Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dolk 14-04-2022

Enige winkel in mijn omgeving waar ik terecht kon. Uitstekend en vriendelijk geholpen. Kreeg meteen telefoontje toen het product was aangekomen.

Tonnie 14-04-2022

We kregen keurig advies en alle nodige hulp bij de aankoop van onze televisie. Toen iets niet helemaal duidelijk was kwam Jasper zelfs thuis nog even helpen. Dat is top!

Olav van Renesse 14-04-2022

Afwasmaschine van 2004 pompte geen water meer weg, de volgende ochtend stond de monteur voor de deur en heeft het in 5 min verholpen. De prijs van €50,- was ook heel eerlijk.

Jos van L 14-04-2022

Vriendelijke kleinschalige winkel met meedenkend personeel. Installatie thuis gebeurt deskundig, netjes, snel en op afgesproken tijd

Nijman 14-04-2022

Prima voorlichting in de winkel, waarna wij de juiste keuze voor ons konden maken.

J. Jansen 14-04-2022

Professioneel, eerlijkheid en oprecht meegekeken naar ons budget. Vandaar uit de beste kwaliteit en passende prijs en reviews hebben wij direct aanschaf van onze producten gedaan. En met een uitstekende service werd het netjes geïnteresseerd en zelfs gemonteerd en een heldere uitleg. Een compliment voor de eigenaar van deze top winkel!

D de Baan 14-04-2022

Altijd goed advies, nemen alle tijd voor je en zijn vriendelijk, behulpzaam en ter zake kundig.

Electroworld Kreutz Landgraaf 14-04-2022

Goeie winkel deskundig en vriendelijk personeel. Samen naar een geschikt apparaat gezocht met een snelle levertijd. Zeer tevreden over de montage inbouw apparaat. Kan deze zaak alleen maar aanbevelen.

A.M.de Bruin-Jansen 14-04-2022

Wij kiezen altijd voor deze winkel voor de geweldige service en hulp bij installatie van de gekochte artikelen. Niets is teveel.

Wim 14-04-2022

Vriendelijke en hulpzame medewerker. Direct werd uitgevraagd en opgezocht welk onderdeel wij nodig hebben. Het werd direct besteld en een paar dagen laten was het af te halen in de winkel. Prima! Goede service en een klantvriendelijke benadering!

Remco 13-04-2022

Goed persoonlijk advies en een leen koelkast kunnen gebruiken. Service zoals het hoort te zijn.

Mariska 13-04-2022

Vriendelijke en eerlijke mensen. Goed advies en fijne sfeer in de winkel. Telkens weer tevreden!

arie quist 13-04-2022

de persoon die bij ons de kookplaat installeerde was zeer klantvriendelijk. Maar ook het plaatsen en aansluiting van de kookplaat was zeer kundig.

A. Banki 13-04-2022

Prima service en communicatie vriendelijk personeel nieuw product snel geleverd defecte wasmachine snel en goed gerepareerd

Erik ten Hoor 13-04-2022

Waren ruim op tijd en bezorging was zo snel dat je amper het stof van de oude droger kon opzuigen.
En dat op de tweede etage.
Binnen kwartier bezorgd-aangesloten en oude meegenomen.

bOELIE 13-04-2022

GOED PERSOONLIJK ADVIES, ZOWEL FINANCIEEL ALS TECHNISCH EN VRIENDELIJKE MEDEWERKERS.

A.Smit 13-04-2022

Ik word er altijd heel goed geholpen, krijg goed advies en ze denken goed met me mee. Snelle levering. Ik ben zeer tevreden

Rian Smolders 13-04-2022

Goede persoonlijke hulp bij aanschaf van het product en volop keuze.
En goede service als er iets is

J.A. den Dunnen 13-04-2022

Omdat je hier op een deskundige en aangename wijzewordt geholpen en te woord gestaan.

Angela 13-04-2022

Wij kopen zoveel mogelijk lokaal, dus ook ons koffiezetapparaat hebben we bij van de Poel in Zundert gekocht. Prima uitleg, meteen het apparaat mee kunnen nemen en uit ervaring weten we dat de service top is.

Miranda 13-04-2022

Zeer vriendelijke en kundige mensen. Geven altijd goed en eerlijk advies, ook als er negatieve punten zijn. Proberen je nooit iets aan te smeren maar luisteren echt naar wat je vraagt. Ook qua service top: thuisbezorgen en inbouwen van apparatuur gaat vlekkeloos en als er problemen zijn lossen ze het op.

Marc 13-04-2022

Mijn vaatwasser lekte en de volgende dag was er een monteur van Electroworld om een diagnose te stellen Helaas bleek het niet economisch rendabel om hem te repareren.

Vervolgens goed geholpen door Electroworld bij het kiezen en installeren van een nieuwe vaatwasser. Duidelijke communicatie en de kapotte vaatwasser weer netjes meegenomen.

Anita stoffer 13-04-2022

Super goed geholpen. Goede uitleg over de machine gehad laat de keus bij de klant. Niet opdringerig

Boeve 13-04-2022

Helemaal top van hulzen te creil? Goeie inlichting en voorlichting van apperatuur, door medewerker, service en installeren ook helemaal top, ze hebben geduld en zijn klant vriendelijk. Echt ik raad echt iedereen aan nogmaals top service wil niet meer anders.

Ria 12-04-2022

Kom er al jaren. Is klein en gemoedelijk. Het advies en hulp is goed. Ook gezellig om heen te gaan.