Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martijn van Dijk 22-03-2023

Goede service en uitleg van producten. Vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt.

P.Liebregts 22-03-2023

Vlotte en correcte service, met gevoel voor klantenbinding. Dit bedrijf hecht nog belang aan kwaliteit en service.

Pieter Lokerse 22-03-2023

Goed advies in de winkel betreft de keus voor aanschaf van wasmachine, tv en stofzuiger.
Er wordt meegedacht en juist geadviseerd in het plaatsen bevestigen van de t.v. zoals gewenst.
Levering van de wasmachine en tv is naar wens gegaan, en men was goed op de hoogte wat mij verwachtingen waren.

Diana 22-03-2023

Er was ruime keuze in verschillende prijsklassen. Het is netjes geïnstalleerd en fijn meegedacht

Arie de Jong 22-03-2023

Goede uitleg over het product dat je wil aanschaffen .Vriendelijke medewerkers en
Ook het instaleren van het product Prima!!!!

Max 22-03-2023

Goede service.
Kleinmisverstand wat betreft slang Vd wasmachine.
Binnen 24 uur gratis opgelost.
Top !!!

John 22-03-2023

Nieuw Steel inductiefornuis gekocht. Bij installatie leek dat het apparaat stuk was. Bunschoten heeft direct een nieuw fornuis uit de winkel gepakt en deze voor nood geïnstalleerd. Heeft alles keurig gecoördineerd, is bij alle activiteiten aan het fornuis aanwezig geweest en uiteindelijk het werkende fornuis kunnen instaleren en het noodfornuis weer meegenomen. Factuur ontvingen we pas nadat het fornuis werkend was geïnstalleerd

Heidi 21-03-2023

Ik ben zeer tevreden over deze winkel altijd goede service en klantvriendelijk.

Ben 21-03-2023

De zoveelste aankoop bij Balter Sittard gedaan. En ook nu weer, zoals gewend, prima service. Voor mij geen twijfel mogelijk, voor alle audio, witgoed, etc. is Balter de favoriete winkel waar ik naar toe ga. Zeker als je ook vooraf goed advies wilt hebben en achteraf goede service verwacht.

Yvon 21-03-2023

Wij kregen zonder betaling alles zo mee. Zelfs een meter van de winkel die ons kon helpen bij de aansluiting. Heel fijn dat er zo'n vertrouwen in de klant is.

Gerard 21-03-2023

Goede uitleg , luisterend oor en deskundig ook eventueel helpen bij installatie

Nico 21-03-2023

Een winkel waar je gastvrij ontvangen wordt in een vriendelijke ambiance. Attente medewerkers leiden je met veel vakkennis naar het product dat je zoekt. Ook de nazorg (bijv. garantie) is prima in orde.

Tom 21-03-2023

Goede service vriendelijk personeel luisteren goed naar de klant goede adviezen en hele goede monteurs handelen alles netjes af super ik raad Electroworld iedereen aan top.

Jan 21-03-2023

Vriendelijke benadering in de winkel en bij aflevering. Droger werd vlgs afspraak op tijd thuis geleverd en geplaatst. Verpakking bleef in auto.

Einna 21-03-2023

Deze winkel biedt de gelegenheid om aan tafel te zitten voor o.a. uitleg van de te kopen apparatuur. Er werd voldoende tijd uitgetrokken. Inbouw montage verliep accuraat en snel.

RDHe 21-03-2023

Snelle reactie, goed product. Vriendelijk in contact. Goed bereikbaar. Aantrekkelijke winkel.

Roland en Thea 21-03-2023

Prettige goedverzorgde winkel .
We zijn erg prettig geholpen door een deskundige medewerker.
Prima uitleg over zowel de aangeschafte wasmachine als ook een Quooker en een inductieplaat.
Bij alle drie de apparaten zijn we gewezen op de voor- en nadelen ten opzichte van andere apparaten. De leveringen en plaatsingen gebeurden in korte tijd en zijn vakkundig uitgevoerd.

Kuijk 21-03-2023

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat het een winkel bij mij in de buurt is.

Herleen 20-03-2023

Super vriendelijke personeel en een geweldige goede en fijn service. Ze zijn altijd bereid om extra uitleg ofzo te geven en staan altijd voor je klaar. Echt super fijn is dat.

Cindy Starmans 20-03-2023

Wasmachine netjes geleverd. Zelfs de wasmachine-verhoger is meegeleverd terwijl deze nageleverd zou worden. Dus alles perfect samen geleverd. En nu maar wassen…..!

Paul 20-03-2023

Ik kan niet anders dan een 10 geven.
De vaatwasmachine was ermee opgehouden na 14 jaar trouwe dienst. Het was een XL- machine (extra hoog) en ik dacht: dat moet besteld worden. Maar nee hoor, gewoon op voorraad en om het helemaal mooi te maken, de zelfde middag geleverd en ingebouwd. Hoe mooi is dat?
Daarom een mooie 10 met een griffel.

CPBA 20-03-2023

Ik heb de Liebherr koel-/vriescombinatie telefonisch besteld. Ik ben netjes te woord gestaan. De bezorgers waren heel vriendelijk en hebben de koel-/vriescombinatie heel voorzichtig (ik heb nl een vloer die snel krassen vertoont) op de plek gezet.
Ze hebben zeer duidelijk uitgelegd hoe het display in de kast werkt en lieten het mij ook zelf tot 2x toe proberen.

C.T. de Vlieger 20-03-2023

ze nemen alle tijd voor een passend advies en goede raad.
Alles word thuisgebracht en keurig geinstaleerd. Het oude spul is allemaal afgevoerd.
Een 10

Vogel 20-03-2023

Keurig geholpen, goede uitleg ,kwam betrouwbaar over. De verkoper is terzake kundig en heeft een luisterend oor.

Veerling 20-03-2023

wij komen al heel veel jaren in deze winkel zelfs al voordat het De Smid heette dus zijn wij dan ook bijzonder tevreden. De bediening is uitstekend krijgen altijd goede uitleg en de plaatsing van de apparatuur is ook uitstekend.