Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AHT 11-04-2024

Hebben goede ervaring met deze winkel.
Goede voorlichting.
Prettig personeel

Erik Franssen 11-04-2024

Na bezoek aan de winkel binnen drie kwartier een nieuwe wasmachine in huis staan. Geïnstalleerd en al!

Merel 11-04-2024

Duidelijke uitleg, meedenken en met leveren ook nog super vriendelijk. Ze hebben mij zelfs geholpen aangezien de deur in het slot was gevallen en we niet meer naar binnen konden.

Charles 11-04-2024

Fijne winkel met medewerkers die de tijd voor je nemen. De aankopen worden netjes conform afspraak thuis bezorgd en geïnstalleerd. Bij de installatie wordt uitvoerig uitleg gegeven. Ook hier wordt alle tijd voor genomen.

Jan 11-04-2024

Vanwege al goede ervaring met deze winkel heb ik gebeld dat de condens droger het niet meer deed. Afspraak al voor de volgende dag kunnen maken. Machine keurig herstelt en wij zijn wederom zeer tevreden over deze winkel.

Wim 11-04-2024

Zeer fijne ontvangst. Goede tekst en uitleg. Zeer snelle bezorging van gekocht product.

Gerard en Astrid Agterhuis 10-04-2024

De shop is perfect. Het personeel is super vriendelijk en bekwaam.
Ze nemen alle tijd voor je. En ook een perfect stukje service , aan huis.
Kortom: electroworlds winkels zijn gewoon klasse.

Van den Broeke 10-04-2024

Accurate en snelle service. Kundige installatie en instructie. Reeds jarenlang klant.

Remi Vissers 10-04-2024

Goede uitleg in winkel en bij installeren.
Snelle levering en vriendelijk personeel!

Sandra 09-04-2024

Wasmachine gekocht bij electro world, het internet overweldigde mij met keuzes daarom ben ik de winkel gaan bezoeken. Ik gaf aan niet teveel gadgets en poespas te zoeken en kreeg hiervoor goed advies.
De wasmachine was binnen een paar dagen geleverd. Zeer tevreden met de service en met het product

Dick 09-04-2024

Mooie winkel, goed advies en ook bij de installatie vriendelijke en handige tips.

theo 09-04-2024

goed advies, snel geleverd, vriendelijke verkoper, vriendelijke bezorger, allemaal prima

F de wijs 09-04-2024

Als je op zoek bent naar een zaak waar vakkundigheid gekoppeld is aan klantvriendelijkheid, dan ben je hier aan het juiste adres

Hans S 08-04-2024

Fijne winkel en het personeel is deskundig, behulpzaam en denken met de klant mee.

ESD 08-04-2024

Vriendelijk ontvangen en een zeer deskundig advies met veel praktische tips.
Product was op voorraad en zeer snel geleverd en geinstalleerd.

Margreet Boelhouwer 08-04-2024

Een deskundigen en vooral een persoonlijk advies in de winkel.
De monteurs die de vaatwasmachine kwamen plaatsen waren erg professioneel en klantvriendelijk

R.Ridder 08-04-2024

Altijd goed advies , altijd vriendelijk en geven goed antwoord op je vragen.
Nemen de tijd voor elke klant

Arno 08-04-2024

Super service, duidelijke uitleg en snelle levering. Daarnaast ook vriendelijk geholpen.

Ruegg 07-04-2024

Super service. Ik had dringend een wasmachine nodig. Verkoper regelde dat de wasmachine de volgende dag bij mij thuis stond. Geadviseerde wasmachine bevalt super!

M. Snijder 07-04-2024

Gekozen voor deze winkel vanwege goede ervaring in het verleden. Snelle levering en prima service.

Mulder Sybren 07-04-2024

Prima zaak, waar ze goed met je meedenken en waar de service hoog in het vaandel staat !!

Roel 07-04-2024

Het aantal zaken ter plaatse in elektrische artikelen is gering. Ik prijs mij gelukkig met een firma die al mijn hele leven hier een vestiging heeft. De familienaam heeft plaats gemaakt voor Electroworld, maar daar heeft de service niet onder geleden.

M.Eversdijk 07-04-2024

AVA gekozen i.v.m. de prima service.
De informatie in de winkel was professioneel en er werd duidelijk de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden.
Installatie werd erg vakkundig uitgevoerd en na afloop duidelijke uitleg.

Tom 07-04-2024

Uitstekend advies bij de keuze van een nieuwe TV
Snelle levering en installatie. Wij zijn enthousiast over de klantgerichtheid en het ontspannen contact. Een aanrader.

GH 07-04-2024

Goede informatie passend bij de vraag. Breed aanbod. Snelle en goede service.

Na 12 jaar hield de wasmachine er mee op. Tevreden over het merk, dus gericht gezocht naar een nieuwe wasmachine. Veel keus. Ook alternatieven besproken. De wasmachine kon de volgende dag nog worden bezorgd. Geplaatst op de tweede verdieping. Inmiddels al weer enkeler keren gebruikt en zeer tevreden.