Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dieuwertje 25-05-2023

Gasfornuis was kapot Monteur zeer kundig zag snel wat het was .onderdelen besteld snel gerepareerd gasfornuis doet het weer goed .tegen redelijke kosten..Zeer tevreden .

Ruud borstrok 25-05-2023

Wat een geweldige service hebben ze wij zijn dik tevreden met al onze aankomen die wij daar regelmatig doen van tv tot stofzuigers tot airfryer en wasmachine drogers etc etc

Mija 25-05-2023

Met het installeren van de nieuwe vaatwasser bleek dat er nog al wat aanpassingen nodig waren. Geen probleem voor Frans; hij regelde dat gewoon en dat het bijna 3 uur duurde voordat de vaatwasser stond en kon draaien maakt niet uit voor hem. Top!!

Jochem blaauw 25-05-2023

Ik vind dat je de lokale onderneming moet helpen. En service is daar ook altijd goed en dat zegt mij meer dan die grote filialen. Altijd vriendelijk te woord gestaan.

Pink 25-05-2023

Groot assortiment en expertise. Winkel is overzichtelijk en er is genoeg parkeer mogelijkheden .

Ruud 25-05-2023

Super uitleg gekregen over een nieuwe Philips OLED TV in de winkel, waarna we de bestelling hebben geplaatst. Enkele dagen later werd het toestel vakkundig bij ons thuis geïnstalleerd. Zeer tevreden met de geboden service.

Tonnie Wouters 25-05-2023

Vriendelijke mensen. Denken met je mee en goed advies. Goed bereikbaar, zowel telefonisch als per mail.

Rini Lamboo 25-05-2023

Zijn zeer deskundig te woord gestaan, hadden al eerder e.e.a. gekocht en zijn dan ook zeer tevreden over de service.

avb 25-05-2023

Prima advies in de winkel, snelle levering en zeer correcte medewerkers die de installatie en uitleg verzorgd hebben. En deze wel alles met een smile!

Ben van Dam 25-05-2023

Prima en snel geholpen , snel een offerte en ook direct een afspraak kunnen maken voor levering en inbouwen.
De twee monteurs waren zeer deskundig en netjes , ook alle tijd voor uitleg en vragen.

André van Opdorp 25-05-2023

Goede overzichtelijk winkel
Vriendelijk personeel
Je wordt met Goede zorg geholpen

Peter 25-05-2023

De beste service en snelle levering en dat op het dorp.
De advisering is perfect

Tevreden klant. 24-05-2023

het toeval wil dat de eigenaar dikwijls langs ons huis komt, en ons er op attendeerde dat de schemerschakelaar buiten niet goed werkte. wij gaven daarop opdracht deze te vervangen. 3 dagen later was het al gerealiseerd. TOP !

Joop van Hoof 24-05-2023

Reparatie vaatwasser snel verholpen.
Nette monteur die zijn vak wel verstaat.

M.Schampers 24-05-2023

Zeer vriendelijk, vakkundig en accuraat werd de inbouw koelkast geplaatst.
Gaat pas weg als alles is gecontroleerd. Kortom wij zijn héél tevreden

Kees 24-05-2023

Zowel in winkel als de monteurs staan bekend om hun vakinhoudelijke deskundigheid. Geven een eerlijk advies, waardoor je ook een goed passend product koopt.
Monteur werkt heel netjes, neem afval mee, en laat zo geen rotzooi achter. Tevens zeer oplossing gericht

Fam. Gorkink 24-05-2023

Zoals altijd vriendelijk personeel die je graag willen voorzien van informatie en advies. Vrijdag avond ging onze wasmachine stuk (na bijna 20 jaar oud). Zaterdagmorgen een nieuwe uitgezocht in de winkel en zaterdag aan het eind van de middag stond de nieuwe wasmachine netjes aangesloten en klaar voor gebruik al op zijn plek. Alle rommel werd meegenomen en de factuur moest nog worden verstuurd. Als dat geen goede service en klantvriendelijk is!

Arie 24-05-2023

Makkelijk, je krijgt wat je besteld en als ze het zelf niet verkopen zorgen ze er voor

a kaal 24-05-2023

de tv . was kapot de volgende dag gebeld zijn die morgen nog gekomen de beeldbuis was kapot met een paar dagen is de nieuwe.tv al gebracht.engoed geinstaleerd.we hebben heel wat dingen eerder bij hen gekocht hebben we weer wat nodig dan.gaan we er weer heen we zijn heel tevreden

Carolien 24-05-2023

Alles prima geregeld, prettig contact en goede nette inbouw van de apparatuur!

Mart 24-05-2023

Mooie winkel, vriendelijk geholpen en ook bij problemen netjes te woord gestaan en van een oplossing voorzien.

Lou 24-05-2023

Heel goede uitleg over het ddor ons gekochte product.
Verder heel flexibel in de leveringsdatum. We konden de diepvriezer ongeveer 4 weken in het magazijn laten staan.

Carla 24-05-2023

Duidelijk uitleg van de apparatuur, en de monteur vriendelijk en netjes gewerkt.

Goede bediening 24-05-2023

Goede bediening. Uitgebreide keuze. Toelichting op het gebruik van het gezochte artikel. Prettige sfeer.

Patrick 24-05-2023

Goed meegedacht, netjes volgens afspraak afgehandeld en snel geleverd en geïnstalleerd.