Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A. Adams van der Sloot 17-12-2022

Zeer tevreden over advies en levering.
Goede uitleg en vriendelijk.
Ook telefonisch goed geholpen.

Hans vd Zwan 17-12-2022

Goede service , aardige mensen , mooie winkel .
Altijd bereid om te helpen bij welke keuze en vooral eerlijk.

Math 17-12-2022

Heb het artikel, in dit geval een inductie kookplaat van Bosch, besteld in de winkel. Na een aantal weken was het produkt binnen en werd er al vrij snel een datum geprikt om deze in te bouwen. Is snel en hartstikke goed verlopen. Ben hierover zeer tevreden.

Verhoeve 17-12-2022

Vriendelijk geholpen en je kunt hun altijd app en je krijgt dan hulp of advies opmaat

Gerben en Ineke Stienstra 17-12-2022

Beste lezer,
Wat zijn wij fijn bij Electroworld geholpen. Onze koelvriescombinatie begaf het en de medewerker in de winkel kwam zelf met een voorstel zodat er 2 dagen later een nieuwe geplaatst werd. Vol lof over het meedenken met de klant. De 2 heren die het apparaat kwamen plaatsen waren heel vriendelijk en wij merkten dat ze met plezier en vakkundig hun werk deden. Het eerstvolgende product wat aan vervanging toe is wordt weer bij Electroworld Hoogendoorn aangeschaft. We zijn zeer klantvriendelijk en naar volle tevredenheid geholpen.
Hartelijke groet van Gerben en Ineke

Louis 17-12-2022

Snel, Correct en netjes bericht gekregen op de telefoon dat bestelling binnen was.

John 17-12-2022

Goede eerdere ervaring met aankoop van witgoed en audio video apparatuur. Klantgericht. Denken mee.

Wim Eling 17-12-2022

Hartelust Aalsmeer staat al jaren voor service . En dat is nu de reden om daar te kopen . Snelle levering en goede zorg staan hoog in het vaandel , vandaar dat ik niet naar de goedkoopste aanbieder bent gegaan , maar naar de betrouwbaarste.
Een bedrijf in een plaats waar je zelf in woont en dat behoud zo doende bestaansrecht.

Saskia van Niekerk 17-12-2022

Vriendelijke, behulpzame vaklui in de zaak. Makkelijke site. Snelle levering van onze vaatwasser met bekwame en vriendelijke installateur. Kortom een aanrader.

Theo 17-12-2022

snelle, vriendelijke en persoonlijke voorlichting en service. Deskundige plaatsing in huis op afgesproken tijdstip en datum.

Jan van der Leij 17-12-2022

Open benadering op mijn vraag en de toelichting deed me besluiten tot een aankoop👍

John 17-12-2022

Prima service was wat onduidelijkheid over de prijs maar dit werd direct onderzocht en opgelost top

M bedet 17-12-2022

Leuke winkel met vriendelijke mensen die hun vak goed kennen en eerlijk zijn,ze hebben liever dat je niets of een iets goedkopere pruduct koopt zolang je maar tevreden bent.

joclock 17-12-2022

Ik heb goede adviezen gekregen, erg fijn geholpen en ook het plaatsen van de wasmachine is door vriendelijke mensen uitgevoerd, en.... de oude ging meteen mee terug.

Arjan Schuil 17-12-2022

Fijn personeel, ter zake kundig . Prima snelle oplossing voor het probleem met de koffiemachine

Timmerman 17-12-2022

We zijn netjes geholpen met onze expresso koffie machine fijn bekwaam personeel

Rob van Houtum 16-12-2022

Wederom ben ik uitermate vriendelijk en deskundig geholpen door Electro World Stiphout Zandvoort.
Ook hun persoonlijke benadering en goede advisering overtuigen iedere keer bij het doen van een aankoop.

Z.Seker 16-12-2022

Leuke zaak met top service! Vriendelijke en deskundige medewerkers. Alles netjes geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Zeer tevreden.

John Spierenburg 16-12-2022

Ik was uit om een geheel nieuwe audio installatie te kopen. Ik wilde niet naar een mediamarkt maar wilde goed advies.
Ik dacht dat ik me goed voorbereid had, maar de wereld in audio blijkt in 40 jaar totaal veranderd te zijn. De dame die me als eerste te woord stond adviseerde om op zaterdagmorgen te komen, dan was er een specialist aanwezig die alles wist van audio. Dit hebben we opgevolgd en op zaterdagmorgen werden we te woord gestaan door de medewerker die inderdaad dus heel veel wist. Hij wist werkelijk alles van de nieuwste audio systemen. Met een engelen geduld heeft hij ons te woord gestaan, want ik was gewend te werken met een versterker en de nodige losse apparaten, alsmede speakers. We konden een verantwoorde keuze maken. 2,5 week later werd de audio apparatuur geleverd en netjes door het personeel geïnstalleerd.
Marciano kwam later nog om de installatie verder af te maken. Er bleek een brom te zitten in de speakers, hetgeen niet mocht. Dacht dat de blue sound node niet goed werkte, dus een nieuwe node ingezet. Bleek helaas niet de oplossing te zijn. Electro World heeft direct naar een oplossing gezocht. Bleek te zitten in de aarding. De aarding uit de speakers verwijderd en het probleem was opgelost. Marciano deed er alles aan om mij op weg te helpen met de bediening en de installatie van de apparatuur. Hij trok er alle tijd voor uit. Niets was hem teveel. Een zeer tevreden klant en zeker een aanrader. Ook het andere personeel was zeer bekwaam. Dit kom je niet vaak meer tegen.

Karel van Roosmalen 16-12-2022

Goede service en goede informatie vooraf ! Heb al voor de 3e keer binnen 2 maanden aanschaffingen gedaan bij Roxs Sint Oedenrode. Steeds wordt ik weer verrast door de goede dienstverlening.

Jos Kint 16-12-2022

Vriendelijk ontvangen en goed begeleid om een keuze te maken. keurige binnen de afgesproken tijd geleverd. Chapeau.

JokeSlabbekoorn 16-12-2022

Koop lokaal ,dus op eigen dorp bovendien vakmensen die erg klantvriendelijk zijn goede voorlichting geven

Ontevreden klant 16-12-2022

Beloven veel maar maken niks waar. Ben zeer ontevreden over hun manier van afhandelen bestellingen.

A.Gelissen 16-12-2022

zeer goede info van het gekochte product en een goede uitleg van het installeren

Marco 16-12-2022

Een fijn gesprek in de winkel gehad met een goed advies. Daarnaast uitgebreide uitleg en de mogelijkheid om dingen daadwerkelijk in de praktijk te zien. Een prettige persoonlijke benadering en liep met een fijn gevoel de winkel uit.

Afspraak voor installatie is netjes gemaakt en ook erg vriendelijk te woord gestaan. Een vakkundige monteur heeft alles netjes aangesloten en opgeleverd, waarbij mijn vragen netjes werden beantwoord.

Ik kom hier zeker terug voor meer technische apparatuur.

Een hele fijne ervaring, complimenten!