Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2844 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marianne 07-08-2023

Heel vriendelijk personeel. Ze hebben veel kennis en alles wordt goed vergeleken en uitgelegd.
Goede service en prijs/kwaliteitverhouding.

G.M. Rijcken 07-08-2023

Nette winkel, met groot aanbod.

Levering gebeurde conform afspraak. Oude toestel werd meegenomen.

Klarissa 07-08-2023

We hebben een laptop gekocht in de fysieke winkel in Veen en zijn daar heel goed geholpen.

janny 07-08-2023

Perfecte service.
Ik weet hier niets aan toe te voegen .
Altijd goeie afspraken .

De Blécourt 06-08-2023

Inmiddels komen bijna al onze elektrische apparaten bij pol winsum weg.
Lekker makkelijk kopen in eigen dorp, goede service altijd vriendelijk en bekwaam.

Froukje 06-08-2023

Vriendelijke te woord gestaan, koelkast kopen en nog dezelfde dag afleveren. Waar vind je dat nog.

David 06-08-2023

We werden goed geholpen en alles goed voor gelicht over het product.
En vriendelijk personeel in Oost Souburg

Jeanet en Anton d'Hont 06-08-2023

De vriendelijke en goed geschoolde medewerkers helpen je op een geweldige manier aan hetgeen je vraagt.
Niks is teveel gevraagd en tijd is geen probleem.
Wij zijn zeer tevreden.

van LEEUWEN ELECTROWORLD 06-08-2023

PRIMA GEHOLPEN.zeer brede keus en snel een nieuwevaatwasser geplaatst. die het prima dooet.
je kunt bij hun ntrouwens nog veel meer kopen. prettig personeel

Cees 06-08-2023

Monteur keurig op korte termijn gekomen en op de afgesproken tijd.
Geduld met uitleg. Alle lof.

Berg 06-08-2023

Prettige winkel en uitstekende service! Vriendelijk en deskundige met de klant meedenkende medewerkers die je voorzien van een goed en onderbouwd advies.

Marian 06-08-2023

Philips tv en Sonos soundbar gekocht
Goed geadviseerd en meegedacht betreft aanschaf tv en Sonos soundbar.

Claartje 06-08-2023

Allemaal vriendelijke medewerkers. Ze geven uitleg over de apparaten. Eventuele problemen proberen ze zoveel mogelijk direct op te lossen en als dat niet kan, dan geven ze mogelijkheden aan.

P. Vios 06-08-2023

Fijne overzichtelijke winkel, prettig, vriendelijk en adequaat geholpen.
Meerdere keren aldaar geweest en altijd prima.

MZ 06-08-2023

Bunschoten Electro World is ontzettend klantvriendelijk en denkt mee met de klant. Ze zoeken oplossingen waarmee de klant geld bespaart en komen op afspraak aan huis. Zij bieden service die je eigenlijk nergens meer krijgt. Een verademing!

Toon v d Valk 06-08-2023

Het winkel personeel is zeer klant vriendelijk. Er is altijd iemand die weet wat je bedoeld en probeert je ook zeer goed te helpen.
Wat betreft de prijs deze is gewoon de landelijke richtlijn.

Wim van de Broek Electroworld 06-08-2023

Fijne winkel en medewerkers.
Goede uitleg en snelle levering.
Netjes geleverd en goed ingesteld en geïnstalleerd.
Oude mee genomen.

Elisabeth 06-08-2023

Berkvens Electroworld in Boxmeer heeft ons inmiddels vier apparaten geleverd.
Prima bedrijf, we zijn tevreden over alle fases in het proces - van offerte aanvragen t/m levering / installatie.
Wij geven een 8 en voor ons staat dat gelijk aan een 9 of 10.

Rietjewijckmans@outlook.com 05-08-2023

Goed en eerlijk geholpen. Donderdag de afwasmachine gekocht en vrijdagochtend al geplaatst. De monteur die hem heeft aan gesloten heeft nog eens goed uit gelegd hoe je er het beste kan gebruiken. Een dikke 9!

Anita 05-08-2023

Waar vind je nog een winkel waar ze een showroom vriezer aanzetten zodat je de inhoud van een kapotte vriezer langs kunt brengen?
Uiteindelijk niet nodig gehad, maar toch.....
Al klant sinds 1998 en hopelijk nog vele jaren.
👍

Lydia 05-08-2023

Fijn geholpen geadviseerd in de winkel, met een nieuwe stofzuiger naar huis!

Ad van Overdijk 05-08-2023

Electro World Boekel blinkt uit in product voorlichting en hulp bij het maken van een keuze wat het gewenste product is.
Advies heel betrouwbaar.
Niet opdringerig, wel vriendelijk en serieus.
Dat maakt het verschil waardoor je niet online koopt!

Petra R 05-08-2023

Super goede service vanaf binnenkomst. Fijn geholpen door de mannen en ze hadden ook verstand van de producten die ze verkopen.
Als je gaat vergelijken online zijn soms de prijzen voordeliger te vinden, maar service is ook een hoop waard.

Zojuist zijn de producten geplaatst, alles netjes in orde en vriendelijke bezorgers ook.

Ineke Schoones 05-08-2023

Toen ik mijn vraag per telefoon stelde werd er meteen actie ondernomen. De gevraagde ergonomische muis werd meteen bestelt en kon ik de volgende dag al ophalen.
Tijdens het ophalen vriendelijk geholpen er werd me zelfs een alternatief getoond op hun kantoor. Meteen een staafmixer gekocht waarbij ik prima advies kreeg. Had ik toch nodig.

Luke 05-08-2023

Duidelijke uitleg van verkoper over verschillen in tv-technieken. Na bestelling was te tv volgens afspraak geleverd. Hoewel ik ervoor gekozen had om de tv zelf te installeren ivm het wegwerken van de kabel in de muur, werd de tv toch mee uitgepakt en uitleg gegeven over de installatie. Na de installatie lukte het me niet om de juiste frequentie van de digitale kanalen in te stellen, maar ook hier werd dmv telefonische assistentie mee geholpen.