Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

E.J. v.d. Brink 27-01-2022

Heel goede service en fijn advies en meteen leverbaar TOP en een fijne kookplaat

Marianne 27-01-2022

Wij gaan altijd naar electroworld voor een wasmachine, wasdroger, televisie etc. We worden altijd vriendelijk en eerlijk geholpen. Ook degene die hem komen plaatsen zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze geven een goede uitleg en staan snel voor je klaar. Wij zijn heel tevreden.

Miep van der Stap 27-01-2022

gewoon een fijne bediening en service. zeer klant vriendelijk. Ik kom er al jaren. Er is geen fijnere winkel dan Vos

Michel 27-01-2022

Fijn geholpen, goede uitleg gekregen en er wordt goed meegedacht.
Tevreden!

Diana Nederveen 27-01-2022

Echt heel vriendelijk als je binnen komt in de winkel en heel goed geholpen met de service en goed uit gelegd hoe alles werkte met de nieuwe Wasdroger. En snel geleverd en netjes binnen gezet en aan gesloten en hoe het apparaat werkt en schoon moet maken. Top Service. Een hele goede winkel.

Hennie Linstra 27-01-2022

Service is heel erg goed.
Ben meer dan tevreden.
Medewerkers zijn ook zeer kundig en bovendien erg vriendelijk

pj vd burgt 27-01-2022

juist advies probeert er niets door te drukken geeft mogelijkheden weer

A. Been 27-01-2022

Drieenhuizen is een fantastische winkel. Rust en aandacht bij t uitzoeken en kopen. Service van snelle bezorging en installatie van de nieuwe tv is ook super! Ik raad t iedereen aan

Wim ten Voorde 27-01-2022

Storing in circulatie pomp vaatwasser van 2,5 jaar. Breukers heeft een keurige coulance korting bij de Miele geregeld. En vakkundig vervangen en klantvriendelijk

cindy 27-01-2022

Telefonisch uitstekend geholpen met uitleg waar ik de juiste gegevens van de koelkast kon vinden om de juiste bakjes te bestellen.

Marieke 27-01-2022

Zoals gewoonlijk uitstekende service, zeer aan te bevelen. Komt afspraken altijd na.

Janneke 27-01-2022

Snelle service en goede advisering. De monteur heeft netjes de oude vriezer meegenomen.

fritsh 26-01-2022

Ruime keuze, maar vooral de klantvriendelijkheid (nog te kopen apparaten gratis uit proberen) is uitzonderlijk.

Joske Kaasenbrood 26-01-2022

Gaat om een reparatie aan huis van de wasmachine. Fijne service, goed op tijd, voel me enorm goed geholpen en alles is weer perfect in orde.

Fam. Reitsma 26-01-2022

Ons cijfer heeft betrekking op de verleende service aan onze wasmachine. We zijn niet in de winkel geweest. Maar Hoogendoorn in Alphen aan den Rijn is een uitstekende zaak en geeft prima service. Als het op een reparatie aankomt staan ze hun mannetje. Prima. En de wachttijden voordat je aan de beurt ben zijn korter dan bij de "grote" merken en of witgoedzaken.

Peter Nagelkerke 26-01-2022

Alles was prima in orde geregeld en de installatie was door een vakman geplaatst maw vakmanschap .

Phj 26-01-2022

Goed advies voor de aanschaf van de Bosch steelstofzuiger. Netjes thuis gebracht.

Jeannette 26-01-2022

Goede service nette installatie van onze inbouw koeler en inbouw vriezer. Aanrader!!!!

Hans Wüstefeld 26-01-2022

Snelle levering, goede en snelle installatie op zolder. Duidelijke uitleg van de wasprogramma's.

van Marle 26-01-2022

Goede service ruime keuze in koffie /senseo apparaten waar ze deskundig uitleg overgeven en vriendelijk personeel

Aart Berkouwer 26-01-2022

heel goede service + lokaal kopen. dat vind ik heel erg belangrijk en daarom kies ik voor Electroworld. Wij kennen ze reeds lange tijd en telkens als wij iets aanschaffen wordt deze mening weer bevestigd!

Eddy 26-01-2022

We kennen de eigenaren en wilden lokaal kopen. Wij vinden de installatie erg duur en een kabel moest apart betaald terwijl hij wel uit de doos van bosch kwam. Stond ook niet op de bon. Installatie was afhankelijk van de tijd, maar toch volle pond betaald, terwijl de oude er al uit was. Flexibiliteit is minder in vergelijking met vroeger. Kochten ook een wasmachine en droger en hadden daarom wat meer verwacht. Zijn wel teleurgesteld en verontwaardigd. De volgende aankoop is wellicht elders.

LH 26-01-2022

Lokale winkel, met goede service. De 'smorgens gekochte vriezer werd nog dezelfde dag aan huis bezorgd en geplaatst. De oude vriezer en het verpakkingsmateriaal van de nieuwe ging mee retour.

Adri 26-01-2022

Prima afhandeling en expertise, ben erg tevreden. Zeer behulpzame monteur die netjes volgens de geldende corona regels bij ons alles perfect heeft geïnstalleerd.

J.Gianotten 26-01-2022

Perfecte service, behulpvaardig en deskundig advies.
Kortom, wij komen er graag