Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

clem 02-07-2023

coulance halve hebben ze een deel van de reparatie van de 2 jaar en 4 maande oude TV betaald.

Berkheij 02-07-2023

Altijd goed te spreken over (Electroworld) Peursum, tijdens aankoop deskundig advies gekregen

Pieter 02-07-2023

Vriendelijk en behulpzame medewerkers in een ruim opgezette mooie winkel. Er is ook altijd wel iemand gespecialiseerd in een produkt. En prima service.

Piet 02-07-2023

Op een prettige manier geholpen. Goed advies gekregen. Afspraken nagekomen.

Wietske 02-07-2023

Heel goed en deskundig geholpen in de winkel. Thuis werd alles naar tevredenheid ingesteld en later nog online advies gekregen. Zeer betrouwbaar en deskundig

Alex Maring 02-07-2023

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Net werk geleverd, goed advies en heel vriendelijk. In goed overleg alles geleverd en gemonteerd. Een echte aanrader!

Frank 02-07-2023

Goed, snel en vakkundig geholpen. Daarnaast goede service en snelle plaatsing van het product aan huis.

Peter Bakvis 02-07-2023

Altijd goede service. Dat komt weinig voor bij de overige winkels. Aardige medewerkers. Goed geholpen

N.Kruis 02-07-2023

Vriendelijke en deskundige mensen. Heel netjes en behulpzaam. Kan altijd terecht met m’n vragen.

J.A. Schraets 02-07-2023

Correcte en juiste voorlichting over de verschillende typen en merken. Beslissing tot kopen behoefde pas genomen te worden nadat het product door ondertekenaar uitvoerig beproefd was.

René 02-07-2023

Keurig geholpen en er werd alle tijd genomen door kundige verkoper. Wout van Vlerken in Helmond is een echte aanrader. De bezorging werd door net personeel gedaan in het afgesproken tijdvak. Wij zijn content.

Rick 02-07-2023

Goed geholpen en een eerlijke mening over producten. Een winkel waar je als klant vriendelijk en netjes behandeld wordt.

Martijn 02-07-2023

snel en deskundig. Voorraad en aan huis geleverd en geïnstalleerd. Prima service

Lokhoff 02-07-2023

Snelle goede en betrouwbare service!
Ook installatie aan huis was perfect geregeld.

Frank Donders 02-07-2023

Altijd goede zorg en advies!
Prettig geholpen!
En staan achter de verkochte producten!

Johan Colijn 02-07-2023

Duidelijke uitleg over hun producten
Vriendelijke behandeling en kennis van producten
Aanrader voor toekomstige klanten

Peter Coppens 02-07-2023

Je wordt goed en vriendelijk geholpen. Ze nemen de tijd voor advies. Er wordt je niets opgedrongen. Afspraak bezorging en plaatsing artikel verloopt naar tevredenheid.

Fam Polhuis 02-07-2023

Wij kopen graag ons witgoed bij van de Wetering in Hoevelaken. Hij is niet de goedkoopste ,maar bied een enorm goede service. Voor zowel onze ouders die daar alles kopen, als voor ons geldt dat ze als er iets is dezelfde of de volgende dag al aktie genomen is. Vakkundig personeel, netjes vriendelijk en realistisch Deze winkel in ons dorp is ern enorme toegevoegde waarde waar wij graag gebruik van maken!

Lauw van Wanrooij 02-07-2023

Ik zou niet weten wat we zonder Hamers Vught zouden moeten doen!!!!!
Altijd paraat, na contact meteen in actie komen en een geweldige service!!!
De klant is hier nog koning zoal in winkel als het personeel!!!

Toon 02-07-2023

Vriendelijke medewerkers, Goede uitleg over vaatwassers. Behulpzaam bij het inladen van de vaatwasser.

Joyce 02-07-2023

Fijne winkel /personeel zeer behulpzaam , goede uitleg over product, nemen de tijd voor de klant. Bezorging was ook uitstekend oude apparaat wordt netjes meegenomen. Nieuwe wordt netjes op plaats waar je wil gezet je krijgt nog een uitleg over product.

Helaas wel wat langere levertijd gehad maar ze houden je goed op de hoogte of komen met een goed alternatief.

José 02-07-2023

Zeer tevreden. Nu drie keer een beroep gedaan op dit bedrijf en steeds weer goede communicatie en goede service!

Maria 01-07-2023

Vriendelijke medewerkers en duidelijke informatie. Mijn vragen zijn goed beantwoord.

Noud 01-07-2023

Al jarenlang een vertrouwd adres voor ons. Je word hier vakkundig en netjes en vriendelijk behandeld. Prima service!

Harma 01-07-2023

Hele prettige omgang en zeer kundig.
Ben erg blij met het advies wat mij is gegeven en blij met de aanschaf van mijn witgoed apparaten. Betrouwbaar.