Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Nassira 05-01-2022

Afgelopen drie dagen heb ik liggen bellen om hulp te krijgen bij het uitkiezen van de juiste apparatuur. Ik heb aangegeven in het telefoongesprek dat ik in tijdsnood zat en hiermee zouden ze rekening houden. Het zou allemaal geen probleem zijn, er werd bij beloofd dat ik over een uur antwoord zou krijgen. Ik moest gewoon een mail sturen met al de informatie. Dit heb ik gedaan om daarna weer te bellen, omdat ik na meer dan acht uur geen antwoord had gekregen. Aan de telefoon werd mij verteld dat ik te weinig informatie had gegeven. Jullie hadden ook een mailtje kunnen terugsturen zodat ik hiervan op de hoogte was. Ik stuur weer een mail met verdere informatie en helaas weer geen antwoord. Weer gebeld en ze zouden het regelen. We zijn een dag verder en ik ben nog steeds niet geholpen. Jammer dat er geen deftige communicatie is.
Kamera Express 07-01-2022

Beste Nassira, dat is zeker niet de bedoeling! Wij zullen nakijken hoe dit heeft kunnen gebeuren en de betreffende collega informeren over jouw review. Hopelijk heb je toch op tijd de spullen mogen ontvangen.

Ger van den Broek 05-01-2022

Snelle levering en goede garantievoorwaarden, ook een goede prijs voor het product.

IvoS 04-01-2022

Zelfs buiten kantoor uren kreeg ik nog antwoord op de vragen die ik stelde. En een foutje op de site in de vermelding werd snel opgelost. Ik kreeg goed en snel antwoord op mijn vragen. Vervolgens besteld en uitstekend op de hoogte gehouden over de status van de levering die overigens next day was!

Jos Thommassen 04-01-2022

Ik heb een lens gekocht bij Kamera-express omdat ik de website helder vond en er tevens een filiaal in mijn stad aanwezig was waar ik direct contact mee kon opnemen. De aankoop verging soepel.

Laetitia R 04-01-2022

Op aanraden van een kennis ben ik bij Kamera-Express terecht gekomen voor de aankoop van een ringlamp voor mijn bijberoep.
Met hun snelle en efficiënte hulp vond ik hier de perfecte lamp voor.
Zeer tevreden van hun service en mijn aankoop!

bob hopman 04-01-2022

Ik heb gekocht via wepshop, dit is mij prima bevallen . makkelijk zoeken , duidelijke omschrijving en relatief goedkoop.
service is prima , snelle levering,,, beveel kamera express aan

novacasos 04-01-2022

goede communicatie, duidelijke afspraak, afspraak nagekomen, alles snel in tijd

Nico Dam 04-01-2022

Besteld voor afhalen. Niets gehoord na drie dagen. Even bellen, vergeet het maar je hangt meer als 10 minuten in de wacht, dus maar opgehangen. Dan maar via de chat. Waardeloos. Je krijgt een voorgeprogrammeerd antwoord waar je niets aan hebt. Dan maar een bericht. Ook ruk, want dan krijg je een bevestigingsmail dat je binnen 2 dagen antwoord zal krijgen. Al met al heel frustrerend. Dus voortaan toch misschien ergens anders bestellen.
Kamera Express 06-01-2022

Bedankt voor je review Nico. Wanneer je online een order plaatst en deze wenst af te halen in een van onze winkels, kan het 1-3 werkdagen in beslag nemen voordat je bericht krijgt dat de bestelling voor je klaarligt. Wij zien dat je dit bericht inmiddels hebt mogen ontvangen van de winkel dat de bestelling voor je klaar ligt.

D.Bruno 04-01-2022

In December een nieuwe camera gekocht en op voorhand diverse keren advies gekregen via de mail. En zelfs een half uur kunnen video bellen om 2 camera's te kunnen vergelijken! Ze geven zeer goed advies en denken ook met je mee voor de toepassing waarin je de camera gaat gebruiken. Echt top

Ronny 04-01-2022

Ze zijn daar altijd vriendelijk en helpen u altijd goed met al u vragen . Zelfs als je beginner bent zoals ik, geven ze nog tipt over u het je het beste aanpakt.

Wim 03-01-2022

Goed geholpen,
Wegens corona afspraak moeten maken, was via website vlot geregeld. Kon op afgesproken tijdstip terecht. Alles stond klaar en het oude toestel werd direct getaxeerd en kon ik ook gelijk achterlaten. Verkoper dacht mee over accessoires als uv filter, usb kaartjes en extra accu. prettig geholpen alles bij elkaar.

Jeroen 03-01-2022

De Kamera express winkel in Utrecht is goed bereikbaar en er is een enorme keuze. Je wordt vriendelijk benaderd. Online een brede rol achtergrondpapier besteld voor in de studio. De rol lag klaar bij aankomst in de winkel. Bij vertrek werd netjes de deur voor me opengehouden wat wel zo prettig is wanneer je een rol van 3 meter lengte in handen hebt.

zr. L. Nijhuis 03-01-2022

Wij hebben eerst zelf een keuze voor een camera gemaakt op de website van Kamera- express. Dat ging zeer goed. De informatie was overzichtelijk en het is leuk om zelf te kunnen vergelijken. Met deze bevindingen en onze keuze kwamen we in de winkel in Breda. Daar werden we vriendelijk ontvangen en het werd gewaardeerd dat we ons zo goed hadden laten informeren met behulp van de website. We kregen aanvullend goede adviezen en korting. De camera was op voorraad en ook de accessoires dus we gingen zeer tevreden de deur uit. De camera zelf is precies wat we zochten, wat wil je nog meer!

