Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Allard 30-11-2022

Super netjes en goed behandeld. Uitgebreide uitleg over AEG droger 8000 serie en wasmachine prosteam 7000 serie
Zijn beide netjes geïnstalleerd. Geen omkijken naar verpakking en zo. Netjes een tussenplaat gemonteerd en beide machines zijn aan elkaar vastgezet.
Werknemers zijn ook erg vriendelijk en bekwaam.
Absoluut een aanrader!

Ardi 30-11-2022

Wat een geweldige service!
Je koopt niet alleen een aantal producten, maar er wordt super met je meegedacht.
We konden gebruik maken van verschillende kortingen, maar ook de service daarbij is fantastisch. Ze komen bij je thuis kijken wat het best bij je past en gaan pas weg als alles goed werkt.

Corry Vrijdag 30-11-2022

Bij Cup Arcen word je altijd onmiddelijk en deskundig geholpen. Een leen-magnetron wordt zomaar geleverd, waarmee wij heel erg geholpen waren. Top zaak!

Ji 30-11-2022

Het is hele goede schop ik heb mooie tv besteld voor mij dochter kwam snel aan in een dag al binnen en als ik vragen heb reageer medewerker snel terug op zelfde dag en tijd ik zou andere mensen laten weten dat idereen daar moet gaan bestellen en kijken echt aanraden

Mantel 30-11-2022

-Altijd vriendelijk.
-Komen binnen korte tijd langs.
-Denken mee aan een oplossing.
-nemen de tijd voor het probleem
-vriendelijk voor je portemonnee

Jos Smits 30-11-2022

Snelle levering en deskundige installatie . Net personeel die ter zake kundig waren

marianne 30-11-2022

Electroworld Rinze hofman heeft ons goed geholpen, met snelle en deskundige service. Goed meedenken

R O B van de Sande 30-11-2022

Ik ben voorstander van lokaal kopen als dat handiger of prettiger is. De service die deze witgoedleverancier biedt wint het van de online-aanbieders om 5 redenen.
1 selectie van apparaten in de winkel. Niet 500 wasdrogers maar 3 geselecteerde exemplaren.
2 een beschikbare verkoper.
3 de volgende dag levering en verwijderen oude apparaat.
4 duidelijke uitleg bij installatie.
5 prettig gevoel dat ik kan aankloppen met vragen of klachten bij een bedrijf dat om de hoek zit.

HVM bouw en schilderwerk 30-11-2022

goeie service en meedenkende monteur. niets is teveel. Komen afspraken netjes na en stipt op tijd.

Marloes 30-11-2022

Bellen vlot terug voor het maken van een afspraak. Zelfde week vaatwasser gerepareerd.

yvonne 30-11-2022

zoals altijd, correct ,op tijd, komen afspraken na, en niets is teveel!!
ben al jaren trouwe klant en dat blijf ik! de service is nl prima

Karin 30-11-2022

Perfect geholpen, qua uitleg en service. Scheelt met prijs niks in vergelijking met internetshops en de grote aanbieders. Gun de lokale ondernemer zijn verdienste.

marco groenendijk 30-11-2022

kom al 21 jaar bij deze firma vogel/electroworld en nog steeds tevreden over prijs/kwaliteit en service

Erik 30-11-2022

Vorige week een Dab radio besteld, binnen een paar dagen af te halen in de winkel.
Mooi black friday prijs, kortom niks op aan te merken.
Stiphout is een winkel in zandvoort met zeker voor ouderen een fantastische sevice.

A Hofman 30-11-2022

Uitstekende service en persoonlijke bediening. Hier voel je een gewaardeerde klant en géén nummer.
Waar vindt je dat nog in deze tijd!!

Wilyan 30-11-2022

TV gekocht. Duidelijk uitgelegd wat verschillen zijn in opties. Goed geluisterd wat de wens was. Snel geleverd uit magazijn en geholpen om in auto te brengen. Leuk dat de adviseur vraagt of ik na installatie foto wilde sturen. Mochten we hulp nodig hebben altijd van dienst. Super…

Averdijk 30-11-2022

Het is bij ons in de buurt dus als er wat mee is snel iemand erbij. De kwaliteit is goed. Snelle service.

Aria Bron 30-11-2022

Direct kontakt en vriendelijk geholpen.
Binnen een paar minuten de koelvriescombinatie besteld en kon direct geleverd worden.

Ad v Donk 29-11-2022

Goede service en vriendelijke en vakkundig personeel.
Snel contact opgenomen nav de geplaatste online order.

Martina 29-11-2022

Er wordt goed naar je geluisterd en meegedacht. We zijn prima geadviseerd, uitstekende service.

sabacker 29-11-2022

Prettige en vlotte bediening en goede service.kreeg goed advies ,met daarop ook een snelle levering

R. de Jong 29-11-2022

Luisterend oor, deskundig, geduldig en komt afspraken na. Ook bij storingen, die niet direct te herleiden zijn aan EW, zorgt EW ervoor dat alles uiteindelijk functioneert.
Reageert goed en adequaat op vragen en telefoontjes van de klant.

Marion 29-11-2022

In een maand tijd hier een nieuwe Siemens wasmachine en Siemens warmtepompdroger aangeschaft. Goede prijs kwaliteitsverhouding, vriendelijk en deskundig personeel en een zeer goede service. Heb je iets nodig? Twijfel niet; koop het bij EC Wim van Leeuwen en voorkom een teleurstelling.

Marion 29-11-2022

In een maand tijd hier een nieuwe Siemens wasmachine en Siemens warmtepompdroger aangeschaft. Goede prijs kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel en een zeer goede service. Heb je iets nodig? Twijfel niet; koop het bij EC Wim van Leeuwen en voorkom een teleurstelling.

Electro World Peursum Katwijk 29-11-2022

Het personeel van Electro World Katwijk luistert naar de wensen van de klant. Zijn uiterst behulpzaam en niets is hen teveel. Service staat bij hen hoog in het vaandel. Voor mij geen webwinkel die alleen maar het product naar een adres stuurt maar het persoonlijk contact. Daar wil ik best wat meer voor betalen.