Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cees Quaak 10-03-2024

Wasautomaat had de geest gegeven, na reparatie procedure door AVA blijkt hij niet te repareren, nieuwe machine gekocht, binnen een dag geleverd en geïnstalleerd, oude machine mee terug genomen en voorrijkosten van de monteur gecrediteerd.
Goed assortiment, goed vakkundig advies en service, prijzen marktcomform.

M. Lok 10-03-2024

Je krijgt persoonlijke behandeling en aandacht. Geholpen met kiezen van het juiste produkt. ( wasmachine) .Snelle aflevering en uitstekend geplaatst door zeer behulpzame technisch dienst. Heel blij dat we Stadhouder in de buurt hebben.

HB berghuijs 10-03-2024

Hele prettige winkel , goede service en zeer vakkundig beter goed geholpen dat zonder vakkundige hulp je spullen op internet te kopen Fijn dat er Een Gebra Noordwijkerhout is

Alessandro Sta 10-03-2024

Monteur laten langs komen, aardig, professioneel en kundig. Goede prijs / kwaliteit.

Peter Grob 09-03-2024

Fijn een zaak met deskundige personen en prima prijzen.
En gewoon in ons eigen dorp! Vanouds het adres in Oisterwijk!

Polien 09-03-2024

Deskundig advies over het apparaat gekregen.
Ik koop graag lokaal en dan is het fijn dat de kwaliteit goed is.
Heel groot voordeel is dat men kennis in huis heeft om reparaties uit te voeren.

C,Wijman 09-03-2024

stabiele degelijke nette , rustige behandeling ik zou het erg vinden als dat verdwijnt

Niels 09-03-2024

Super service! Ontzettend vriendelijke medewerkers met een goed en eerlijk advies! Jongens met kennis en kunde van de producten! Chapeau, ga zo door!

Martine Visser 09-03-2024

Goed advies in de winkel en superservice met inmeten van de apparatuur. Duidelijke en klantgerichte communicatie vanaf order tot levering. Supervriendelijke en servicegerichte monteurs.

Peter 09-03-2024

Goede persoonlijke bediening, verkoper luisterde goed naar wat we zochten en adviseerde ons vervolgens.
Hierbij viel zijn productkennis op, zodat we een optimaal advies kregen.

Bart van Beek 09-03-2024

In december een inductie kookplaat uitgezocht op de site van Wetering Electroworld. Eerst kwam de service medewerker opmeten of de gekozen plaat wel in het gat van het aanrecht past. Het bleek dat de uitsparing iets te krap was. Dat zou worden opgelost bij de levering en het plaatsen, Keurig opgelost. Steeds een goed contact gehad met de vriendelijke winkelmedewerker. Top bedrijf die goed adviseren en goede service verlenen.

Electro World Hamers 08-03-2024

De shop is prima Wij hebben voor deze shop gekozen door de jarenlange goede service en klant vriendelijkheid De levering was ok

Hamer Apeldoorn 08-03-2024

Voor het eerst bij Hamer Apeldoorn geweest, prima geholpen ivm aanschaf wasdroger AEG met waterpomp. Daarvoor een condens droger dus ben benieuwd hoe het gaat.

Harry van Huijgevoort 08-03-2024

Geen bericht gekregen over de bevestiging en tijdstip van levering. Zou vandaag geleverd moeten worden. Betekend dit dat wij de hele dag thuis maar moeten wachten? Valt mij wel tegen, ben anders gewend van jullie.

Annemiek Roovers 08-03-2024

Super goede winkel en super goede service in de winkel in zundert. Altijd zeer tevreden!
Goed en fijne koffiemachine. Goede uitleg👍

Dayenna Adriaanse-Lossie 08-03-2024

Electro Oost-Souburg is een top zaak. Hebben ons telefonisch al goed te woord gestaan en ons geholpen. In het verdere proces bleek dat we een nieuwe vaatwasser nodig hadden, hier hebben ze ons goed in geadviseerd. aan iedereen aan in mijn omgeving aanraden.

Gerda en Arend wind 07-03-2024

Altijd vriendelijk en behulpzaam bij het maken van de juiste keuze en goede service voor het onderhoud

Kiek 07-03-2024

De Groot was keurig op tijd en hebben zeer netjes alles weggehaald en neergezet. Duidelijk uitleg gegeven over werking van apparatuur. Prima service!

Peter 07-03-2024

Goede service zoals altijd, meedenken met de klant, afspraken nakomen. Helemaal goed!

Ton van der Sloot 07-03-2024

Goede voorlichting in de winkel in Zoetermeer. Er was een storing dit kwam door het KPN kastje, dit stoorde met het Nuprime kastje. Ik kreeg het zelf niet opgelost, maar samen met monteur Dirk was het in korte tijd opgelost.

H.Evers 07-03-2024

Klantvriendelijk. Goede uitleg.Behulpzaam.
De verkoper had alle tijd voor ons.

Nieuwe wasmachine Rhoon 06-03-2024

Super service, persoonlijke aandacht en perfecte en snelle levering. Net personeel!

Dijkstra 06-03-2024

LG oled. Tv professioneel en met goede uitleg afgeleverd door de medewerker.

Piet 06-03-2024

Erg goede voorlichting en uitleg over de apparaten.een heel goed team dat komt plaatsen en de uitleg over het gebruik .

Edwin 06-03-2024

Prima service. Snelle levering, nette prijs en mensen met kennis van zaken.