Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Remco 19-04-2022

Het beste aan Kamera Express vind ik toch wel de service. Ik was op zoek naar een nieuwe camera en na wat persoonlijk advies wist ik precies welke ik moest hebben. Het fijnste vind ik dat ze bij Kamera Express echt kijken welke camera het beste matcht bij je wensen en soort fotografie.

Stéphanie 19-04-2022

Fotografie is niet goedkoop, daarom ga ik bij elke aankoop grondig vergelijken bij verschillende winkels. Kamera Express komt er bijna altijd als voordeligste uit. De website is overzichtelijk en je krijgt ook degelijk advies over producten.
Als ik extra info via mail vraag, krijg ik een deftig antwoord. Bij Kamera Express wil men in eerste instantie de klant helpen, zonder nodeloos het duurste product aan te prijzen. Dat kan ik wel appreciëren!

Peter Arras 19-04-2022

Wij hebben gekozen voor Kamera-express in Wilrijk. We werden super vriendelijk onthaald, kregen onmiddellijk alle nodige uitleg en zelfs nog meer. Wij kochten een objectief Sigma 150-600 mm, we werden volledig op de hoogte gebracht van alle mogelijkheden van deze lens. Een meer dan tevreden klant!

Hanneke 19-04-2022

Na wat research op het Web bij deze Kamera Express shop uitgekomen. Een goede keuze! je wordt er fijn en deskundig geholpen, medewerker nam alle tijd voor je . Goed advies gekregen met betrekking tot welke camera het best bij je past.
Makkelijk te vinden en je parkeert er voor de deur. Een aanrader en wat fijn dat je garantie tot 5 jaar kan uitbreiden. Dat is een dikke plus!!

Manon 19-04-2022

fijne en duidelijke hulp bij keuze van aankoop camera. Er werd duidelijk een vergelijking gemaakt op de producten die wij zochten.
verkoper nam alle tijd voor ons als klant
super service

Eva 18-04-2022

Ik heb dit weekend een nieuwe camera gekocht in Kamera Express Gent.
Daarbij kreeg ik een uitstekende uitleg over de gepaste camera, ook rekening houdend met mijn budget, die bij mijn fotografie past. De overstap naar een systeemcamera was een fantastische keuze!
Bedankt Kamera Express Gent!

PrID 17-04-2022

Vriendelijke ontvangst en deskundige behandeling van de gestelde vragen. De winkel is goed bereikbaar en je kunt er voor de deur parkeren.

Elis Beeris 17-04-2022

We hebben online een spiegelreflexcamera occasion gekocht. Binnen een paar dagen konden we hem ophalen bij de post. En hij bevalt prima

Ashley 17-04-2022

Vriendelijk en snel geholpen in de winkel. Ook kan je ze alles vragen over camera’s etc. als je ergens niet uitkomt.

Bertus Blok 16-04-2022

mooie winkel en vriendelijke mensen die je altijd advies geven, ze nemen de tijd voor je om je zo goed mogelijk helpen bij je keuze.

Zwolle 16-04-2022

Super vriendelijk personeel goed geholpen.
Kado voor mijn vrouw gekocht en prima uitleg gehad.

Kathie 16-04-2022

Nieuw materiaal gekocht, oud materiaal ingeruild.

Ik werk geholpen met kennis van zaken.
Vriendelijk en to the point.

Thomas 16-04-2022

Zeer vriendelijk personeel dat de tijd neemt om de uitgebreide functies van de camera uit te leggen. Toen bleek dat bij een concurrent een actie liep met een case, batterij en geheugenkaart heb ik diezelfde aanbieding bij Kamera-express ook gekregen.

eddy Houdevelt 15-04-2022

Een gezellige winkel en een veel keuze van toebehoren voor de beroeps fotograaf en ook de amateur fotograaf
Personeel was heel behulpzaam en deskundige uitleg.

