Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stefan 18-11-2022

Wou al een tijdje een nieuwe tv. De meneer die mij geholpen heeft gaf me veel informatie waardoor ik snel een keuze heb kunnen maken.

Rody de Jong 18-11-2022

Hulp in de winkel zeer vriendelijk en behulpzaam ook bij levering en aansluiten waren de medewerkers meer dan bekwaam en vriendelijk. Zeker een aanrader!

Arja 17-11-2022

Persoonlijke en deskundige winkel. Niets is teveel en ze gaan net een stapje verder.

Ton van Alten, Electro World 17-11-2022

Super tevreden, vriendelijke lieve mensen. Goede service vinden wij belangrijker dan goedkoop, blijf vooral zo doorgaan en wij blijven zeker kant bij van Alten!!

louis 17-11-2022

Snel geholpen, binnen 1 week werd er een nieuwe afwasmachine geïnstalleerd. Wel was er maar weinig keuze op het moment van bestellen, zodat we min of gedwongen werden een iets duurdere machine te kopen dan we eigenlijk nodig hebben.

Janny 17-11-2022

Al jaren klant bij dit bedrijf. Bediening en service zijn gewoon goed, zoals het hoort. Met soms iets extra service...koop lokaal werkt!!

Fred 17-11-2022

Prima communicatie en snelle service.
De installatie van wasmachine was snel, goed en duidelijk vakkundig.

Nico 17-11-2022

ze moesten extra werk verrichten maar was totaal geen probleem dank je wel

Ellis Groen 17-11-2022

Prima winkel en goed bereikbaar.
Het personeel is vakkundig en behulpzaam.
De levering was volgens afspraak : keurig op tijd!

Susanne 17-11-2022

Zijn voor informatie naar de zaak gegaan, hebben ons prima geholpen daardoor ook Het product daar gekocht. Bezorgen en installeren zijn ook prima gegaan. Wilde zelf wat veranderen aan de instellingen maar kwam er niet meer uit, de zaak gebeld en binnen half uur weer geholpen, perfect. Een minpuntje de zaak was telefonisch slecht bereikbaar, heb 6x moeten bellen voordat er werd opgenomen. Voor de rest prima geholpen en geen klachten.

Riky van Os 17-11-2022

Deze shop heeft een enorm assortiment, ook op voorraad. Het personeel is erg vakkundig en geeft een passend en goed voorstel m.b.t. aanschaf nieuw apparaat. De uitlevering werd op de afgesproken datum en tijd bezorgd en meteen aangesloten.

Christa Niessen 17-11-2022

Kwamen in deze winkel terecht en werden fijn geholpen. Werden gelijk zaken opgezocht, gedeeld en verder gezocht.
Bestelling ging ook snel en twee dagen eerder dan gezegd werd er gebeld dat de koelkast in ee winkel was en of ik thuis was. Ja dat was ik. Onze chauffeur komt het direct brengen. Super snel en ook de aflevering was echt goed. En de koelkast doet het prima. Dank jullie wel hiervoor.
Christa Niessen

Hans 17-11-2022

de medewerkers zijn altijd hulpvaardig, ze denken met je mee. Ze geven deskundig advies en geven de voor en nadelen passend bij mijn situatie.

Theo 17-11-2022

Reden van aanschaf is een storing in de oude Miele van 20 jaar. Na overleg en advies , de kosten op zouden te hoog oplopen bij reparatie, is overgegaan tot aanschaf nieuw. in he gesprek kwam ook de nog goed werkende Miele droger van 30 jaar oud te sprake ,voor deze werd een vervanger aangeboden in de zuinige klasse en in een CashBack actie van Miele, nou keuze snel gemaakt. Levering volgens afspraak en uitleg bij installatie, wat wil een mens nog meer.
We zijn blij met de keuze om Bel Service dit alles te laten regelen

Jeanne Kamerlingh Onnes 17-11-2022

Ga altijd naar deze winkel: in de buurt, fijne mensen, zij kennen ons, wij kennen hen. Dat is prettig. Dan weet je dat je service krijgt.

lollik 17-11-2022

goede website, goede aanbieding gekozen apparaat in vergelijk met andere aanbieders, en dan verdient een lokale leverancier voorkeur.
(contact over) afhandeling prima correct.

Gert Westrik 17-11-2022

Ze dachten goed mee. We hebben bestaande apparaten mogen gebruiken in de nieuwe keuken.

Jos en José Brekelmans 17-11-2022

Immer vriendelijke en deskundige mensen die echt met je meedenken en waarmaken wat ze beloven.

Zwartjens 17-11-2022

Een hele fijne vakkundige uitleg hoe ik de hoofdtelefoon moet koppelen aan de tv en dat is mij ook goed gelukt.
Alle lof voor de firma Breukers

Jan Willem Menkveld 17-11-2022

Na de storingsmelding binnen 2 dagen eerste diagnose . En daarna zsm nw besteld materiaal geplaatst .
Daarnaast zeer correcte en deskundige monteur

Ron 17-11-2022

we zijn in de winkel geweest, prima geholpen, levering ook prima, monteur was op tijd en heeft de installatie prima gedaan

Noah 17-11-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat mijn grootvader al lang fan is en zijn apparatuur daar haalt. Ik ben heel fijn geholpen door de werknemers en ze hebben me zelfs een koelkast uit de etalage laten bekijken zodat ik er eentje eerder zou hebben dan januari.

HR 17-11-2022

deskundig goed en vriendelijk personeel geven rustig en duidelijk uitleg over het aan te schaffen product

Jan Slagter 17-11-2022

Deskundige uitleg in de winkel, vriendelijke adviseur die bij ons thuis kwam om uitleg te geven en nogmaals te komen voor de aansluiting en uitleg te geven.
We zijn uiterst tevreden.

t looij 17-11-2022

heb ava Electroworld gekozen voor hun servies ze zijn goed en snelle levering ben heel tevreden