Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

I. Hofstra 20-08-2020

Een droom voor iedere hobby fotograaf om hier te snuffelen in mega store Utrecht.
Na hard sparen mijn mooie macro 100mm 2.8 van Canon kunnen kopen.
Service is bij deze winkel altijd top. Ik koop al mijn spullen hier.
Deskundig personeel.
Kamera Express 04-09-2020

Dat is zeker een hele mooie macro lens. Ben benieuwd naar de resultaten! Heel veel plezier ermee.

Basvh 19-08-2020

Snelle goede service, kennis + evenaring met het product, product was ook op voorraad. Ondanks de corona toch het product kunnen testen / beetpakken.

Hicham 19-08-2020

Een snelle en professionele medewerker adviseerde mij met mijn keuze. En letterlijk binnen 1 dag geleverd. Ik zal kamera Express zeker adviseren aan me vrienden en familie. Dank jullie🙏

Lennerd DM 19-08-2020

Ik had gehoord van een kennis over deze winkel en was op zoek naar een gepaste camera voor mijn vriendin. De werknemers van deze winkel waren erg vriendelijk en bereid om me te helpen bij allerlei vragen! Hier heb ik dan ook mijn camera gekocht waar ik momenteel erg tevreden over ben!

John 19-08-2020

Top zaak. Verkopers met kennis aanwezig. Kwam voor een Ambient maar ging weg met een OLED. Wat een verschil zeg.

Elly 19-08-2020

Super fijn geholpen door yyy Superstore Zwolle.
In alle rust kreeg in uitleg bij het maken van een keuze voor een nieuwe kamera, helaas was niet alles op voorraad, maar 2 dagen later wel en toen ik mijn aankoop op ging halen, heeft yyy de tijd genomen en alle lenzen van de filters voorzien en de Screenprotector geplaatst.
Omdat ik alles aanschafte heeft ze ook gekeken hoe ik het voordeligste uitkwam met de combideals. Kortom, als ik in de toekomst iets nodig heb, weet ik waar ik heen ga
Kamera Express 04-09-2020

We zien je graag weer terug in onze superstore in Zwolle, Elly! Fijn te horen dat je zo goed bent geholpen.

L.V.B. 19-08-2020

Mooie shop , vriendelijke verkopers in Turnhout en prima levering en goede kwaliteit .

karel goossens 19-08-2020

Grote voorraad. Deskundig en vriendelijk personeel.Gunstige inruilprijzen. Mooie ruime winkel. Men neemt alle tijd voor de klant.

Geert B 19-08-2020

Gisteren een reservering voor een LG tv gemaild op de website en vandaag de tv opgehaald. De verkoper(s) (deden) deed moeite om de tv werkend te krijgen voor mij. Zij wisten de kwaliteiten van de tv goed aan te geven. Ook de presentatie van de tv's in de winkel was ok.

Edwin 19-08-2020

Fujifilm XT-3 bevalt erg goed. Het is heerlijk om de belangrijke instellingen in één oogopslag te kunnen zien en daarnaast is de kwaliteit erg goed. De verkoper van Kamera Express heeft mij goed geholpen bij het maken van de juiste keuze.

Ingrid 18-08-2020

Omdat ik een 2de full frame camera voor mijn werk wilde hebben was mijn keuze snel gemaakt aangezien ik al zeer tevreden ben met de Nikon D750. Ik ben zeer goed geholpen bij Kamera Express te Den Bosch. Ik wist al wat ik wilde hebben en heb deskundig advies meegekregen. Erg blij met mijn aankoop en kan weer jaren vooruit!
Kamera Express 04-09-2020

Wauw, de D750. Dat is inderdaad een hele mooie camera, Ingrid. Fijn dat we je hebben kunnen helpen bij de aanschaf van een nieuwe lens, veel plezier ermee!

Kristel Dallinga 18-08-2020

Nadat een van mijn objectieven was beschadigd ben recent prettig en deskundig geholpen in het maken van een keuze of ik al dan niet een zelfde lens ging aanschaffen.

MoniqueM 18-08-2020

Met mijn wensenlijstje voor een systeemcamera kwam ik er al gauw achter dat de camera die ik op het oog had niet voldoende mogelijkheden zou bieden. Ook om eventuele cursussen te gaan volgen.
Door uitgebreide uitleg heb ik gekozen voor een uitgebreidere camera. Er werd uitgebreid de tijd die genomen voor uitleg, mogelijkheden voor nu en later. Een zeer aangename en naar mijn idee kundige verkoper/adviseur.
De winkel ziet er wat magazijnachtig uit maar de kwaliteit van advies is van een speciaalzaak.

Leen 18-08-2020

Fijne zaak veel keuze, goede regeling aangaande corona, redelijke prijzen.
Panasonic Lumix DC-TZ95 aangeschaft, veel mogelijkheden moet nog wel het een en ander goed doorlezen. Kamera bevalt tot op heden prima, de elektronische "doorzicht "zoeker is wat klein maar een prima hulpmiddel bij veel zon

Joost 18-08-2020

Sinds kort woon ik op kamers in Utrecht en daarom zocht ik een TV voor een zacht prijsje. Als student is de prijs het belangrijkste en dat is de reden waarom ik voor Kamera-Express koos. Dat ik om 18:00 uur de TV had besteld en de volgende dag de TV in ontvangst heb mogen nemen is al helemaal mooi meegenomen.
Eigenlijk heb ik er verder niks over te zeggen: Gewoon goede service voor een leuke prijs!

