Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Goed advies en groot assortiment 25-07-2021

Heb onlangs een camera met objectief gehuurd en vervolgens gekocht bij Kamera Express. Mijn ervaring met deze winkel is zeer positief. Het objectief was helaas niet op voorraad door wereldwijde leveringsproblemen maar zou nagezonden worden. Eerder dan verwacht kreeg ik de melding dat het objectief onderweg was. Kamera Express is perfect zijn afspraken nagekomen. Ook denken ze goed mee in wat je precies wilt hebben en is het assortiment enorm groot. Conclusie is dat ik hier graag kom voor al mijn fotografie vragen en aankopen.
Kamera Express 29-07-2021

Bedankt voor je mooie review. Wij wensen je veel fotoplezier!

Lisanne 25-07-2021

Het was mijn eerste keer in de winkel en ik werd geholpen door eeg vriendelijk en kundig personeel. Bedankt!
Kamera Express 29-07-2021

Graag gedaan Lisanne en graag tot een volgende keer!

Piet 25-07-2021

het was de eerste keer dat ik in de winkel kwam nadat hij verbouwd was wat een verbetering, ben heel netjes te woord gestaan en geholpen

Familie Stokmans 24-07-2021

Personeel erg vriendelijk en erg kundig. Ze waren erg behulpzaam, geen vraag bleef onbeantwoord en niks was teveel. Ze namen alle tijd om je op een juiste manier te helpen

Anne 24-07-2021

Afgelopen week heb ik hier een televisie gekocht. Ik werd erg netjes te woord gestaan. Ik kreeg een uitgebreid en duidelijk en vooral een heel erg eerlijk advies. Ontzettend sympathiek personeel. Ik kom er al jaren en dat is niet voor niets. Het personeel hielp zelfs mee om de gekochte televisie in de auto te plaatsen voor transport.

Op zoek naar een nieuwe camera 23-07-2021

Op zoek naar een nieuwe camera; goede uitleg, afstemming op de persoonlijke wensen en toekomstige mogelijkheden. Kijk daarom ga je naar een winkel en koop je niet online; altijd welkom om met vragen terug te komen en adviezen blijven gratis maar niet voor niks. Heel tevreden met de levering van mijn nieuwe Canon R6 camera.
Kamera Express 29-07-2021

Wat een prachtige camera heb je aangekocht! Heel veel plezier ermee en hopelijk tot een volgende keer in een van onze winkels.

Wim 22-07-2021

De winkel is goed en mooi georganiseerd met alle benodigdheden die een fotograaf maar wensen kan. Ook de bediening is vlot en degelijke met kennis van zaken.

GdL 22-07-2021

Kamera express is een prettige winkel die ook lekker in de buurt zit. Via de webshop bestellen en in de winkel ophalen vindt ik altijd het prettigs. Het personeel geeft deskundig advies.

Sylvia 22-07-2021

Ik heb voor Kamera Express gekozen omdat alle door mij gewenste artikelen beschikbaar waren en in 1 levering konden worden geleverd. De 5-jaar garantie vind ik een geruststellend idee. Artikelen werden keurig de volgende dag geleverd. Alles zag er keurig uit.

Elly 22-07-2021

Ik heb hier nu mijn 3e camera gekocht. Ik ben altijd fijn en deskundig geholpen. Geen oodringerig gedrag. Personeel is heel geduldig en duidelijk.

Maarten 22-07-2021

Fijn om een winkel in Utrecht te hebben waar ook verhuur bij in zit, helemaal top

Z 22-07-2021

Originally ordered a Weebill S from the website. Had buyer's remorse and went to the superstore in Amsterdam to exchange it for a Ronin SC2. Easy exchange. No hassle, with friendly and helpful service.

Nick 22-07-2021

Ik mag graag in de store in Arnhem komen. Vriendelijk en kundig personeel, parkeren nooit een probleem en voorraad zoals online aangegeven klopt (tot nu toe in ieder geval) altijd.

Arthur 22-07-2021

Ondanks de coronamaatregelen is het nog steeds fijn in de winkel te komen- te Antwerpen.
De mensen zijn hulpvaardig en geven goede raad.

