Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mieke 28-09-2022

Fijn geholpen goed personeel thuis de monteur en de verkoper in de winkel
Goed eerlijk advies

mvdt 28-09-2022

Fijn dat je hier onderdelen voor huishoudelijke apparaten (Afwasmachine in dit geval) kan aanschaffen.
Goed advies gekregen voor het plaatsen van....

ReinW 28-09-2022

Prima winkel. Na eerdere goede ervaringen met deze winkel nu een Siemens wasmachine gekocht. Keurig aan huis afgeleverd.

Jolanda 28-09-2022

Fijne winkel met een mooi assortiment aan spullen, en niet te vergeten heel leuk personeel!

Brouwer 28-09-2022

Goede prijs gemaakr. Snel geleverd en geplaatst. Oude mee terug genomen. Zeer correcte service.

Hennie 28-09-2022

Bij aankoop van de inductiekookplaat snelle service ontvangen en goede inbouw. Is prima.

J.Pasmans, Purmerend 28-09-2022

Zeer tevreden, van tevoren goede informatie gehad over welke keuze te maken, daarna werkzaamheden uitstekend uitgevoerd.
Hulde !

Branje 28-09-2022

Gewoon goed geholpen!!
Koop bijna alles bij !!
Als klant weet ik dat het altijd goed komt als er een probleem is!!

John 27-09-2022

Er wordt meegedacht met de klant, vervolgens goed advies, veel keuze, goede prijs, vriendelijk personeel.

GJ 27-09-2022

Was op zoek naar item. Winkel kwam bij beslist. nl als gunstigste keuze naar boven. De zaak gaf een heel adequate en professionele indruk. Al snel werd ik zeer vriendelijk gebeld om de levering af te spreken. De volgende dag nota bene. Ik heb weer eens echte service ervaren. Een frisse wind in de ze onpersoonlijke tijden. Chapeau!!!

Koen 27-09-2022

Vriendelijke verkoper, nam duidelijk de tijd en adviseerde prettig. Schappelijke prijzen en bezorgers waren ook netjes en vriendelijk.

Helene 27-09-2022

Fijne winkel, goeie service en genoeg keuze/mogelijkheden. Aardige verkopers met verstand van zaken. Online makkelijk bestellen en snelle levertijden.

Seval 27-09-2022

Online besteld wilde het thuis laten bezorgen. Gebeld ze hebben het in de in de winkel gehouden zodat ik het zelf kon ophalen. Werd vriendelijk behandeld. Superleuk om te zien dat er nog lokale winkels zijn. Hele plezierige winkel. Ouderwets goede persoonlijke service

Gerty van Oostrom 27-09-2022

Ook al betaal je misschien wat meer als bij een grote winkelketen, de service van electroworld Bunschoten in Abcoude is volgens ons ongeëvenaard !
Wij hadden een nieuwe afwasmachine nodig en deze werd heel snel en vakkundig ingebouwd. Heerlijk dat de oude ook meteen werd meegenomen en toen ik na een paar weken het bestekkorfje toch wel erg miste werd dit alsnog geleverd ipv dat bovenste rek. Grote klasse!

PJ 27-09-2022

De uitleg over het product
service
staan je altijd te woord
Nemen de tijd voor de klant en denken mee

K.Kuiper 27-09-2022

Vriendelijk en professioneel geholpen, duidelijk antwoord op de vragen. Ook wat de voordelen en nadelen zijn wat betreft mijn oude machine
De service daar waren wij al eerder mee bekend, deze was top dan is het geen moeilijke keuze om daar onze benodigdheden te kopen

T Breij 27-09-2022

Altijd goed en deskundig advies.
Goede service, betrouwbaar en afspraken worden nagekomen!

T.Nouwen 27-09-2022

TV besteld merk Samsung, deze was niet naar onze zin gezien de zèèr beperkte kijkhoek en kleurbehoud.
Hierover telefonisch contact gehad en monteur is komen kijken of het aan de instelling lag, deze was oké dus intern in de tv was er iets aan de hand. Verkoper belde onszelf voor ruiling TV maar ons vertrouwen in Samsung was aangetast en afgesproken dat we in de winkel van Electroworld voor een andere tv hebben gekozen. We hebben gekozen voor een Phillips en deze bevalt uitstekend. Super dat de monteur en verkoper met ons meedachten en er geen probleem van maakte dat we een goedkopere tv hebben uitgezocht.....

litjens 27-09-2022

bij 1 telefoontje kwamen ze naast hebben ze gekeken wat er aan de hand was en onderdelen besteld ze vragen aan de de telefoon al veel informatie zodat ze een goede inschatting kunnen maken van de situatie ter plekken

A.P. 27-09-2022

Komen er al zolang de ze winkel bestaat en worden altijd goed geholpen. vriendelijk personeel .en verzorgde winkel.

J . Van Veen 26-09-2022

Heel fijne winkel je wordt goed geholpen en goede uitleg en goede service, en een snelle levering.

MH 26-09-2022

Prima winkel met goed advies. Het installeren van de apparatuur door monteur was top! Geduldig en professioneel.

Boy Sekewael 26-09-2022

Duidelijke en vlotte uitleg over het aangeschafte product in de winkel.
Snelle en correcte plaatsing door de monteur.
Niets dan lof!

George 26-09-2022

Zeer heldere uitleg van kundige en vriendelijke verkoper.
Duidelijke afspraak over leverdatum en werkzaamheden welke uitstekend zijn nagekomen door nette monteurs.

Tjitse vdf Reitsma 26-09-2022

Echt het gevoel dat een klant er toe doet. Vriendelijke verkoper die weet waar hij over praat. Enthousiast en informatief met tijd en aandacht voor mij. Zonder twijfel een top zaak.