Iris 03-01-2022

Zeer snelle en goede service! In de ochtend online een aanvraag ingediend voor de inruilwaarde van mijn camera. Binnen een uur een reactie en 's middags direct mijn camera in de winkel ingeruild voor een nieuwe. Camera was niet op voorraad, maar werd binnen 1 dag thuisbezorgd. Enige verbeterpuntje is dat voor aflevering van de camera een handtekening vereist zou zijn, maar het apparaat helaas toch is afgeleverd bij een van mijn buren. Zo'n dure aankoop neem ik liever zelf in ontvangst.

Robert 03-01-2022

Na contact te hebben gehad met de klantenservice over advies voor een nieuwe tv... Heb ik een afspraak gemaakt in de winkel met de verkoper/adviseur Jur. ik had 2 toestellen in gedachten. Hij legde duidelijk verschillen uit en kon dit goed onder bouwen.
Zeer tevreden hoe we geholpen zijn en uiteraard met de nieuwe Oled tv

Eric 03-01-2022

Uitstekendeservice. Vakkundig en klantgericht personeel. Snelle reacties gehad op vragen gesteld via e-mails.

IS 03-01-2022

Harde schijf bestel, iets anders geleverd gekregen, website was niet bijgewerkt.
Geen alternatief aangeboden, moest kosten maken om schijf retour te sturen.
Dus heeft mij uiteindelijk € 9,00 gekost. Geen excuus gehad, geen aankoop meer bij
KameraExpress.
Kamera Express 06-01-2022

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je ons een mailtje willen sturen via reviews@kamera-express.nl met jouw ordergegevens? Dan kunnen wij de gemaakte kosten voor het retourneren aan je terugbetalen.

Twan 03-01-2022

Ondanks de beperkingen van de lockdown, super goed geholpen bij Kamera Express in Den Bosch. Vriendelijke uitleg tijdens een video-afspraak, daarna snel reactie op een vraag per mail en tenslotte dezelfde middag heel prettig contact in de winkel bij aanschaf van een Canon EOS RP.

Seda 03-01-2022

Bij aanschaf van een smart-tv, overigens voor een erg aantrekkelijke prijs inclusief 5! jaar garantie waarvoor je elders extra moet betalen, goed geholpen en goed geïnformeerd. Vóór aanschaf met verschillende werknemers contact gehad per mail. Allen zeiden het zelfde. Geen onduidelijke verkoperspraatjes, maar helder en eenduidig. Alle neuzen wijzen dezelfde kant op bij KE. Ik had de smart-tv direct mogen meenemen, maar deze paste helaas niet in mijn auto. Dezelfde week (ondanks de drukke feestdagen in december) nog bij bij thuis afgeleverd.
Top service! Vriendelijk, kundig en professioneel personeel met mooie en kwalitatief goede producten voor aantrekkelijke prijzen. Aanrader!

Mirjam Huygen 02-01-2022

Wederom naar de KameraExpress in Utrecht gegaan om een nieuwe camera te kopen. Goed geholpen door een van de medewerkers. Mijn oude camera waarmee ik jaren met plezier foto's heb gemaakt goed in kunnen ruilen.

Piet van de Wiel 02-01-2022

De service is geweldig. Ik wilde een lens kopen en had ook fotomateriaal in te ruilen. Via de webshop mijn inruil laten taxeren en de volgende dag een mail gekregen met de voorgestelde inruilwaarde. Naar de winkel gegaan met de in te ruilen spullen en ze laten bekijken om de definitieve waarde vast te laten stellen. De lens die ik wilde was toevallig op voorraad en kon ik zonder reservering meteen meenemen. Alles was binnen ongeveer 20 minuten afgehandeld. Goed, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Groet Piet van de Wiel

Corontigui 02-01-2022

De medewerkers hebben me echt goed geholpen, en super goede advies gegevens, Voor de bestelling, hebben ze me gebelt om de beste manier te vinden om mijn Canon R5 te leveren (coronna tijd, kerst, etc...). Ik ben tevreden met dit VIP service! Dank u wel!

Ron 02-01-2022

SDXC kaart 64 GB gekocht met actie korting. Online besteld, na half uur in winkel afgehaald.
Alles vriendelijk, keurig en netjes afgehandeld; prima.

Arie 02-01-2022

Was op zoek naar onderdelen voor mijn fpv drone
Ze hebben alles in voorraad scheel toch weer vezendkosten

Herman 02-01-2022

Ontvangst was geweldig dit was ons eerste bezoek en het voelde echt als thuis komen geweldige uitleg echt perfect
Een aanrader