Joke van DIjk 15-04-2022

werden prettig geholpen door de medewerker. goede informatie. Makkelijk aan te rijden, makkelijk te parkeren

Turan 14-04-2022

Na een lange zoektocht besloten om een Canon EOS R te kopen. Eerder bij de Kamera Express in Arnhem geweest. Medewerker hier heeft me heel veel informatie gegeven over de nieuwe camera's en me ervan overtuigd om voor een Canon EOS R te gaan. Uiteindelijk de knoop doorgehakt bij de winkel in Capelle. Prima geholpen!
Voorheen altijd een spiegelreflex camera gebruikt. Dit is mijn eerste systeemcamera en ik heb er zin om met mijn nieuwe camera nieuwe avonturen tegemoet te gaan.

Kamera express Den Bosch 14-04-2022

De winkel is goed bereikbaar met parkeermogelijkheden. Verkopers zijn deskundig en nemen de tijd voor goede (technische) uitleg van het product dat je wil kopen. telefonische bereikbaarheid kan beter.

Eric B. 14-04-2022

Thuis al de nodige research gedaan voor de nieuwe hobby en bedacht wat ik dacht nodig te hebben aan camera body en lenzen. Online bij Kamera Express uitgekomen. De verschillende combinaties met even verschillende kortingen waren wat verwarrend (enige minpunt) en daarom naar de winkel in Utrecht getogen om dit ter plekke uit te zoeken en me verder te laten adviseren. Uiteindelijk een geluk bij een ongeluk want in het advies gesprek toch op een andere lens uitgekomen, en de juiste aanbiedings opties uitgekozen om tot een optimale prijs te komen. Prettige en behulpzame sfeer in de winkel (Utrecht).

Louis Cuylaerts 14-04-2022

Keuze te over en zo niet, bestelling komt vlug in orde. deskundige uitleg. Alleen het ontsmettingsmiddel MOET operationeel blijven !!!

Joyce Tempel 13-04-2022

Ik zocht een nieuwe body ter vervanging van mijn oldskool camera. Ik had er al 1 op het oog, maar de verkoper stelde mij de juiste vragen en uiteindelijk kwamen we er toch achter dat ik beter voor een ander model kon gaan. Ik wilde ook een nieuwe lens kopen, maar de verkoper adviseerde mij eerst om mijn huidige lens te gebruiken met de nieuwe body. Ik vind dit super! Hij had namelijk ook kunnen denken: ik verkoop die lens er ook mooi bij. Daarnaast mocht ik bij de collega's van Budgetcam de camera even testen, echt een topservice in deze winkel in Arnhem. Mijn complimenten! Ik kom hier zeker vaker terug vanwege de eerlijkheid van het personeel.

Ria Huizenga 13-04-2022

De camera die ik wilde kopen was nog maar in een winkel en die heb ik heel gemakkelijk kunnen reserveren en de volgende dag lag de camera klaar en kon ik die kopen.

San 13-04-2022

Prettige hulp door medewerker, luisterde goed en hij nam de tijd om een en ander uit te leggen.

Marc 13-04-2022

Bestelling geplaatst de vrijdag morgen vroeg en extra betaald voor rappe levering van dezelfde dag , en bestelling 4 dagen later ontvangen en extra van 4,99 euro niet terug gekregen , wel verschillende keren gebeld en mails verstuurd maar de extra van 4,99 euro is weg .dus volgende keer plaats ik geen bestelling meer sorry .
Kamera Express 15-04-2022

Beste Marc,

Wat jammer dat same-day-delivery helaas 4 dagen later kwam. Dit is niet wat we willen tewerkstelligen. Uiteraard willen we je graag tegemoetkomen in de kosten. Bel ons gerust even op, moest dit intussen nog niet in orde gebracht zijn.

Jos 13-04-2022

Altijd goed geholpen met professionele raad en bij Kamera Express Turnhout.

Luuk 12-04-2022

Ik wacht nu al een week op 2 simpele sd-kaarten en bel elke dag. Elke keer krijg ik opnieuw te horen excuus meneer, echt oprecht, en we verzenden het vanavond dan is het morgen in huis. Een week verder en nosteeds heb ik 2, nog niet eens 1 vierkante centimeter aan plastic, in huis!
Kamera Express 15-04-2022

Dag Luuk,

Onze excuses voor het ongemak! Indien je ons per mail je order gegevens doorstuurt, bekijken we asap wat er net mis gaat.