Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R.l.Warnaar 12-12-2022

Prettige bediening, goed overleg mogelijk en denken met je mee.
Houden zich aan gemaakte afspraken!

Sylvia Helsloot 12-12-2022

Alles prima geregeld, zeker een aanrader om hier te kopen. Je wordt vriendelijk geholpen, de kennis is aanwezig.

Toon Brands 12-12-2022

Goede voorlichting. Vakkundige installatie en latere hulp in de zaak en via telefoon. Zeer tevreden. Een aanrader.
"Minpuntje" .... geen koffie tijdens 't wachten.

Tedje 12-12-2022

Allereerst de vriendelijkheid, serieuze aandacht en uitgebreide informatie. Met voorbeelden aangetoond.
Goede sortering.
Geen dwang tot koop van een T.V.
Service bij bezorging.
Op het afgesproken tijdstip en de man had kennis van zaken.

Bart 12-12-2022

Prettige atmosfeer in de winkel.
Goed advies.
Vakkennis aanwezig.
Leuke suggesties.

Luc 12-12-2022

Wij hebben een LG tv gekocht , in de winkel hebben we duidelijke uitleg gekregen van Martin.
Hebben hem op woensdag gekocht en op zaterdag is hij geleverd en geïnstalleerd.
Goede uitleg hoe te gebruiken .

Nicky en Willem Voorhuijzen 12-12-2022

Electro world v.d. Poel is een hele fijne winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. De service is geweldig, nieuwe apparat uur wordt altijd snel geleverd en ook geïnstalleerd. Daarom kopen wij vrijwel al onze electro apparatuur bij v.d. Poel in Zundert.

Michel 12-12-2022

Goed advies in de winkel. Datum van plaatsing wordt goed gecommuniceerd en alles wordt professioneel geïnstalleerd.

Paul 12-12-2022

Via de site van electro-world heb ik de vriezer gevonden die ik zocht
Maar op alle sites was de levertijd dubieus of gewoon niet leverbaar.
Ik heb de vriezer besteld bij vogel in vlaardingen waar ik hem na een paar dagen kon afhalen en betalen.
alles prima verlopen en netjes geregeld.

Bij binnenkomst in de winkel was ik verrast over de grootte van de winkel
Ik had een veel kleinere showroom verwacht.

kortom een mooie en goede winkel.

Wim van Hell 12-12-2022

Deze winkel is fijn. De prijs /kwaliteit verhouding is goed. Al meer dan 25 jaar halen wij ons witgoed daar.
Goede service en snelle levering. Vrijdagmiddag een wasmachine uitgezocht en zaterdagmiddag werd hij geleverd. Nu hopen wij vele jaren geen nieuw witgoed en andere apparaten nodig te hebben.
Maar bevelen deze winkel al steeds aan in onze vrienden-en kennissenkring.

Bert kars 12-12-2022

Kundig en vriendelijk
Oprechte antwoorden en komen afspraken na.
Beveel ik zeker aan bij mij kennissen kring

Jeroen 12-12-2022

Goed geholpen met goed advies. Nemen ook echt de tijd om te helpen. Het installeren van de tv is ook prima gedaan en waren netjes op tijd volgens afspraak.

Margriet 12-12-2022

Erg dik tevreden.
Perfecte informatie, niet te veel en niet te weinig!
Precies op maat.
Mijn vaatwasser werd na 2 dagen al geplaatst, erg correcte monteur die alles netjes achter liet.
Ook weer precies zoals je hoopt.
Ik ga zeker een volgend keer weer naar Electro world
Daar hoef ik niet over na te denken!
Heel erg tevreden.

J Bouwmeester 12-12-2022

Nemen de tijd voor je en levering is goed en instaleren alles netjes .
In overleg kan veel

Jasper 12-12-2022

Vriendelijke en behulpzame bediening. Denkt mee in de oplossing van mijn reparatie.

Dries 12-12-2022

Zeer gebruiksvriendelijk en problemen, als ze al mochten ontstaan, worden altijd opgelost!!!

JB 12-12-2022

Deskundige voorlichting bij aanschaf. Snelle en correcte levering. Vriendelijke, gemotiveerde medewerkers.

Walter 12-12-2022

Door de goede uitleg en snelle service, was de keuze en daarmee de koop snel beslist!

Iwan 11-12-2022

We waren bang dat de droger en wasmachine beide vervangen zouden moeten worden (10 en 11 jaar oud). Maar Breukers heeft ze allebei weer aan de praat gekregen en voor een heel laag bedrag! Erg fijn en goed opgelost.

j.h.dikken 11-12-2022

kom hier al jaren zeer goede voorlichting nettemonteur en plaatsing nam oude aparaat nee

Mariet 11-12-2022

Mooie winkel en goede service, komen snel als je stukken hebt. Spullen worden netjes aan gesloten , als is het op de tweede verdieping, en oude spullen nemen ze weer mee terug.

R.B. te N. 11-12-2022

Alles goed bij de levering van de nieuwe wasmachine: de communicatie, de levering, het plaatsen, het aansluiten, de vriendelijkheid.

Stephan Heijker 11-12-2022

Uitstekende en deskundige toelichting op de keuze van onze nieuwe koffiemachine

Familie van den Elshout 11-12-2022

Vriendelijke mensen met kennis van zaken
Bij de aankoop goede uitleg over de werking van de droger.
Met het plaatsen door de monteur laten zien wat je regelmatig moet schoonmaken i.v.m. eventueel brandgevaar.

Aarts 11-12-2022

Goede service bij vervangen van inductie kookplaat.

Oude bleek na inspectie niet meer te maken. Daags erna is al een andere geleverd en geïnstalleerd. Installatie was niet heel makkelijk maar ze zijn gebleven tot er een mooie inbouw was gerealiseerd