Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bosma 02-02-2023

Snel en goed geholpen in de winkel. De verkoper weet veel te vertellen over de producten. Wat het voor ons makkelijker maakt een keuze te maken

Saskia 02-02-2023

Met name de professionele adviezen en uitleg van de Combi-medewerkers in Den Helder, hun inzicht in wat ik als klant precies wil, maken dat de aanschaf meteen vertrouwd voelt - ook de uitnodiging vooral langs te komen wanneer er nog vragen zijn over de aanschaf, ook waar het gebruik ervan betreft, geven een vertrouwd gevoel bij de aankoop

Noël Bos 02-02-2023

Service op maat en fijn persoonlijk contact. je bent geen nummer. Denken altijd mee.

Piet Nijp 02-02-2023

Dorpswinkel. Zaterdag om 10.30 uur in de winkel en op dezelfde zaterdagmiddag om 16.15 staat de nieuwe wasmachine in ons huis. Jammer dat je maar een 10 mag geven want deze geweldige service verdiend een hele grote pluim

Greta 02-02-2023

Wij halen hier altijd onze spullen op wat we nodig zijn. Dit keer een draadloze stofzuiger.
En het bevalt ons weer prima.

van den Berg 02-02-2023

wij kopen indien mogelijk lokaal. Zijn zeer tevreden over de services van van Gils. In principe kopen we daar ook indien mogelijk alles.

Marc mos 02-02-2023

Zeer goede uitleg en hele nette service bij Elektroworld!
Levering precies volgens planning en netjes geplaatst.

Rinus Hairstyle & Visagie 01-02-2023

Snelle service, competente medewerker, goede kwaliteit producten en werk, vriendelijk

Nicole 01-02-2023

Eerder zou ik een 8 geven,echter nu waren er wat communicatieproblemen waardoor het langer duurde voordat mijn wasmachine gerepareerd werd.
Maar de service is goed,monteur flexibel en zeer kundig naar mijn idee

Niels 01-02-2023

Goed advies in de winkel, snelle levering en wasmachine netjes op de plek gezet.

Anna Kok 01-02-2023

In de winkel zelf kreeg ik uitgebreide informatie, kon ik precies aangeven wat voor mij de belangrijke dingen waren waar de machine aan moest voldoen en kon ik zo een goede keus maken.

Herman 01-02-2023

Verkoop: Goede informatie verstrekking, nette afhandeling.
Service: Keurige installatie en afhandeling ter plaatse.

Rem 01-02-2023

Duidelijke uitleg. Goed advies. Ruime winkel uitstekende keuze van diverse merken.

Marieke 01-02-2023

Door goede eerdere ervaringen van bekenden, heb ik voor Electroworld Wout van Vlerken gekozen, ook omdat ik graag een lokale ondernemer steun. Daarnaast vind ik het een fijn idee dat deze winkel in de buurt zit, mocht er ooit iets zijn. De medewerker in de winkel kon mij goed informeren en mensen die het product thuis geinstalleerd hebben, waren zeer vriendelijk en kundig. Ze hebben zelfs een kleine aanpassing aan de keuken gedaan, zodat het product goed paste. Hele fijne service!

Leo 01-02-2023

Persoonlijke benadering is voor oudere mensen heel belangrijk. Het hebben van een eigen servicedienst in de woonplaats eveneens.
Keuzeproces en levering keurig zoals vooraf besproken. Alle vertrouwen in deze winkel: Electroworld van der Meulen in Baarn!

C.Lussenburg 01-02-2023

Goed advies en service bij aankoop. Levering en installatie van de TV is ook op correcte en vriendelijke wijze afgehandeld.

Dian 01-02-2023

Persoonlijk advies en vertrouwd adres is voor ons belangrijk. Ook de serviceverlening is voor ons van belang.

Ton 01-02-2023

Ben heel tevreden over de service, kundigheid en vriendelijkheid.
Medewerker had in de winkel via de site besteld.

H. Jordaan 01-02-2023

Bij de melding op zaterdag dat koel/diepvries inbouwcombinatie kapot was, werd er meteen meegedacht. Een paar uur later was er al snel een tijdelijke tafelkoelkast geplaatst en maandag’s offerte voor verschillende combi’s binnen.
Dinsdag’s keuze doorgegeven en vrijdag’s de nieuwe ingebouwd.
Fantastisch bedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan.

Yvonne Boucherie - Lambrechts 01-02-2023

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, monteur duidelijk en oprecht.
Snelle hulp die geboden werd.

Piet van den Bosch 01-02-2023

Uitstekend geholpen door kundig reparatie team, de storing is perfect verholpen.

Marianne 01-02-2023

vriendelijke benadering.
Na bestelling snelle levering.
Installatie prima voltooid.

Monique 01-02-2023

Hele goede service.
Vriendelijk personeel, die ook weten waar ze over praten.

Roel 01-02-2023

Snelle, deskundige hulp! Als trouwe klant voelt het daar altijd goed: vriendelijk personeel!

Remko 01-02-2023

Snelle levering en inbouw van een koelkast. Oude koelkast mee retour genomen en alle netjes opgeruimd.