Harry de Leeuw 21-07-2021

Fijne winkel, veel keus, prettig personeel, goede uitleg, Een hele mooie en fijne camera gekocht

Cor 21-07-2021

Op 16 juli een kleine bestelling gedaan en op 21 juli nog niets in huis, ondanks dat de bestelde artikelen op voorraad waren.
Eens kijken wat hierover op de website van kamera-express staat:
Wanneer je online je order vóór 23:59 uur hebt geplaatst, het artikel op voorraad is in de webshop én via iDeal is afgerekend, wordt je bestelling de volgende dag thuisbezorgd!

Dan toch maar even bellen met de Klantenservice, maar daar ben ik niet verder gekomen dan wachten en Postnl een kans geven. Wanneer morgen nog niets binnen is gaat Kamera-express onderzoek doen...
Kamera Express 22-07-2021

Hallo Cor, wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Wij kijken graag met je mee naar de oorzaak hiervan. Zou je ons een mail willen sturen via reviews@kamera-express.nl, met daarin het ordernummer van de bestelling?

Miranda 21-07-2021

Prettige en deskundige verkoper. Hij heeft mij goed geholpen en ik ben blij met mijn aankopen

Cees 21-07-2021

Ruime keuze, ze hebben alles en ook nog eens op voorraad, prettig en deskundig advies.

Kees 21-07-2021

Prima geholpen bij de aankoop van mijn R5. Ik heb nog geen kans gehad om de camera stevig aan de tand te voelen, maar de algemeen goede pers plus mijn jarenlange positieve ervaringen met Canon geven alle vertrouwen. Vind wel dat bij de presentatie van de producten op de site iets duidelijker had mogen blijken dat cashback iets anders is dan korting aan de kassa.
Kamera Express 22-07-2021

Hi Kees, hartelijk dank voor je review. Wij vinden de webervaring van onze klanten erg belangrijk en zijn blij met feedback als deze. Wij zullen dit zeker gaan bekijken.

Jeannette 21-07-2021

Ik ben heel fijn geholpen bij de aankoop van mijn Canon Systeemcamera. Verkoper had verstand van zaken en dacht met me mee.
Ik ben blij met mijn camera en ga de gratis cursus volgen om de camera beter te kunnen bedienen en dan mooiere foto's te kunnen maken.
Kamera Express 22-07-2021

Bedankt voor je review Jeanette. Wij wensen je veel plezier tijdens het volgen van de online cursus.

RiyaM 21-07-2021

Afgelopen zaterdag kwamen we in de vestiging Almelo voor een batterijtje voor mijn 12 jaar oude Canon Powershot en het bekijken van een andere camera, Canon EOS M50 MarkII. De man die ons hielp, blijkt later de bedrijfsleider Roedie te zijn. We werden uiterst vriendelijk, adequaat en bovenal eerlijk geholpen. Met dat laatste doel ik op al de informatie die hij over de door mij gezochte camera had, en die welke hij mij aanried vanwege het niet willen gebruiken als vlogcamera, de Canon EOS M50. Deze camera was ruim €100,- goedkoper. Maar deze man gaat duidelijk niet voor winst maar eerlijk advies, oordeel en tevreden klanten.
Zelfs nadat we aangaven er toch nog even over te moeten nadenken, want deze camera lag iets boven het budget, dat wél genoeg was voor een andere Powershot, maar niet voor de EOS die ik graag wilde hebben. Ondanks dat we dus met lege handen vertrokken, de batterij had hij helaas ook niet, bleef deze man uiterst vriendelijk.

Marije 21-07-2021

Fijne winkel, goed geholpen bij het online shoppen en de uiteindelijke keuze van het product.

Jos 20-07-2021

Uitstekend! Prima feedback bij vragen en camera werd snel en volgens afspraak geleverd.
Ik moet de camera nog uitgebreid gaan uitproberen, maar ik had eerder al een Panasonic Lumix bij hen gekocht en ook dat ging zonder problemen.
Kamera Express 22-07-2021

Bedankt voor je review Jos. Veel plezier bij het ontdekken van je nieuwe camera.

PvV 20-07-2021

Heb recent een LG OLED55CX6LA + Vogel's wandsteun gekocht, alweer de 3e tv die we in dit filiaal gekocht hebben. Vriendelijke, geduldige en deskundige verkopers in filiaal Rotterdam-Centrum, scherpe prijzen.

marco pouwelsen 20-07-2021

klantgerichtheid, tijd nemen voor de klant.
zeer professionele verkopers met brede kennis over de producten.

kort om zeer fijne winkel kom daar graag terug