Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

robert 16-03-2023

goeie service , vriendelijke mensen prijs technisch ok ,goeie locatie , mooie winkel

Ton 16-03-2023

Keurig netjes geholpen door een meneer met verstand van zaken. Deze meneer heeft zich niet opgedrongen.

Mirjam Botman-Overmars 16-03-2023

Wij hebben al jaren ervaring met medewerkers winkel en reparateurs altijd even behulpzaam, eerlijk en duidelijk over mogelijkheden en kosten

Ger Lengowski 16-03-2023

Prima service, vriendelijk en kundig personeel en uitstekende monteurs om de praktische zaken door te voeren

Corry Peery 16-03-2023

Altijd goed advies, vriendelijk en professioneel personeel. Fijne bezorging en installatie van apparatuur.

Inge Oosterman 16-03-2023

Via een buurvrouw die al heel lang klant is van Jan Berkvens kwamen we in de winkel in Boxmeer uit. Tot nu toe drie apparaten gekocht. Het hele proces - van bestellen tot levering - is probleemloos verlopen. Van tevoren had ik nogal wat vragen die ik via e-mail stelde - over zuinigheid van de apparaten e.d. - waarop ik altijd correct antwoord heb gekregen. Ook zijn we in de winkel geweest om advies te vragen over het meest geschikte model van de (inbouw-)oven voor onze keuken. We hebben voornamelijk contact gehad met Nick Peters. Keep up the good work, Nick.

Piet Okhuizen 16-03-2023

Vakkundige hulp in de. winkel, snelle en positieve actie op telefonische vragen en bij installatie vakkundig personeel.
Kortom aanbevelenswaardig!
Betreft diverse reparatie of aanschaf momenten.

Andrea 16-03-2023

Inmiddels komt bijna al ons witgoed bij Rinze vandaag..goede kwaliteit voor een nette prijs
Snelle levering, goed contact en super lieve mensen..voor ons geen andere electronica meer😁

Corry 16-03-2023

Deze winkel is goed berijkbaar en deskundige medewetkers , zeer vriendelijk .
Prijs / kwaliteit is goed , ruime keuze

Geertrude 16-03-2023

Prima zaak waar het personeel vriendelijk is en verstand van zaken heeft. Bestelling was snel geleverd en een goede service want als je ze telefonisch even niet kunt bereiken bellen ze je dezelfde dag nog terug.

Björn Florax 16-03-2023

Deskundige en eerlijke mensen, die echt met de klant meedenken. Bij storing aan apparatuur, nemen ze snel adequate maatregelen. Kan geen webshop aan tippen!

Vertrouwelijk. 16-03-2023

Heel deskundig personeel, vriendelijk , en ze maken hun afspraken waar.
Afspraak is afspraak geven ze een offerte dan klop dit ook.
Vriendelijk dank voor het repareren van ons gastoestel.

Bert 16-03-2023

Deskundig advies en zeer snelle levering en installatie van de warmtepomp wasdroger van Bosch

VKF BV 16-03-2023

Altijd staan ze voor ons klaar met advies en service! Ook als er problemen zijn, denken ze klantgericht met ons mee.

Floris 16-03-2023

Ik heb gewoon gezocht naar een techniekzaak in de buurt omdat m'n vaatwasser het niet meer deed. Hebben vervolgens efficiënt en vakkundig het probleem opgelost (nieuwe vaatwasser, helaas)

Gerda 16-03-2023

Goede informatie en deskundige monteur die ondanks onze moeilijke muur toch de afzuiger heeft gemonteerd.
Goede raad en duidelijke afspraken.

Margreet Laurs 15-03-2023

Ik heb mijn koel-vriescombinatie gekocht bij de winkel. Nette levering. Koelkats bleek kapot van binnen. Direct adequate reactie. Opgehaald en nieuwe besteld zonder discussie. Wordt nog geleverd. Vriendelijk personeel.

Duinkerke 15-03-2023

Vriendelijke bejegening, goede voorlichting, afspraken worden correct nagekomen.

Fam de Jager 15-03-2023

Ze zijn altijd vriendelijk. Behulpzaam. En als er iets is of je hebt een probleem met je apparatuur doen ze moeite voor je om een oplossing te vinden.

Wil R. 15-03-2023

Bij Electroworld Gorinchem een offerte aangevraagd voor een inbouw koel/vrieskast. Na bezoek monteur, voor de juiste maten, een offerte gekregen voor 3 modellen. Één was precies wat wij zochten. Bij bezoek aan de winkel om een afspraak te maken bleek het gekozen model niet meer leverbaar. Zij beloofden een oplossing en die kwam er. Een geheel nieuw model, fors duurder, voor de prijs van het door ons gekozen model. Klasse dat zij er direct zoveel moeite voor deden om ons te helpen.

Van de Poel Zundert 15-03-2023

Kwaliteit van het geleverde is top en vakkundig geïnstalleerd. Tevens op een goede en duidelijke wijze uitleg ontvangen door de installateur.

Andre 15-03-2023

Kom er al jaren. Vertrouwd en uitstekende service.
Ook een ruim assortiment. En is het niet op voorraad , dan nemen ze alle moeite om het tijdig in huis te hebben voor de klant.

Gea Wagenaar 15-03-2023

wij zijn erg tevreden over de nieuwe inbouw inductie kookplaat goeie advies gekregen van de verkoper .en het snel kon regelen met de monteur die het keurig netjes heeft geplaats TOP WINKEL

Robert 15-03-2023

Wij zijn altijd blij en zeer tevreden over de omgang, behulpzaamheid, verstand van zaken en klant vriendelijkheid .
Dit is nou nog eens een goed voorbeeld over hoe je als klant bediend zou willen worden.
Team Hamer heel erg bedankt voor jullie advies en aflevering van onze nieuwe wasdroger.

Marielle 15-03-2023

Goede en snelle service. Alles was vanuit huis te regelen, er werd thuis opgemeten. Goede producten.