Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2844 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Clazine 07-11-2021

Simpel inductieplaatje met twee zones, superhandig en gemakkelijk te bedienen en schoon te maken.

Annie Osinga en Gerrit de Jong 07-11-2021

Electro World is al heel veel jaren de zaak waar wij
al heel veel jaren naar alle tevredenheid onze apparaten kopen!
Een zaak met vriendelijke en deskundige medewerkers.
En dan die geweldige service die je er krijgt!
Wij bevelen ook bij fam en vrienden graag deze zaak aan!

Cor Hermsen 07-11-2021

Zeer goed advies
Prijsafspraak aangehouden
Levertijd duurde langer als verwacht
Leverancier probleem

Nel 07-11-2021

Oven netjes en vlot geplaatst, uitleg, gekregen, ook naar probleem met koelkast en kookplaat gekeken, en actie hierop ondernomen.

siem komen 07-11-2021

Doe al jaren zaken met Combi en je krijgt nergens een beter service als Combi Den Helder , Super en altijd maken ze tijd voor je.

Jos T 07-11-2021

Vriendelijk en vakkundig personeel. Fijn zo’n winkel in de buurt met mensen die weten waarover ze praten. Ik ben erg goed geholpen!

J.Botter 07-11-2021

Na in eerste instantie teleurgesteld gesteld te zijn is na een verhelderend gesprek de kwestie prima opgelost

Andrea 07-11-2021

ik heb voor de winkel gekozen omdat hij in ns dorp ligt prima en snelle service ik heb de droger in de vroege middag gekocht en drie uur later had ik hem al bij mij thuis staan

Laurens 07-11-2021

Brenkman is onze huisleverancier. We hebben eerst op de website gekeken en zijn daarna naar de winkel gegaan. Daar heeft Rogier ons heel goed geadviseerd!
Het afleveren en installeren van de TV en Soundbar was helemaal top!!!

Dennis 07-11-2021

Snelle service, persoonlijke aanpak. Je hoeft maar te bellen en ze regelen het voor je.

T. Homan Tolbert 07-11-2021

Wij zijn heeeeel tevreden we zijn vriendelijk geholpen en ze hadden alle tijd voor ons. Dit verdient een DIKKE PLUIM.
Komen zeker terug.

William van der Meij 07-11-2021

Goede service op de afgesproken tijd geleverd en netjes ingebouwd de afwasmachine.
Gekozen om lokaal te kopen voor service om de hoek.
Reeds eerder bij deze firma gekocht en altijd goed

ron de graaf 07-11-2021

alles wat je nodig heb,vind je in deze winkel en een hele goede service.
Alles wordt netjes afgeleverd door vriendelijke vakmensen die alles keurig installeren,kortom toppers.

herman moes 07-11-2021

de monteur die u stuurde was werkelijk fantastisch.
gaf uitstekende uitleg.

Heleen 06-11-2021

Euvel gevonden en binnen het uur gerepareerd. Ondanks dat het apparaat, dat 2,5 jaar oud was, niet meer op de pc stond. En er zijn zoveel apparaten en merken. Heel goed dat de monteur het euvel vond en heeft verholpen.

Ronnie Krocké 06-11-2021

De monteur nam alle tijd voor het oplossen van het probleem. Ook mooi dat je na afloop een rapportage krijgt uitgereikt, zodat je kan zien wat er is bevonden c.q. wat er is verricht. Makkelijk en transparant dat je gelijk kan afrekenen. Heel vriendelijk persoon.

Tevreden 06-11-2021

Heel plezierig geholpen, goede uitleg en alle tijd genomen voor ons. Aan te bevelen.

Marina 06-11-2021

Service is prima. De levering was alleen erg vertraagd maar dat lag niet aan AVA. Koelkast is netjes op zijn plek gezet en de oude koelkast is weer mee teruggenomen.

Jacques van Espelo 06-11-2021

Altijd goed geholpen, bestellingen worden snel en vakkundig afgehandeld, adviezen altijd duidelijk en goed.

Henk Jansink 06-11-2021

Electro World Brilman Losser maakt waar wat ze beloven. Geen poespas maar duidelijk dit kunt u het beste doen.
Wij zijn zeer tevreden en doen graag zaken met Brilman.

Willy Van Goethem - Van Eetvelt Irma 06-11-2021

zeer vriendelijk en behulpzaam ,een mooie winkel met veel keuze naar ieders smaak .

Bertus Vierwind 06-11-2021

Betrouwbaarheid, vriendelijk personeel, vakmanschap door zeer ervaren monteurs en service van de bovenste planhk.

Hanneke Franssen 06-11-2021

Zeer snelle en professionele/kundige service! En bovendien ook nog zeer aardige en klantgerichte monteur! Kortom, aanrader!!

T de zwart 06-11-2021

Goed en vakundig geholpen.ze denken mee met je over je wensen.goede rustige uitleg tijdens het instaleren.geef een goed gevoel.

Jacob Caron 06-11-2021

Netjes op tijd mn wasmachine geleverd door 2 bekwame monteurs die in een oogwenk de oude voor de nieuwe vervingen. De oude namen ze mee en de nieuwe wed samen met mij op werking getest met daarbij uitleg van bediening en programmas