Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harrie in Beusichem 08-09-2023

Na oriëntatie op de website was de after sales van deze winkel - zoals altijd - weer bijzonder goed

Lindsey manders 08-09-2023

Netjes te woord gestaan, goed advies. Zelfs de zelfde dag wasmachine al geleverd en geïnstalleerd. Super dus

T. Kuijpers 08-09-2023

vriendelijke ontvangst. Telefonisch bericht dat artikel in de winkel gearriveerd was.

Erica 08-09-2023

Wasmachine gerepareerd, en ze hebben zelf de garantie met Bosch geregeld. Heel fijn dat dat ons uit handen wordt genomen.
Wachten op het onderdeel duurde iets langer dan verwacht, dat is de enige reden dat ik geen 10 heb gegeven :)

Theresia 08-09-2023

Bij voorkeur lokaal winkelen . Hartelust is een prettige zaak met een goede service.

T van Asten 08-09-2023

Klantvriendelijk en duidelijk in verkoop product. Goede service. Mooie producten.

Karel 08-09-2023

In de winkel is mij inhoudelijk toegelicht wat de verschillen zijn tussen de diverse vaatwassers en hoe die verschillen in het gebruik te merken zijn. Vaatwasser op tijd en netjes geïnstalleerd (helaas een afdeklap (?)) vergeten te plaatsen, zal ikzelf gaan doen tzt) en proefgedraaid, oude meegenomen. Allemaal niet gratis natuurlijk maar prima uitgevoerd.

Frank & Léonne Tielemans 08-09-2023

Met Electro World v.d. Broek te Boekel doen we al bijna 40 jaar fijne zaken mee. Al onze producten die wij nodig hebben (en v.d. Broek verkoopt ze), worden daar gekocht. Vriendelijke, en goede uitleg van het product, komen leveringsafspraken keurig na.
(Een kleinigheidje bij de levering werd 1 dag later al opgelost, goede service derhalve).

Sander 08-09-2023

Vriendelijk en snelle levering. Prima winkel voor je wasmachine. Komen ook op zaterdag je wasmachine brengen wat uiteraard prettig is.

Liwe 08-09-2023

Ben al jaren klant. Goede informatie en snelle service . Kortom zeer tevreden.

Arno 08-09-2023

Een zeer goed bedrijf met deskundig personeel en "ouderwets goede" service. Zeer klantvriendelijk en goeie prijzen.

Ronald 07-09-2023

Het winkelpersoneel geeft een passend advies. Het opmeten en het plaatsen van de ingebouwde koel-vriescombinatie getuigt van vakmanschap en snelheid.

Bayram Otomotive. 06-09-2023

Zakelijke aankoop,
Netjes geïnstalleerd en afgehandeld
Volgende keer weer 👍🏼

Bert Jacobs 05-09-2023

Vriendelijk personeel, deskundige voorlichting, goede service en het goed nakomen van afspraken en afleveren en inbouwen van de door ons bestelde goederen.

JoLo1963 05-09-2023

Altijd goed advies en ook prima service bij installatie en bij eventuele problemen

Hans S. 05-09-2023

Wij gingen voor een nieuwe diepvrieskast naar deze winkel omdat we in het verleden ook al goed werden geholpen. Ruime keuze aan apparatuur. Door een vriendelijke en deskundige verkoopmedewerker werden we goed en correct geholpen en hebben uiteindelijk een nieuwe diepvrieskast gekocht. Deze werd enkele dagen later door heel vriendelijke monteur geïnstalleerd en kregen voldoende tijd om de spullen van de oude in de nieuwe diepvrieskast te kunnen laden.
De oude kast werd door de monteur meegenomen.

Raquel 05-09-2023

Hele fijne winkel klant wordt echt gezien en gehoord
En service is echt top !

W.Bakker 05-09-2023

Netjes en vriendelijk geholpen,snel geleverd en zeer tevreden !
Volgende aankoop is zeker weer hier !

Boss 05-09-2023

Bij deze site was de stofzuiger het goedkoopste en de winkel zit in de buurt mocht er iets zijn.

J v Holten 05-09-2023

Klantvriendelijkheid super.Goede hulp met uitzoeken van het product.Product is prima hadden we eerder moeten kopen.Goede service.

KK Wiersma 05-09-2023

Voor ons is dit al jaren een vertrouwd adres. Goede services en kwaliteit. Bij eventuele storing zijn ze vrijwel direct bereid het probleem op te lossen.

rob 05-09-2023

Vlotte afhandeling van mijn vraag. En heel efficiente behandeling van wat ik wilde kopen. Ik ging als een tevreden klant naar buiten.

Anna Groen 05-09-2023

Prima service , vriendelijk en zeer behulpzaam. Apparatuur werkt goed. ik ben er blij mee

Marijke 05-09-2023

Ben al jaren klant bij Bunschoten Electro World en altijd correct en snel geholpen. Ze zijn zeer klantgericht in doen en denken en daarbij ook supervriendelijk!
Echt een top winkel!
De laatste aankoop was inbouwkoelkast, kreeg goed advies over wat de mogelijkheden waren, de plaatsing was op de afgesproken dag en uur!! En alles was binnen een half uur correct geplaatst en ben heel blij met het geleverde product.

Paul 04-09-2023

Product eenvoudig online besteld en ik werd gedurende het wachten goed op de hoogte gehouden. Service in de winkel en instructie QR code op de verpakking was ook top.