Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arend 03-04-2023

Goed geholpen in de winkel, goede voorlichting over verbruik van de vriezer. Door dezelfde persoon afgeleverd, waterpas gezet en in werking gesteld met daarbij duidelijke uitleg. Ook zonder beschadigingen met zo n grote vrieskast op de steekkar door het appartement. Petje af voor deze man en dus voor de zaak Balsters EW.

C. Nutt 03-04-2023

De winkel is in de buurt, de medewerkers zijn netjes en vriendelijk.
En erg belangrijk vind ik de klantenservice en deze is perfect!!!!!
Ik kom al jaren in de winkel en hoop nog jaren te komen. Als er problemen zijn met het product wordt het altijd opgelost.

Th.D.J. Warnink 03-04-2023

Wij zijn prettig en goed geholpen zowel in de winkel als op de werkvloer waarbij de mensen weten wat ze moeten doen en professioneel hun beroep uitvoeren.

Annie Fanselow-van Pol 03-04-2023

Als altijd correcte behandeling, zeer professioneel, goede service en zeer belangrijk,
vriendelijke benadering.

Linda2308 03-04-2023

Als klein kind kocht mijn vader, mijn eerst fiets bij electroworld toen nog Grootaarts . Ben inmiddels zelf 55 en komen er ook nog steeds. Goede uitleg, zeer goede kennis van zaken, prettige winkel waar ze de tijd voor je nemen. Service is supergoed en zeer klantvriendelijk

Justin Verschoor 03-04-2023

Vriendelijk personeel, we werden goed geholpen en goed geïnformeerd. Ook werd onze tv snel bezorgd geïnstalleerd. Ook na een klein probleem werden we snel geholpen. Dus super service, wij komen graag vaker om producten te kopen hier

Chris 03-04-2023

Goede communicatie vanuit de winkel tijdens het bestelproces. Ze zijn ook via WhatsApp goed bereikbaar en dat vind ik erg handig en een pluspunt ten opzichte van alleen E-mail of een algemeen telefoonnummer. Levering volgens afspraak en op het afgesproken tijdstip.

de wasmachine 03-04-2023

Snel geleverd, service bij de installatie met een gedetaileerde uitleg, kortom:
uitstekend,

Dennis 03-04-2023

Hele goede ervaring met Electroworld Drieënhuizen! Van aanschaf tot en met installatie van kookplaat en quooker inclusief aanpassen meterkast.

Bert 03-04-2023

Ventilatorkacheltje gekocht. Goede deskundige uitleg. Vriendelijk personeel.

De Rooij 03-04-2023

Prima geadviseerd in de winkel en daarna snelle levering van het bestelde artikel.

Tom Mulder 03-04-2023

Vakkundig geholpen met de reparatie van de vaatwasser , door een vakbekwame monteur 👍

Ed Smit 03-04-2023

Heel vriendelijk personeel. Ze weten waar ze over praten
Ook prima aftersales

Peter 03-04-2023

Televisie gekocht. De TV werd aangeboden voor een scherpe prijs en keurig thuis geleverd op de afgesproken datum. Alle verwachtingen netjes ingelost.

Norbert 03-04-2023

Prettig geholpen in de winkel, keurig bezorgd op de afgesproken tijd en datum. Installatie netjes gedaan en oude machine afgevoerd. Ook nog even geholpen de vloer onder de oude machine schoon te maken. Miele wasmachine voldoet meer dan aan de verwachting. Kortom prima. Van harte aanbevolen.

Arda de Wolf 03-04-2023

Goed advies en snelle service. We zijn blij met een professionele partij die kapotte apparaten op onze verhuuraccomodaties snel kan repareren.

Jeroen Weide 03-04-2023

Vrijdag een wasmachine gekocht bij electroworld Hagedoorn. Deze mensen hebben verstand van de producten die ze hebben. De verkoper kon mij tot ruim in detail vertellen hoe deze machine werkt en als hij geschikt was voor de wensen die ik van een wasmachine verwacht. Wasmachine was op voorraad en kon dezelfde dag geleverd worden. Super service!

Martien Trommelen 02-04-2023

Mijn vrouw ging voor een mogelijk aanschaf van een nieuwe wasmachine naar uw winkel. Electro World gaf er de voorkeur aan de oude, huidige wasmachine na te zien of deze te repareren was. Dat bleek het geval. In de ochtend hierover afspraken gemaakt. Dezelfde dag, in de namiddag was de machine gerepareerd.

goede service 02-04-2023

goede service en keuze. goed advies gekregen. goed bereikbaar. vriendelijk personeel.

Jan 02-04-2023

Hele leuke winkel en word er altijd goed geholpen en de uitleg qa product word heel goed gedaan

Bea Jansen 02-04-2023

Erg klantvriendelijk. Meteen goed geholpen en nog dezelfde dag de spullen thuisbezorgd. Ook dat was perfect en snel geregeld en de bezorger was erg behulpzaam. Alleen maar lof. Ze hebben er nu zeker een nieuwe klant bij. Vriendelijkheid en behulpzaam is voor mij het allerbelangrijkste en daar voldoet deze zaak zeker aan.

Y. Bouwmeester 02-04-2023

De service is uitstekend!! Ik koop al het witgoed bij firma van Leeuwen Wateringen vanwege de goed service.

Mennen 02-04-2023

Het is een winkel waar je vriendelijk wordt ontvangen en geholpen.
Ze staan altijd voor je klaar als er iets zou zijn met een van hun producten!
Het personeel weet waar ze het over hebben en geven goede uitleg!

Aad Agten 02-04-2023

Ik woon in Gouda waar ook enkele winkels zijn als deze in Reeuwijk. Helaas krijg ik daar niet de expertise en uitleg van mijn gekochte producten. Zelfs aan huis goede communicatie met het inbouwen van de inductie kookplaat en fornuis. Duidelijke uitleg! Zelfs nog advies om de oven veiliger, ivm de hitte, te gebruiken. Ook de samenwerking met de Elektricien was goed op elkaar afgestemd. Een winkel waar ik zeker terug kom als het nodig is wat hier in de toekomst vervangen zou moeten. Top winkel.

A.Schoonbrood 02-04-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kort in de buurt. Snelle en correcte levering en installatie.