Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R.H. de Roos 25-01-2023

Vriendelijk en correct behandeld. zou zo weer langs komen als ik iets nodig heb..

M. van der Eik 25-01-2023

Ik heb gekozen voor deze shop omdat deze bij mij in mijn woonplaats zit. Ze hebben eerlijke en duidelijk advies gegeven. Tevens hebben ze een goede service met gecertificeerd monteurs. Mijn apparaat is op de afgesproken tijd bezorgt en op een professionele manier geïnstalleerd en het oude apparaat is meegenomen. Ik ben een blije tevreden klant.

Mijke 24-01-2023

Veel expertise en erg goede service, klantgericht, duidelijke communicatie en snelle levering

Sjors 24-01-2023

Onze wasmachine was kapot. Daarom in de winkel op Kapelle gekeken voor een nieuwe. Goed geholpen en aan de hand van onze voorkeuren een nieuw model gekozen. Snel geleverd dooreen aardige monteur en de oude afgevoerd. Fijn en behulpzaam vanuit Lamper.

Bas baake 24-01-2023

Altijd gaan we naar bas baake fijn personeel goede product en goede service al met al een goede zaak

J. Nout 24-01-2023

Deze winkel is voor ons goed bereikbaar We kopen wel eens meer artikelen en zijn er altijd tevreden over. De aanschaf van de nieuwe inbouwkoelkast is ook naar tevredenheid verlopen. Netjes te woord gestaan in de winkel en een voorlopige keuze gemaakt. Nog dezelfde dag is door de monteurs gekeken of de maat goed was voor de inbouw bij ons en en is de bestelling daarna definitief geplaatst. 3 dagen later is de koelkast netjes ingebouwd

Mw. M. 24-01-2023

De service (bijv. gebruik mogen maken van een leentelevisie) en klantvriendelijkheid waren uitstekend.

JdS 24-01-2023

Goed advies in de lokale winkel, supersnelle levering en vriendelijke monteur die de koelkast heeft ingebouwd. Zeer tevreden!

Familie A. Hekman 24-01-2023

Zeer duidelijke uitleg in de winkel gehad. Thuis alles keurig aangesloten door een van de medewerkers en wederom goede uitleg hoe alles werkt. Zeer tevreden.

Anis Jadib 24-01-2023

kundig, snel en vriendelijk. Deze mensen weten precies wat service betekend en geven daar vervolgens ook nog is goed invulling aan.

Van den Ende-Persoon 24-01-2023

Wij zijn goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Er werd ons uitgebreid uitleg gegeven over diverse wasmachines. Nadat onze keuze was gevallen op een model dat niet direct op voorraad was, konden wij het showroommodel krijgen. Ook is er direct een afspraak gepland om binnen 4 dagen de wasmachine af te leveren. Deze is netjes naar de zolder getild en geïnstalleerd. Ook hier kreeg ik nog extra instructies over het gebruik en onderhoud van de wasmachine. Wij zijn erg tevreden!

Emma 24-01-2023

Electroworld is betrouwbaar winkel en goede service! Komen afspraken na, de monteurs werken netjes en zijn erg vriendelijk.
Super goede service. Ik ben heel tevreden!

Winfred 24-01-2023

Wij kwamen goed voorbereid naar de winkel in Abcoude voor een onderbouw vaatwasser. Gelukkig kregen we goed en vakkundig advies en hebben wij de vaatwasser laten installeren. Zeer tevreden over het resultaat.

Wilma 24-01-2023

Snel en vakkundig opgelost waarna uitvoerig werd getest en het gebruik van de machine is uitgelegd

Bob Nobels 24-01-2023

zoals altijd heel vriendelijk geholpen , mooi product voor een scherpe prijs en super fijne service

H.j.bruins 24-01-2023

Kleuren nu prima in orde. Tegemoetkoming servicekosten bijzonder op prijs gesteld hoewel het een zeer recente aankoop betrof

Daisy 24-01-2023

We zijn voorzien van goed advies en fijn geholpen. Hele fijne en vriendelijke monteur. We bellen nog een keer als we iets hebben met apparatuur.

Patricia van Kooij 23-01-2023

Vriendelijk personeel overzichtelijke site en werd goed op de hoogte gehouden tijdstip bezorgen top service

HtH 23-01-2023

Mijn heel oude apparatuur (ong. 50 jaar oud) is weer geheel opgeknapt. Het werkt weer als nieuw.

peter huijs 23-01-2023

al jaren zeer vakkundig personeel, behulpzaam met vragen over aansluitingen, montages, ook erg betrouwbaar

Jacco 23-01-2023

Donderdagavond een tv besteld in de webshop. Vrijdagochtend werd ik gebeld dat deze niet meer voor het weekend geleverd kon worden, dat zou pas dinsdag worden. Echter wilde ik graag voor het weekend een nieuwe tv, oude was kapot. Electroworld bood me een heel mooi alternatief aan, gaf daarbij goede en duidelijke informatie over het verschil tussen beide tv’s. Samen eruit gekomen om toch voor een ander te gaan. Deze kon zaterdag gelijk geleverd worden. Top service en goed meedenken!

Peter 23-01-2023

Zeer tevreden met product ook goede service zoals altijd bij hamers electroworld goede uitleg gehad vriendelijke mensen koop altijd mijn apparaten daar

M L 23-01-2023

Goede en persoonlijke verkoop. Levering gaat snel. Vakkundig ingebouwd van vaatwasser. Gekozen voor deze winkel in de buurt.

Wendy 23-01-2023

Overzichtelijke website, goede zoekmachine, concurrerende prijzen. Betrouwbare vriendelijke service.
Behulpzaam personeel, goede communicatie.

Wendy 23-01-2023

Het advies ter plaatse was uitstekend. De droger die ik koos bleek niet leverbaar op korte termijn, daarom kreeg ik een beter alternatief tegen dezelfde prijs. Een week later werd de droger op de afgesproken tijd thuisbezorgd en netjes geplaatst met duidelijke uitleg. De oude werd meegenomen.