Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

E. Van der Linde 19-12-2022

We zijn in de winkel komen kijken voor een nieuwe koelkast, de deur van de inbouw koelkast was stuk. We werden goed geholpen met een nieuwe passende koelkast die weer ingebouwd kon worden. De volgende week werd de koelkast geleverd, ingebouwd en de oude meegenomen. Zeer tevreden over de snelle levering en service.

F.C. Meijer 19-12-2022

Prima advies door de verkoopster.
Komen aflevering en serviceafspraken perfect na.

Antonio 19-12-2022

Goede advisering. Vriendelijk, zorgvuldig en deskundig. Heldere uitleg van bediening en werking van de vaatwasmachine. Wij zijn 100 procent tevreden!

Ben 19-12-2022

Heldere communicatie, vriendelijk personeel en inhoudelijk kundig

Aanrader.

berkvens 19-12-2022

altijd netjes opgelost. de vragen die we hadden waren naar tevredenheid beantwoord.
Het personeel weet waar ze over praten.

Marinus 19-12-2022

Bijzonder vlotte bediening en de aflevering van de wasmachine en aansluiten was meer dan prima
Vr.gr. Marinus

Rene van de Wiel 19-12-2022

Vakkundige en vriendelijke medewerkers die met je meedenken. Ruime keuze in het assortiment. Per soort product staan er vele merken opgesteld maar wel zodanig dat je het overzicht niet verliest.

Frank 19-12-2022

Na defecte vaatwasser is er snel een nieuwe geleverd en netjes gemonteerd. Service wat goed en snel!

Deskundig geholpen in de winkel met een meedenkende verkoper. In goed overleg tot een geschikte oplossing gekomen.

Levering en plaatsing volgens afgesproken tijdstip. Inbouw vaatwasser is netjes geplaatst binnen onze keuken.

Loes 19-12-2022

Snel de oplossing gevonden en het probleem opgelost. Zeer correcte monteur.

Rien 19-12-2022

Supersnel! Dinsdag probleem gemeld, woensdag controle en zaterdag perfekt opgelost!

Filip Cocquyt 19-12-2022

Snelle, vriendelijke en vakkundige service. Ik wil deze firma van harte aanbevelen.

M. van Glabbeek 19-12-2022

Prettige winkel en uitstekend geholpen bij de aanschaf van een koelkast en een vaatwasser.

Ook het inbouwen verliep soepel

rijzewijk 19-12-2022

ik heb een miele steelstofzuiger gekocht en kreeg goede uitleg over de werking hiervan.

familie 19-12-2022

Goed geinstalleerde keukenapparaten. Netjes en goed. Aardig winkelpersoneel ook, de volgende keer gaan we weer in zee met deze zaak.

M. H. Kroes 18-12-2022

De winkel heeft een goede naam en dat blijkt terecht: deskundig advies, uiterst flexibel in leveringsdata en zeer behulpzaam bij de levering zelf. Een betrouwbaar adres!

Henk 18-12-2022

Zoals altijd en vriendelijke en professionele service. Ze doen wat ze beloven en houden je goed op de hoogte. Het ging dit keer om een reparatie, perfect uitgevoerd!

Pieter 18-12-2022

Super vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Prijzen zijn concurrerend. Goede adviezen en ondersteuning bij zelf installatie. Bezorging aan huis en op verdieping.

ton 18-12-2022

Keurig geregeld en op tijd geleverd tegen een goede prijs nette monteurs en goed werk

L Bouwens 18-12-2022

Ten eerste koop ik wat ik in mijn eigen dorp kan kopen hier we willen ten slotte maar wat graag dat de winkels blijven
Daarnaast ben ik bij electroworld Thijssen vriendelijk en goed geholpen en is mijn nw vaatwasser snel en vakkundig vervangen 👍🏻

L. van Oorschot 18-12-2022

Goede uitleg over het product in de winkel, snelle levering, zeer vriendelijke en ter zake kundige installateurs, kortom we zijn een zeer tevreden klant van Electroworld Drieënhuizen in Amersfoort.

Jacques 18-12-2022

Goede service en duidelijke uitleg over het aan te schaffen product.Ook voor het afleveren en installeren goede mensen in dienst!

Jan Wetsteijn 18-12-2022

Goed en vakkundig geholpen.
Heb voor Kortman gekozen i.v.m. ondersteuning plaatselijke detailhandel.

william 18-12-2022

Ik kwam voor een oled tv bij Radio Drieenhuizen.
Wordt erg deskundig geholpen bij Drieenhuizen.
Keuze kunnen maken en de volgende dag in huis.
Top bedrijf al ruim 45 jaar.

Linda de Waard -Wijnhorst 18-12-2022

Electro world Bellservice denkt met je mee. Zij doen hun best om ook aan de portemonnee van de klant te denken door allerlei opties aan te bieden en te denken in oplossingen.
Fijne medewerkers, fijn contact en service.

Mevr. Mj leenders 18-12-2022

Site is vriendelijk, goede communicatie vrij snelle levering van een Bosch inbouwoven, netjes afgeleverd oude oven en verpakkingsmateriaal meegenomen…
Wat niet prettig is van Bosch dat de instructie boekjes in het Italiaans en Pools er bij geleverd worden. Nederlands is mij liever!