Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Linda de Waard -Wijnhorst 18-12-2022

Electro world Bellservice denkt met je mee. Zij doen hun best om ook aan de portemonnee van de klant te denken door allerlei opties aan te bieden en te denken in oplossingen.
Fijne medewerkers, fijn contact en service.

Mevr. Mj leenders 18-12-2022

Site is vriendelijk, goede communicatie vrij snelle levering van een Bosch inbouwoven, netjes afgeleverd oude oven en verpakkingsmateriaal meegenomen…
Wat niet prettig is van Bosch dat de instructie boekjes in het Italiaans en Pools er bij geleverd worden. Nederlands is mij liever!

Wilma 18-12-2022

Nadat er bij ons brand is geweest op 6 december hadden wij met spoed een nieuwe wasmachine en droger nodig. Gelukkig was er voorraad bij Driënhuizen in Amersfoort. Ze hebben tijd vrijgemaakt om ze zaterdag de 10e te bezorgen.
Super service!!

R.Blok 18-12-2022

Zeer vriendelijk en vakkundig persoon.
Bij problematische vragen wordt in je bijzijn contact opgenomen met bv de dealer of vertegenwoordiger.
En de installateurs wisten precies wat ze doen moesten en uitermate vriendelijk.
Zeer aanbevelingswaardig

Vankan brunssum 18-12-2022

Prima service, nette en goed personeel service goed uitgevoerd ben zeer tevreden

Elly Wolfs 18-12-2022

vriendelijk personeel in winkel en perfecte aflevering van product. Dhr. Verkoper was zo vriendelijk om mijn oude wasdroger gratis bij mijn zoon af te leveren

Jeanine Heijmans 18-12-2022

Snelle aankoop en vriendelijke bediening. Uit ervaring weet ik dat de service zeer goed is.

Rosa 18-12-2022

Wij hebben bij electroworld Wim van Leeuwen een inductie kookplaat gekocht. Wij kregen een duidelijke uitleg hoe het werkt, welke het beste bij onze eisen paste. De verkoper had opgezocht of hij op voorraad was. Wij kregen de tijd om thuis de juiste maten op te zoeken en daarna konden we hem direct ophalen.
De winkel geeft een goede service en denkt met de klant mee. Altijd vriendelijke medewerkers.

Arie 18-12-2022

Helemaal top,goed advies gekregen over de inductiekookplaat en vriezer. De 2 monteurs die het kwamen aansluiten zijn zeer vakbekwaan en werken zeer netjes.Kortom ik ben zeer tevreden

van de mars 18-12-2022

vak mensen . kennen de klant en luisteren heel goed super bedrijf en klant vriendelijke.

André 18-12-2022

goede uitleg ,uitstekende service, vriendelijk personeel dat de tijd en aandacht geeft voor je tot aankoop overgaat.
nazorg als er wat is doen ze niet moeilijk over!
komen de afspraken na wat levertijden en service betreft.

H. Morren 18-12-2022

Vriendelijk personeel. 2 jonge mensen die zeer klantvriendelijk zijn. Wij zijn voor de plaatselijke middenstand. En zeker voor deze winkel.

Fam.M.em J.A. Methorst. 18-12-2022

Werden uitstekend en deskundig geholpen.Wij hadden als ''leek'' enkele vragen.Meteen werd het opgezocht en behandeld.Grote klasse van deze medewerkers van Electroworld in Alphen aan den Rijn. Fam

M. van Mameren 18-12-2022

Snel ingepland voor een reparatie.
Goed uitgevoerd.
Je kunt van ze op aan.
Jammer dat de winkel weg is uit Pijnacker.

Tim 18-12-2022

Zeer klantvriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt. Daarnaast ben ik voorzien van prima advies wat heeft geleid tot een tevreden aankoop.

Ton 18-12-2022

Mooie zaak. Deskundig personeel. Nemen ruim de tijd voor je. Voldoende aanbod.

Huub 18-12-2022

Vooral de persoonlijke benadering vonden wij prettig en zeker ook de deskundigheid. Men nam de tijd.

csjolfsjol 18-12-2022

Al decennia kopen wij ons witgoed bij Brilman en we zijn zeer tevreden over de service en de persoonlijke benadering.

Monique Koster 18-12-2022

Goede uitleg, perfecte service, vriendelijke mensen, voortaan altijd naar Hoppenbrouwers in Etten-leur

Jasperse 18-12-2022

Prima en duidelijke informatie en daarop volgende service in de winkel. Voldoende keuze, zeer snelle levering aan huis. Op vrijdag om 11.30 uur een nieuwe wasdroger uitgezocht en op zaterdag om 10.45 uur draaide deze, na installatie van een uiterst vriendelijke monteur, volop. Van mij een dikke 9!

A.C. Viveen 18-12-2022

Goede service en klant vriendelijk. Nette aflevering en goede aanbiedingen scherpe prijs

Angelique 17-12-2022

Prettige winkel en de mensen geven een goede uitleg. Echt niet duurder dan de grote ketens. En komen hun afspraken na.

Piet 17-12-2022

Kopen al jaren de grotere huishoudelijke- en media apparatuur hier. Altijd meedenkend, betrouwbaar en goede service.

v Horssen 17-12-2022

Heb bij electro world De Rouw in Kerkdriel een gasfornuis gekocht de ETNA FGV660WIT.
Nu een jaar later en vele bezoeken en telefoontjes is het probleem nog niet opgelost.
Ik heb namelijk twee verschillende pannendragers,een ruwe en een gladde.
Ik heb gevraagd om twee gladden pannendragers maar tot nu toe een jaar later nog steeds geen oplossing.
Dat vind ik een schandalige manier van omgaan van een klant.
M.v.G Fam C.J v Horssen

Henk 17-12-2022

In de winkel goed geadviseerd
De bezorgers waren zeer efficiënt en hebben de installatie van de wasmachine perfect geregeld