Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ricky 17-11-2023

Kwam voor 't eerst in de winkel. Werd gelijk vriendelijk te woord gestaan.
Er werd ook meteen meegedacht en gekeken.
Goede persoonlijke benadering.

Frits Sangers 17-11-2023

Deskundig advies,laat de keus goed bij de klant,er wordt niets opgedrongen.
Prima aflevering van het gekozen product ,goed geïnstalleerd.

Hennie Rubingh 17-11-2023

Erg vriendelijk en weten je goed te adviseren . Veel keus en als het er niet is word het besteld. Goede service

Agnes 17-11-2023

We zijn vakkundig en zeer goed geholpen om onze keuze te kunnen maken.
Supersnelle levering en door een vriendelijke monteur perfect geïnstalleerd.
We komen zeker terug!

koelma 17-11-2023

alles was goed geregeld in de winkel ben ik goed geholpen de monteur heeft alles goed geinstaleerd en veel uitgelegd alle bij een dikke 10

Connie huismann 17-11-2023

Ben zeer tevreden ik kon m zonder enige aanbetaling reserveren online en was al snel in de winkel bij jullie
Bekeken en meegenomen werd ook nog geholpen met tillen naar de auto echt heel blij mee

Bekius 16-11-2023

Medewerkers luisteren na de behoefte, vanuit deze informatie wordt een goed en passend product aangeboden.

Jolijn 16-11-2023

Hele goed service.
We hebben een steelstofzuiger op accu gekocht. Hier zou een 2e accu bij zitten maar helaas niet in onze doos. Netjes van de winkel toch een 2e accu gekregen.
Kortom top!

Frans & José Tanghe-Dellaert 16-11-2023

Verlinde is al jarenlang een kwalitatief prima zaak hier in de stad. Dus toen we een nieuwe TV nodig hadden was de keuze weer snel gemaakt. Prijstechnisch was het weer aantrekkelijk en de uitleg en service helemaal super goed.

Hagedoorn 16-11-2023

goede uitleg over de aangekochte oven
vriendelijk personeel
thuisbezorgd en heel netjes ingebouwd

Kuijper CW 16-11-2023

Personeel is vriendelijk en geinterresseerd in wat je voor ogen hebt en neemt alle tijd voor je en geven de voor en nadelen van.de diverse merken duidelijk aan.

Liesbeth 16-11-2023

We verdwaalden in het TV-aanbod op internet, bij Mediamarkt, bij Coolblue, etc. Dus naar de 'buurtwinkel' van AVA, waar we vragen konden stellen die duidelijk en vakkundig werden beantwoord. Dus geen werkstudent die voor een bonus in de winkel stond. Kregen ook nog eens Black Friday voordeel en de aflevering kan op een door ons gewenst tijdstip. Wat wil je nog meer? Helemaal blij!

Jos Welte 16-11-2023

Klantvriendelijk, vertrouwd al jaren de zelfde mensen die mij helpen en dat wil wat zeggen, goed aflevering van goederen .

René 15-11-2023

Heel klantvriendelijk en snel geholpen. Na mijn wens uitgesproken te hebben kreeg ik gerichte vragen en mogelijke opties, zodat ik een goede keuze kon maken om mijn Sonos installatie uit te breiden.

Jan de Bruin 15-11-2023

Het product wat ik wilde hebben was niet voorradig.
Dit moest besteld worden. Twee dagen later werd ik al gebeld dat het al binnen was.
Dat vind ik fijne en goede service!!

Adrie 14-11-2023

Goede winkel. Vriendelijk personeel die ook alles goed uitleggen. Wij hebben de laatste jaren veel bij deze winkel gekocht. afgelopen week een magnetron waar we al veel plezier van hebben. deze winkel bied ook een goede service. Wij blijven hier zeker kopen

Walter 14-11-2023

Oven-magnetron ter reparatie gebracht deze is keurig binnen afgesproken tijd en redelijke kosten vakkundig gerepareerd

Jolanda 14-11-2023

Goede ervaring mee ook in het verleden, goede service, geen vraag is te veel, duidelijke uitleg bij de keus die gemaakt is.

A.S Jurek 13-11-2023

Alles is perfect verzorgd.
De service bevalt me: ze luisteren, ze weten wat ik zoek, hun werk wordt snel en goed gedaan.
Ik hou van kleine, traditionele winkels, niet van grote winkelketens.

Joost Roffelsen 13-11-2023

Ik heb een inductiekookplaat laten plaatsen.
Er was hiervoor geen elektriciteits-voorziening.
Op een zeer vakkundige wijze is er een elektriciteitskabel aangelegd vanuit de meterkast naar mijn keuken.
Dit gebeurde op zo'n manier, dat je de kabel niet meer ziet lopen.
Kortom, ik beveel zeker Wout van Vlerken aan.
De service was super!

Albertha 13-11-2023

Wasdroger besteld bij Pol Electroworld Winsum. Goed advies gekregen. Goeie service.. Absolute aanrader!

L.A. Budding 13-11-2023

Goede assistentie bij het zoeken naar een passende oplossing van een defecte afzuigkap. Het vervangende artikel was al binnen een week af te halen. Vriendelijke en professionele hulp bij het afhandelen van de aankoop.

Tevredenklant 13-11-2023

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel; geweldige ervaring (weer!!) maar dat wist ik al!

Leo Dijksman 13-11-2023

Zeer vriendelijk geholpen en alles op tijd geleverd gewoon top. Er werd goed uitgelegd wat het apparaat voor mogelijkheden had.

Katinka 12-11-2023

Ik belde op vrijdagochtend, omdat mijn wasmachine stuk was en vroeg of ze, de wasmachine die ik graag wilde kopen op voorraad hadden. Dit was het geval, nog geen 2 uur later had ik hem al in huis! Hij werd met spoed bezorgd, zonder extra kosten. Want zei de meneet, je kan toch niet het weekend in zonder wasmachine!!! Fantastisch, blij met deze mensen