vakkundig mensen, die de tijd voor je nemen en duidelijk uitleg geven.
Knap dat zo`n winkel kan concurreren met al die online aankopen.

wessel 18-08-2023

gewoon goed, netjess geleverd en vriendelijk.wij komen er al jaren,nooit geen klachten.dikke duim.......

T Hoekstra 18-08-2023

Wij mogen daar graag winkelen we worden altijd plezierig geholpen en goede uitleg
We zijn daar al jaren klant

jan 18-08-2023

We werden goed geholpen in de winkel in oost- souburg door .... en een Servische medewerker die er heel veel verstand van had.Eerst bij een grote winkelketen geweest maar bij ava werden we veel persoonlijker geholpen met al onze vragen.Later nog een keer terug geweest voor nog een paar vragen waar we wederom vriendelijk werden geholpen. De keuze was dan ook vlug gemaakt. Winkel zag er ook zeer verzorgd uit. Echt een aanrader

Michael 18-08-2023

Super vriendelijk personeel, goed advies. snelle levering en plaatsing van de wasmachine.

Lydia Bos Sulpke 18-08-2023

AVA Electro World , wat een uitstekend bedrijf met een 10+ service. Voor servicemonteur .... was geen moeite teveel om een verouderd probleem (vorige bewoners) op een efficiente en betaalbare wijze op te lossen.

PG 18-08-2023

Klantgerichte aanpak, geen verkoop maar advisering waarvoor ook de tijd word genomen. Al met al zeer tevreden over de aankoop (Denon installatie met cd speler) en de after sales

Jan Piet 18-08-2023

Goed en vriendelijk ontvangen door medewerker van Stiphout te Zandvoort.
We hebben een goede keuze kunnen maken bij het aankopen van een Miele steelstofzuiger,
de oude Miele slede stofzuiger op wieltjes werkte nog goed maar was inmiddels 15 jaar oud,
de steelstofzuiger is voor ons handiger en werkt op de laagste stand heel erg goed, zowel op de vloerbedekking en aansluitend op de tegelvloer en het laminaat, en het geluid is ook minder, wel zo prettig om mee te werken, ook een voordeel is dat het opgezogen stof opgevangen word in het reservaat en deze gemakkelijk weer geleegd kan worden, voordeel hiervan is dat je geen stofzuiger zakken meer op voorraad hoeft te hebben en wel zo fijn is dat je geen stroomsnoer meer hebt , het enige is een oplaadpunt om de accu op te laden.
Wij zijn hiermee zeer tevreden !!

Cornelis 18-08-2023

Al heel lang onze favoriete winkel . Medewerkers bekwaam en vooral klantvriendelijk.

Mirjam Godschalk 18-08-2023

Fantastisch bedrijf met een top service en een gemoedelijk & eerlijk advies. Ik koop alles in deze winkel waar een stekker aan zit!

ja zeker aanbevelen 18-08-2023

ik heb een goed gevoel, bij electro world

het personeel geef goed uitleg ,en vertrouwen, zijn klant vriendelijk , toppie

J. Rodermans 18-08-2023

Al jaar en dag loopt (Electro World) Brenkman voorop in klantvriendelijkheid, professionaliteit, servicegerichtheid, pre- alsmede aftersales: een pareltjes in en voor de Betuwe and beyond.

Bert Toet 18-08-2023

Prima winkel prettige mensen wij kopen al onze elektronische spullen hier,prima montage service en nooit gezeur. Fam Toet

Theo Rovers 17-08-2023

Een goede ervaring bij vorige aankopen en reparaties goede service goed gekwalificeerd personeel

Recourt LS 17-08-2023

Professionele toelichting van de monitor door de verkoper, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Deckers 17-08-2023

Vaste klant, wasdroger om 11.30 uur gekocht om 13.00 uur al een monteur om de wasdroger af te leveren en aan te sluiten.

Deckers 17-08-2023

Vaste klant. Wasdroger om 11.30 uur gekocht om 13.00 was de moteur er al om deze af te leveren en aan te sluiten.

Hannah 17-08-2023

Fijn en eerlijk personeel, fantastisch goede service
Wil gewoon nergens anders wat kopen vooral de goede kwaliteit en service staan bovenaan m’n lijst

Jannie Relou 17-08-2023

Electroworld Verberkt te Bakel , staat klaar voor zijn klanten. Denkt mee in oplossingen.
Wij hadden een keuken brand. X gaf deskundig
advies om te herstellen!
Werkt heel nauwkeurig en professioneel.
Van ons krijgt deze zaak al vele jaren een dikke 10

Rob 17-08-2023

Fijn geholpen in de winkel, kennis van zaken en een goede prijs kwaliteit verhouding.
De mannen die kwamen bezorgen waren rond uit geweldig.
Alle tijd.
Was mijn schoonmoeder zelfs een fooi waard.

Marcel 17-08-2023

Ultra wide monitor gekocht.
Prima inhoudelijk advies, er wordt je niets aangesmeerd.
Snelle correcte levering, helemaal top!