Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaco 19-01-2023

Prettige sfeer in de winkel en goed advies! De wasmachine en warmtepomp droger zijn afgelopen week gebracht en aangesloten. Dit werd zeer zorgvuldig en voorzichtig gedaan. Netjes aangesloten en een goede uitleg. Ze namen de tijd. Al met al een heel goede ervaring!!

Marian Bink 19-01-2023

Bij een overdaad in keuze werden we vakkundig geleid naar het product wat bij ons past. Erg vriendelijk geholpen en bestelling was ook snel binnen. Later ook telefonisch goed verder geholpen.

Tevreden klant 19-01-2023

Zeer prettige winkel met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Je krijgt altijd eerlijk en goed advies!
Echt een top winkel.

Petra 19-01-2023

Heel goed en professioneel geholpen. Haal graag en liever producten in het dorp dan via internet. Advies van voor en nadelen bespreken is fijner dan recensies lezen, zijn vaak eenzijdig.

Jan Stax 19-01-2023

Wat via Ziggo niet lukt ( berichtenwisseling en telefonisch) lukt de monteur van Berkvens binnen 10 minuten.
Mijn dank is verpletterend!

Gerrit en Annelies Slendebroek 18-01-2023

Altijd is er aandacht voor de klant, hoe klein de vraag ook is. Er wordt steeds deskundig en snel gehandeld op de vraag. wij kopen al vele jaren bij deze zaak en zijn buitengewoon tevreden.

Willem Horvath 18-01-2023

Fantastisch goed advies in de winkel mbt inieuwe inductie kookplaat; exact passend bij wensen en zelfs nog beter dan wij vooraf hadden verwacht. Bovendien een super kundige installatie medewerker waarbij zeer uitvoerig uitleg werd gegeven over product; wij zijn al ca 40 jaar klant bij Breukers Electro en altijd weer
topkwaliteit en klantvriendelijkheid. Ga zo door!

Strix 18-01-2023

Eerlijk advies waarom wel of niet de wasmachine te laten repareren en wat de kosten zijn en wat er verder nog aan reparaties op korte termijn te verwachten waren. Geen pusherig gedrag. Daarna in de winkel een aantal machines gezien en de voor- en nadelen verteld. Ik denk dat we een passende machine voor een net budget hebben gekozen. Er werd ook gekeken welke machine op welke termijn leverbaar is. Bij bezorging ging het ook allemaal soepel. Nieuwe op zijn plek en de oude mee. Droger werd van machine afgetild en ik kreeg voldoende tijd om de hoek even te soppen.

Inwoner Vlaardingen 18-01-2023

Zo blij dat ik wederom gekozen heb voor de montage en installeren aan huis! En dat was voor mij niet de eerste keer dat ik deze positieve ervaring had met Electroworld (Vogel Vlaardingen). Keurig nette montage van de gekochte tv aan de muur, door monteurs uit eigen voorraad passende schroeven gezocht. Dat scheelde me €.90,- voor een nieuwe wandbeugel en kon de oude gebruikt blijven worden. Koppeling van de Samsung tv aan mijn Bose geluidssysteem (na de nodige moeite) ook goed gelukt. Zeer tevreden klant!

Coby van Doremalen 18-01-2023

Zaak v.d.Poel heeft een zeer goede service en alles is goed aangekomen en afgeleverd.

Peter 18-01-2023

goede en professionele personeel en snel geregeld de bezorging was ook snel en goed en de daarbij behorende uitleg ook

Maas 18-01-2023

Keurig volgens afspraak, gebeld dat de droger er nog niet was, maar zo als afgesproken wel de vriezer en de stofzuiger geleverd en geplaatst..

R Hoondert 18-01-2023

Uitstekende informatie en service - Uitstekende informatie en service - Uitstekende informatie en service

Fastfood bv, Gert van de Klashorst 18-01-2023

Mooie en goed bereikbare winkel. De winkel zelf is zeer overzichtelijk en de medewerkers zijn in één oogopslag aanwezig. De medewerkers geven goed en duidelijk advies en zijn goed op de hoogte van de winkel producten. Daarnaast vriendelijk en servicegericht. Een echte aanrader.

RdH 18-01-2023

We kwamen tegen sluitingstijd bij de winkel aan, maar werden nog uitgebreid, zonder haast en goed geholpen bij de keus voor een nieuwe wasmachine.
Deze werd de volgende dag keurig thuis bezorgd.

Queenie 18-01-2023

Mooie winkel, goed geholpen, en ze hebben een eigen service, goed geleverd.

Jan van der Werf 18-01-2023

Zoals ik gewend ben, ze zijn gewoon goed, zonder poeha.
-----------------------------------

Marianne 18-01-2023

Zoals al jaren een hele goede servive, vriendelijk en heel gemoedelijk winkelen bij Verberkt Electro World!!!

Remi N 17-01-2023

Ik had een nieuwe stofzuiger nodig. Nadat ik goed en duidelijk was voorgelicht door medewerker xxxx, ging ik met een nieuwe weer naar huis. Hij maakte me zelfs attent op de aanbieding die op dat moment ook liep.

Mark 17-01-2023

Service ontdek je pas bij een probleem, en die hadden we,
Sluiting in de kookplaat!
Snel een afspraak met een monteur, en bij geen succes gewoon een nieuw apparaat!
Kijk dat noem ik service!!

Hans Groenewegen 17-01-2023

in de winkel van de firma Electro World Wim van Leeuwen hebben we een hele goede uitleg over de tv gekregen en deze is de dag er op geleverd. de medewerker heeft zijn werk zeer goed gedaan. dat wil zeggen het installeren en uitleg geven over het gebruik van dit toestel. dit was zeker nodig omdat de bediening erg afweek van onze "oude TV". al met al is het zoals altijd prima verlopen.
dit is het voordeel t.o.v. de hele grote winkeliers. de service is dan ook vele malen beter.

Hagedoorn 17-01-2023

Ruime keuze en goede informatie gekregen omtrent de TV die wij wilden aan kopen en begeleiding, met daarnaast een vaste afspraak wanneer het geleverd werd.

ter Horst 17-01-2023

Heel vriendelijk en goed geholpen
Duidelijke uitleg en men heeft de tijd voor je

Marieke 17-01-2023

In de winkel zeer goed voorgelicht en geholpen met de aankoop. Service aan huis, monteurs werken erg netjes en zijn zeer vriendelijk. Lieten alles netjes achter en zijn goed bereikbaar voor vragen.

Jvdv 17-01-2023

Eerdere goede ervaringen met deze winkel. Vriendelijk personeel, en eerlijk advies