Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joseph 17-01-2023

Electroworld heeft niet alle merken wasmachines, maar voldoende om een verantwoorde keuze te kunnen maken. De verkoper was ter zake kundig, gaf advies als dat gevraagd werd en liet alle ruimte om zelf te kunnen beslissen. De levering was probleemloos, vlot en vakkundig. Oude machine netjes meegenomen. Lokaal kopen steunt bovendien de lokale economie.

Patrick 17-01-2023

Erg leuke verkoper! Daarvoor alleen al erheen om wat te kopen;)
Erg tevreden met de aankoop en hele fijne service

Everwennink 17-01-2023

Zelden zulke goede afspraken kunnen maken met een leverancier! Verkopers geven eerlijk en deskundig advies zonder daardoor een koopadvies af te geven. Heb wel eens de indruk dat verkopers meer geleid worden verkoopcijfers en bonussen etc. Bij installatie is afspraak daadwerkelijk afspraak. Schoon gewerkt, alles bij de hand, bij problemen de beste oplossing gekozen! Hulde voor het gehele team!

Hersbach 17-01-2023

Deskundige, vriendelijke, geduldige medewerkers. Afspraken worden nagekomen en snelle installatie van de tv. Extra vragen worden deskundig beantwoord.

Zonneveld 17-01-2023

Ze komen snel leveren en helpen je erg goed. Ze geven je ook de beste advies

Marco Jungschlager 17-01-2023

Goed gebalanceerde productranges en overzichtelijke winkel, zeer deskundig personeel, klantvriendelijk en snel! Altijd parkeren voor de deur.

C.Lemke 17-01-2023

Mijn cijfer is een dikke 9. Ben al jaren klant bij deze winkel. Ze zijn zeer klantvriendelijk en servicegericht, er wordt je niets aangesmeerd maar altijd doorgevraagd en verteld, wat hun inziens het beste voor mij is. Dik tevreden.

brenkman culemborg. 17-01-2023

nette winkel met vriendelijk personeel die verstand van zaken hebben en alles heel goed uitleggen en een hele goede service.

peter goud 17-01-2023

zoals altijd netjes geregeld volgens gemaakte afspraak ik zal zeker teruggaan als ik weer iets moet vernieuwen

E 17-01-2023

Goede service, bezorging en communicatie. Bestelling geplaatst en kreeg meteen een mailtje met dat het product er nog niet is en zodra het er is zou ik erover horen.

Sander Booms 16-01-2023

Altijd deskundig geholpen. Vriendelijkheid. Krijg altijd goed advies.
Service is goed. belangrijk is dat er ook een onderhoudsdienst aan de winkel verbonden. Die helpen je ook goed indien nodig.

Peter 16-01-2023

Ik had een regulier filterkoffiezetapparaat nodig, maar deze functioneerde ‘voor geen meter’. Bunschoten Abcoude heeft deze ingenomen en via Philips is een nieuw apparaat beschikbaar gekomen. Omdat we echter al voorzien waren van een ander apparaat konden we een Nespresso apparaat uitkiezen met aftrek van de kosten van het reguliere apparaat. Zeer tevreden over deze afwikkeling van onze klacht.

S. Spaan 16-01-2023

Bij deze winkel terecht gekomen omdat ik op zoek was naar kennis en service. Het bedrijf, en zeker ook de monteur die langskwam heeft goed advies gegeven, en daarna ook in de winkel goed advies gegeven. De wasmachine kon snel geleverd worden, en ook bij de plaatsing was de service prima

Irma 16-01-2023

Professionele, vriendelijke medewerkers die echt meedenkt met de klant. Super geholpen en out of the box gedacht. Daarom een prima aankoop gedaan en als tevreden klanten naar huis gegaan. Tot een volgende aankoop, wij komen zeker bij jullie terug!

Marion 16-01-2023

Erg snelle en goede service bij het kopen en plaatsen van onze nieuwe vaatwasser!

A. De Ruijter 16-01-2023

Wij zijn zeer deskundig in de winkel geholpen. Goede uitleg en vriendelijk personeel. De wasdroger die we in de winkel kochten werd de volgende dag thuisbezorgd en aangesloten.

Paul Habets 16-01-2023

Op 22 december gaat de vaatwasser stuk! Contact opgenomen met Electro world ( Van Kan Hoensbroek) met de vraag of het mogelijk was om nog voor kerstmis een nieuwe te plaatsen. Ze zouden gaan kijken wat mogelijk was en me z.s.m. terug bellen. Na 15 minuten werd ik reeds teruggebeld met goed nieuws, ze konden hem op zaterdag 24 december nog plaatsen. TOP!!! Dit is niet onze eerste aankoop bij Electroworld (van Kan Hoensbroek) alles steeds naar grote tevredenheid. Ook vermeldenswaardig is dat mijn moeder (94 jr) wel eens de televisie op tilt weet te krijgen. Een telefoontje naar Van Kan en een medewerker gaat bij haar persoonlijk langs om het probleem op te lossen en dat zonder extra kosten enz. TOP again!

J.W.Kuiper 16-01-2023

Wij zijn bewust naar Balsters elektroworld gegaan, puur omdat we daar goed en deskundig geholpen zouden worden.
Wij hebben gekozen voor advies en deskundigheid, daarnaast is een kleiner bedrijf zich bewust van klantvriendelijkheid en service.
En daar hebben geen spijt van, geen onnodige extra kosten, bezorgen en ook aansluiten was snel geregeld, dus zeer tevreden, we zullen daar vaker aankopen gaan doen.

G dekkers. 16-01-2023

Goede uit leg met vragen die je hebt
Weet waar ze over praten .
Goede Service en klantvriendelijkheid staat daar hoog
Ik zal ze altijd adviseren aan iedereen

F.van de laar 16-01-2023

Top service ze staan voor je klaar niks is te moeilijk goede uitleg en als iets kapot is dan komen ze .en zo hoort het

Nicole 16-01-2023

De winkel is dichtbij huis, advies van xxx vond ik top, levering stipt op tijd, prima service

Bosgasten B&B 16-01-2023

Het Sleutelwoord voor personeel en bezorgers van Electroworld Putten…..MEEDENKERS!!!

Gerda Spit 16-01-2023

Het is een mooie en keurige winkel. Goed gesorteerd en zeer vriendelijk personeel.

Arjan van Gammeren 16-01-2023

Deskundig advies en snelle levering (zelfde dag) Mogelijkheid voor keuze in verschillende merken. Daarbij worden alle kenmerken en voordelen en nadelen naast elkaar gezet. Daarom is het makkelijk om het apparaat dat het beste bij jou past te kiezen.

Myrna 16-01-2023

Een kapotte wasmachine betekent bij ons direct stress. Van de Poel biedt genoeg keuze voor een nieuwe en deze werd ook direct dezelfde dag nog geplaatst. Vriendelijke en goede service. Zeker een aanrader.