Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 03-01-2023

na telefonisch contact de site bezocht en product bekeken.
Product makkelijk te vinden en te vergelijken.
Hierna telefonisch order geplaatst bij plaatselijke dealer welke in korte termijn geleverd en geïnstalleerd heeft.
alles prima.

Frank van Helmond 03-01-2023

Goed geholpen echter heb per ongeluk de verkeerde reserve borstels meegekregen voor elektrische tandenborstel. Moet ik nog voor terug.

Lisette Snel 03-01-2023

Vorige week een nieuwe droger gekocht, omdat de oude niet meer te repareren was. Tot die tijd wel ruim 2 maanden gebruik mogen maken van een leen droger. Top service!!! Heel erg blij mee.

Hein 03-01-2023

wij komen al jaren bij Elektroworld in Haren en zijn daar zeer tevreden over.
goede service en korte lijnen.

r van beek 03-01-2023

voor de deskundige uitleg de vriendelijke behandeling en de goede service het thuis brengen aansluiten plus uitleg en het meenemen de oude apparatuur en het netjes opruimen van de uitgepakte spullen

Jacqueline 03-01-2023

Ze bekijken het probleem en geven uitleg wat er kapot is, waarom wel of niet repareren.
Ze zijn adequaat en vriendelijk .
Komen hun afspraken na.
Al met al zoals je graag geholpen wordt.
Een 10 en ja er zal vast iets te verbeteren zijn maar dat zie ik even niet.

Hans Hoogstad 03-01-2023

Een Familie bedrijf met hart en ziel bedrijven en dan nog een zeer goede service verlenen en duidelijk met goede uitleg
behandeld worden dat verdient een grote waardering. Dat komt nog maar zelden voor.

Tiny 03-01-2023

Stofzuiger van n hal jaar oud,, en ja hoor net op wat niet functioneerde geen garantie!!
Niet super blij mee ,vind t trouwens helemaal geen fijne zuiger!!
Maar had m voor mijn verjaardag!HELAAS

Marcel van Doorn 03-01-2023

Wij hebben op de laatste dag van 2022 bij Electroworld Brenkman te Culemborg een Jura koffiemachine gekocht. In een prettig gesprek kregen wij een hele duidelijke uitleg over de mogelijkheden en beperkingen. Lekker kopje koffie laten proeven, maar ook de verschillen tussen de machines rustig en geduldig uitgelegd. Gaf veel vertrouwen en voor ons een kans om de lokale ondernemers te steunen. Mooie koffiemachine waar wij hopelijk lang veel plezier aan zullen hebben.

Martin 03-01-2023

Al enkele jaren zijn we klant bij deze winkel. Verstand van zaken en een prettige afhandeling.
Goede service

A van kesteren. 03-01-2023

Alles goed gegaan,zeer tevreden.Monteur erg kundig ,goede uitleg gegeven.Net personeel.

electroworld Gulpen 02-01-2023

ik werd geholpen door een deskundige verkoper, in een overzichtelijke zaak en producten werden snel geleverd.

Bertus Otte 02-01-2023

Door goede ervaring op het werk van mijn vrouw met Brilman hebben we daar een nieuwe droger gekocht. Deze was al binnen 2 dagen thuis, geïnstalleerd, wat toch wel bijzonder Goede service is. Wat is mijn kritiek? Onze keuze viel op een AEG TR7Bochum. Deze stond in de winkel voor 759 Euro. Was echter in de aanbieding van 788 Euro voor 729 Euro. Hoe kan dat? Tevens stond er in de webshop iets met extra cadeau. Dit hebben we niet gehad. Dit zijn wel tekortkomingen van Brilman, dat ik niet meer punten kan geven.

Kees Riezebos 02-01-2023

Voor Electro World Combi gekozen omdat we van kennissen hadden gehoord over de goede service. Wasmachine zaterdag gekocht, goede voorlichting en woensdag daarop geplaatst en geïnstalleerd op 2e verdieping.

Pierre 02-01-2023

Wasmachine stuk net voor de kerst en niet meer te repareren dus een nieuwe, in eigen dorp is een winkel dus waarom online kopen. Ter plekke vriendelijk geholpen ( zoals elke keer ) en uiteindelijk snel de keus kunnen maken. Wegens vakantie werd iemand geregeld om de deur open te doen en tijdens onze afwezigheid werd machine gebracht en aangesloten. Bij terugkomst van vakantie direct de vuile was kunnen erin doen :-) Top geregeld.

A. Van den Hoorn 02-01-2023

Zeer netjes ontvangen en bijzonder fijn geïnformeerd om zo de juiste keuze te kunnen maken.

H Veerman 02-01-2023

Prima, veel kennis, vriendelijk en meedenkend.
Mooie winkel, goede parkeergelegenheid.

Klaas de Raad 02-01-2023

Correcte service en vriendelijke behandeling; uitstekende vakkennis van de medewerkers! Bovendien een kwalitatief hoogstaand productenpakket. Ga er met veel plezier weer naar toe!

M. Pellen 02-01-2023

Goede service, goed advies, vriendelijke personeel en gezellig. En ook de mensen die brengen en installeren zijn behulpzaam en vriendelijk. Oplossingen voor tussentijds worden geboden

MCN Groep B.V. 02-01-2023

Elke keer weer super geholpen. Verschillende keren een bestelling geplaatst, binnen een week kon de monteur al langskomen. Nooit problemen gehad. Altijd goed advies op maat ook.

Edwin 02-01-2023

Netjes geholpen en advies over de verschillende tv's de volgende dag de TV meteen thuisbezorgd.

r heus 02-01-2023

Top levering!, goed geholpen bij aankoop en bij bezorging goede en zorgvuldige installatie

ron 02-01-2023

De klant staat centraal bij Hamers. Je wordt altijd correct en geduldig geholpen. Het personeel voor bezorging en installatie is correct en vakkundig.

Harald 02-01-2023

Warm onthaal ook voor kleine dingen, goede vriendelijke uitleg dus gewoon goed.

Emiel Ham 02-01-2023

Vakkundige monteurs die snel en netjes de tv gemonteerd en uitleg gegeven hebben.