Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

SB 21-10-2023

Snelle reactie op reparatie aanvraag.
Afspraak werd meteen ingepland.
Wel wachttijd van 1,5 week tot monteur kon komen.
Monteur was netjes en zeer kundig.
Gaf ook goede uitleg en advies over reparatie.
Zou Witte Hal Electroworld meteen aanraden.

S. Valk 21-10-2023

Goede informatie, vriendelijke, prima service voor plaatsing, heel netjes gewerkt. Ook in onze wat oude keuken

Annemiek Roovers 21-10-2023

Electro World vd Poel in Zundert de beste van allemaal.
De beste service die je maar kan wensen.
Is er een probleem ze lossen het die dag nog op.
Nog nooit zo tevreden geweest over een winkel als Van de Poel Zundert.
Er kan er maar 1 de beste zijn en dat zijn hun!

Marga 21-10-2023

Snel, behulpzaam, goed advies, netjes werkend bij aansluiten. Ik ben al sinds 1983 vaste klant. Dat zegt genoeg.

Sjef Vervoort 21-10-2023

Reparatie lekkage wasdroger Siemens. Het bleek te maken te hebben met nog niet uitgevoerde schoonmaak beurt. Door de monteur werd de in het instructieboekje vermelde beurt voorgedaan en uitgevoerd. Deze aktie was indertijd bij de aflevering ( 2,5 jaar geleden ) niet of nauwelijks als belangrijk geinstrueerd. Er was toen een nieuwe machine gekocht en de vrouw des huizes was gewend aan de oudere versie van de Siemens droger,

Frank Pouwels 21-10-2023

Ruime keuze, goed en eerlijk advies,
Bunschoten komt altijd zijn afspraken na en zeer netjes geïnstalleerd.

E. van Megen 21-10-2023

Duidelijk uitleg, vrindelijk, luisteren oren, behulpzaam, geduldig, meedenken, zakelijk maar ook kan wat praatje maken.

Zeer tevreden 20-10-2023

Goed geholpen door verkoper en winkel en de vaatwasmachine is naar tevredenheid geïnstalleerd.
Oude- meegenomen en nieuwe vaatwasmachine keurig ingebouwd, vakkundige monteurs, top!

Brigitte Karelse 20-10-2023

Goed geholpen in de winkel en ook zeer tevreden over de installatie van mijn tv. De monteur nam er alle tijd voor en was zeer geduldig

Rieteke 20-10-2023

Op een vriendelijke en nette manier geholpen. Uitstekend geadviseerd. Product was voorradig . Voelde mij thuis in de winkel.

Joyce 20-10-2023

Goede uitleg en advies,verkoper nam de tijd.
Snelle bezorging en netjes aangesloten, oude apparaat is meegenomen.

Marly Van Rooijen 20-10-2023

Heel klantvriendelijk en behulpzaam, denken met je mee etc. En tijden het leveren ook vriendelijk geholpen en de monteur heeft de vaatwasser ook voor ons geïnstalleerd

Ben & Anke 20-10-2023

Top winkel, eerlijke en nette verkoop van witgoed op een zeer klantvriendelijke manier.

Chris 20-10-2023

Een goede snelle en leuke service, alles perfect ingebouwd en getest tot het perfect werkte.

Roger Seggelinck 20-10-2023

Wordt al jaren prima geholpen bij deze winkel
Ze hebben een goede service en leggen alles prima uit

Bert 20-10-2023

Goed en vriendelijk geholpen en kennis van zaken.
Tot de volgende keer als wij weer wat nodig hebben.

Harrie Kosses 20-10-2023

Breukers geeft goede voorlichting en service op een hoog niveau. Ouderwetse klantbejegening, waar je op kan vertrouwen.

NJA 20-10-2023

Grote klantgerichtheid en betrokkenheid. Gericht op het belang van de klant. Veel kennis en kunde.

heel goed 20-10-2023

Supersnelle levering van nieuwe producten en hele goede service.
Topzaak !!!!

René Schoone 19-10-2023

Reparatie aan Miele wasmachine.
Binnen een paar tellen geconstateerd dat dempers op waren. Nieuwe besteld en paar dagen later gemonteerd. Perfect gedaan, zeer tevreden.

Anita Kleine-Brokamp 19-10-2023

Vriendelijk personeel. Goed advies van de verkoopster, die rekening hield met mijn wensen. Ook de installateur was geen moeite te veel. Niet alleen wat betreft uitruimen oude en plaatsing nieuwe apparaat, maar ook het hele proces van registeren, zodat ik een cadeaubon kan ontvangen.
De wasmachine draait nu alweer zijn zoveelste was. Veel ecoprogramma's, maakt geen lawaai en is simpel in gebruik. Ik ben een blij mens.

F.J.M. Karnebeek 19-10-2023

Je wordt goed geholpen door het personeel en geven goed advies over het product waar je vragen over hebt.

F.J.M. Karnebeek 19-10-2023

Ria Leonards-Kersting 18-10-2023

Slechts reparatie maar snel, aan afspraak houden. Correcte behandeling. Bij aankoop van iets nieuws met naar Brilman!

D.Faessen 18-10-2023

Goede en vriendelijke verkopers .goed uitleg over het product en je kan de levering van het product makkelijk verschuiven mits je natuurlijk op tijd door geeft.
Echt een aanrader.