Als ome DUO weer langskomt ga ik hier zeker ook een soundbar bestellen!
Kamera Express 04-09-2020

Gefeliciteerd met het zelfstandig wonen Joost, daar hoort uiteraard een mooie televisie bij. We wachten met smart op ome DUO en jouw soundbar bestelling!

rick 18-08-2020

de winkel in capelle is een mooie en goed bereikbare fotozaak,
ben er goed en vriendelijk geholpen en coronaproef.
heb daar een canon ef 16 35 f4 gekocht ,goede prijs en haar scherpe lens.

Willem van Doezelaar 18-08-2020

Kamera express Utrecht is een echte aanrader. Ik als leek en beginnende natuurfotograaf ben er vakkundig geholpen. Het personeel weet waar ze het over hebben en nemen alle tijd voor je. Wat nog belangrijker is dat ze vragen en goed luisteren naar wat je wil doen in fotografie. Ondanks dat ik een duurdere camera in mijn hoofd had ben ik met een prachtige Sony RX10 Mark 4 naar huis gegaan. Kreeg ook de tijd om thuis uit te zoeken wat hun aanbieding in verzekeringen zijn. Ook via het net ben ik Daarna snel en erg goed geholpen qua een goede verzekering wat ik iedereen aan kan raden te doen. Al met al heeft Kamera Express er een zeer tevreden en vaste klant bij.
Kamera Express 04-09-2020

Welkom bij de Kamera Express club Willem, leuk om te lezen! We proberen altijd het best passende advies te geven en het is fijn te lezen dat het ook zo is overgekomen. Heel veel plezier met je nieuwe RX10!

Arno 18-08-2020

Een bijzonder prettige winkel (ik ben klant van de vestiging Almelo) met vriendelijk, vrolijk en enthousiast personeel. Ze hebben veel kennis en ervaring op het gebied van fotografie en video. In mijn geval heb ik een videocamera gekocht en daarover konden ze me veel informatie geven. De prijs was ook nog eens scherp en er werd actief meegedacht over het kiezen van bijbehorende accessoires. Kortom: top winkel!

Ank 18-08-2020

Fijne zaak met deskundig personeel. Jammer is wel dat je de camera wel mag zien en voelen maar geen mogelijk is om uit te proberen, dus geen demonstratiemodel. Ook in coronatijd goede voorzorgsmaatregelen ter bescherming van bezoekers en personeel. Heb hier al meerdere camera's gekocht steeds tot grote tevredenheid.

Joop Kok 17-08-2020

Een zeer groot assortiment, goed advies, prima prijs en snelle service.
De camera die ik gekocht heb de Canon Powershot SX 530HS bevalt tot nu toe prima, maar er nog veel te verkennen en ontdekken.
Alleen de tas die bij de gekochte camera als actie geleverd wordt is zeker niet passend en veel te groot jammer.
Kamera Express 04-09-2020

Beste Joop, bedankt voor je review. Wat fijn dat de camera goed bevalt. Mocht je de tas willen ruilen en het geen actie bedroeg waar de tas gratis werd bijgeleverd, kan je dat altijd binnen 14 dagen doen in een van onze winkels of per post.

Beeld media 17-08-2020

Goed werkende webshop, erg duidelijke productbeschrijving en snelle verzending!

Monique van Delft 17-08-2020

Ik beveel Kamera Express aan in Den Bosch omdat ik daar altijd heel prettig geholpen wordt.
Je krijgt de tijd om advies in te winnen en een goede keuze te maken. Ik voel me altijd heel ontspannen en tot niets verplicht dat maakt dat ik er graag wat koop. Over al mijn aankopen ben ik tot nu toe zeer tevreden.

MAJL 17-08-2020

Een camera Canon m50 besteld bij Kamera Express ging allemaal vrij vlot en was de volgende dag meteen geleverd. Was netjes verpakt.
Prijs kwaliteit uitstekend.Ook de site is overzichtelijk duidelijk wat men krijgt.

buzzz3d 17-08-2020

Heb al meerdere lenzen en camera's besteld via deze zaak. Ruim assortiment en snelle levering.

G. Bruines 17-08-2020

Een smart tv gekocht bij Kamera Express. Goede concurrerende prijs. Tv was op voorraad en de volgende dag netjes thuis bezorgd. Mijn vorige smart Tv ging na 2 jaar en 10 maanden kapot. Garantie 2 jaar. Recht op goed product maar teveel gedoe met opsturen tv (40 inch) en gedeelde kosten. Voor zacht prijsje nieuwe besteld. Ook 2 jaar garantie. Maar Kamera Express heeft een mooie actie. 5 jaar garantie als je een review schrijft. Ik ben positief door goede webshop, makkelijk bestellen, snelle levering (andere dag) en mooie actie van 3 jaar extra garantie. Top !!! Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.
Kamera Express 04-09-2020

Bedankt voor je mooie woorden! Vergeet niet ook even het formulier in te vullen. Dan zul je later die dag een certificaat ontvangen in je mailbox.