Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ankie 07-11-2023

Ik vind dit een voorbeeldige winkel met accuraat/betrouwbaar personeel en de Eigenaren voortreffelijke mensen en deskundige uitleg óók!
In één woord geweldig!!
Ik raad deze winkel/mensen zeker aan!! 👊🍀🍀

jan 07-11-2023

Ben zeer tevreden snelle plaatsing goede uitleg. Moet nog wel aan de gebruik van de afwasmachine wennen.

Huub Brands 07-11-2023

Vakbekwaam personeel, dat naast een goed advies ook nog zo vriendelijk was om de gekochte AC/DC adapter perfect voor mij in te stellen!

Rick de Cocq van Delwijnen 07-11-2023

Bij de Rouw denken ze met je mee .en staan altijd voor je klaar .
Ook voor reparaties een Snelle service en . Vakkundig personeel .

Peter van den Wijngaart 07-11-2023

Na het uitvallen van onze diepvriezer, gebeld met Hoppenbrouwers in Etten-Leur, en ze hebben een half uur later
een nieuwe geleverd. Deskundig en vriendelijke bezorgers waar van een de eigenaar was.
Prima service dus.

L. Snoeks 07-11-2023

Door personeel zeer goed geholpen bij het uitzoeken van het product duidelijke en professionele uitleg waardoor wij een juiste keuze konden maken

BEWUSTE kOPER 07-11-2023

Zaak met prima service en vriendelijke medewerkers. Monteur nam de tijd om alles uit te leggen.

Will 07-11-2023

Goed advies over de mogelijkheden in de winkel. Snelle levering en installatie thuis.

Anton van Rooy 07-11-2023

Installatie verliep vlot en vakkundig, Trekschakelaar werd gemonteerd met verlengsnoer, want snoer van de Bosch wasmachine was te kort.
De bediening van de machine was eenvoudig. Eem oude man, van 89, met 1 oog wat niet neer ziet dan 4 procent, kan de was doen. Perfect!!!

Rene 07-11-2023

Snelle levering en goede service. Apparaat geïnstalleerd en oude meegenomen. Top!

M.strijker 07-11-2023

Geweldige winkel en hele goede service. We gaan al heel lang naar deze winkel. Goed personeel.

Maarten Meijs 07-11-2023

je krijgt altijd goed advies en heb er een erg prettig gevoel bij wanner je iets koopt.

Bart Hubbers 07-11-2023

Professioneel personeel. klantvriendelijk en behulpzaam, ook bij problemen gelijk zorgdragen voor een snelle oplossing.
Wel iets hogere prijzen maar service maak dit zeker goed.

Jan Willem 07-11-2023

Aankoopbegeleiding was ok. Er kwam meteen een monteur om de afmeting van de inbouw te meten. Ik kreeg een offerte met 3 alternatieven. Het komt wel raar over dat ze in de offerte de prijzen daarvan bij elkaar optellen.
Keurige jongen die de vaatwasser kwam inbouwen. Maar ... het IKEA deurtje moest nog aangepast worden. Met de monteur afgesproken dat hij de gedemonteerde plinten en het montagemateriaal zo mocht achterlaten want hij zou de volgende dag of de dag daarna weer terugkomen. Ik zou daar over teruggebeld worden. Daarna ging er veel fout. Ik werd niet teruggebeld en heb zelf maar gebeld. De nieuwe afspraak was pas de week erop. De monteur kwam niet opdagen zonder dat ik daar over geïnformeerd werd. Toen ik er zelf over belde bleek het deurtje nog niet gereed. EW zou pas een nieuwe afspraak maken als ze zeker wisten dat het deurtje klaar was. Naar de winkel gegaan om een afspraak af te dwingen. Ik werd daarna weer gebeld dat de afspraak verzet moest worden omdat de monteur ziek was en er geen andere monteur beschikbaar was. Uiteindelijk heb ik anderhalve week in de troep gezeten met een moeilijk te gebruiken vaatwasser. Werk uiteindelijk wel netjes opgeleverd.

Brenda Bos 07-11-2023

Altijd goede service, aardig en behulpzame monteurs. Koop graag lokaal en niet via internet.
Bij de aanschaf van mijn wasmachine gevraagd of er voor levering gebeld kon worden. Dame in de winkel (*) gaf aan dit niet meer te doen, niet verwacht van Hartelust omdat dit altijd wel gedaan werd. Heren die de wasmachine kwamen brengen waren verbaasd over haar antwoord. Het kosten mij een halve vrije dag, en anders een uurtje....

jan 07-11-2023

we hebben naar prijs en service gekeken goede zaak echt een aanrader en lekker dicht bij

Ceciel 07-11-2023

Uitstekende service en komen afspraken na.
Geen probleem met de installatie en een kleine aanpassing zelfs nog dezelfde dag opgelost.

Paula 07-11-2023

Prima winkel .
Deskundig personeel.
Zeer flexibel met de mogelijkheden die kunnen met brengen ven het artikel .

Marco van Stralen 07-11-2023

Prijs kwaliteit verhouding is perfect de service is zeker top vooraf weet je precies wat het kost ook het laten installeren van je gekochte spullen

Fam Hoekstra 01-11-2023

Goede service de bestelde vaatwasser was niet meer leverbaar de winkel kwam
gelijk in actie en regelde samen met de leverancier voor een goede en betere alternatieve machine.

Richard sprong 01-11-2023

Ik was op zoek naar een eenvoudige maar goede koelkast. En die zag ik bij electro world. Van rossem in putten. Helaas was ie niet meteen leverbaar. Maar doordat ik de lijst in vulde. Van wanneer die dan leverbaarzou zijn. Vernam ik dat ie niet op voorraad was.. Maar werd er meteen een goed alternatief geboden. Voor de zelfde prijs een inventum. Koelkast.. En kon meteen geleverd worden.. Dat was snel en goed afgehandeld.. Prima service.. TOP....

B paap 31-10-2023

De mannen zijn altijd behulpzaam en vriendelijk zowel in de winkel als bij je thuis als ze iets komen installeren en laten alles keurig netjes achter als ze weer weg gaan prima 👍

marco 31-10-2023

gewoon ouderwetse service doe je vroeger overal had daar houd ik van en niet hapklaar wegwezen

Angel 31-10-2023

Vriendelijk .Heel erg behulpzaam .Komen afspraken prima na .Als je belt dan word je vriendelijk te woord gestaan en bellen je terug om netjes te vragen of het nu gelegen komt dat ze komen om het probleem op te lossen .Mijn complimenten voor de goede service die ze verlenen .

Bea 31-10-2023

Altijd een goede hulp om een keuze te maken met goede uitleg. Goede service en fijn personeel