Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Tamara Noorlander 13-01-2023

Super geholpen.. alles duidelijk uitlegt en alles voor gedaan hoe de camera werkte.. ook tips meegegeven... nog opties overlegd om een lens aan te schaffen.. ik was dik tevreden want ik ging me mijn nieuwe body naar huis... super bedankt voor de goede service
Kamera Express 16-01-2023

Gefeliciteerd met je nieuwe body! Mocht je uiteindelijk toch nog vragen hebben na de uitleg, weet je ons te vinden.

BIANCA 13-01-2023

In Arnhem Kronenburg werken super aardige,vriendelijke mensen. Ze geven je het gevoel dat je alles kan vragen en dat ze de tijd voor je hebben.
Of je nu wel of niet iets koopt 😁
Ze proberen je niet vanalles aan te smeren.
Kamera Express 16-01-2023

Super om jouw ervaring in Arnhem te lezen. Dankjewel voor het delen Bianca!

Joost 13-01-2023

Correcte pricing, duidelijke aankoopprocedure op de webshop, stipte levering, goede e-mailcommunicatie rond bestelling en levering. Ik ben een trouwe en tevreden klant.
Kamera Express 16-01-2023

Bedankt dat je ons trouw bent Joost, wij zijn ook heel blij dat je tevreden bent!

Wim 13-01-2023

Erg kundige en prettige bediening, hulp en advies, uitgebreid assortiment en is het item niet aanwezig, dan wordt het voor je besteld en is in korte tijd wel in huis. Uitgebreid mogelijkheid om zaken te proberen b.v. statief op eigen camera e.d. Top
Kamera Express 16-01-2023

We zijn altijd blij om te helpen. Fijn dat je verschillende mogelijkheden hebt kunnen uittesten!

Cees 13-01-2023

Gekozen voor Kamera Express vanwege goede ervaringen in hoofdvestiging in Capelle ad IJssel. In vestiging Breda ook weer vriendelijk personeel, meedenkend en deskundig. Maar........ de telefonische bereikbaarheid van Breda is SLECHT. Gisteren heb ik 5 keer geprobeerd contact te maken, vanmorgen om 09.45 uur ook weer. Steeds hetzelfde resultaat: een antwoordcomputer leidt je naar 4 keuzes en dan ongeacht wat je kiest kom je bij een riedelmuziekje. Tijdens het wachten krijg je te horen dat "veel te vinden is op internet" en dan 10 minuten later HEB JE NOG STEEDS GEEN CONTACT. ook geen aanduiding van bv. "nog 3 wachtenden voor u". Jammer, contact na de aankoop is óók belangrijk!
Kamera Express 16-01-2023

Sorry dat je ons niet te pakken kon krijgen Cees! We merken inderdaad dat het momenteel erg druk is en we werken heel hard om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Mochten we je kunnen helpen, kun je ook altijd even contact opnemen via mail.

Michel 12-01-2023

Erg fijne winkel met erg kundig personeel, altijd vriendelijk geholpen. Kom graag in de winkel in Almelo.
Kamera Express 13-01-2023

Leuk dat je vaker bij ons in Almelo komt, dat wordt gewaardeerd!

Ria 12-01-2023

Heb een Sony A7II camera gekocht bij kamera express. Heb voor deze winkel gekozen omdat ik een duidelijke uitleg kreeg over de camera en ook waar ik op de Sony site nog informatie kon vinden. Ben heel tevreden over de Sony systeem camera. Een lichte camera met veel mogelijkheden. Een goed gevoel. Mooie foto’s. Fullframe camera. In het begin wel moeten zoeken naar de instellingen.
Vandaag 12 januari 2023 in de winkel geweest en daar attendeerde ze mij op de mogelijkheid een review te schrijven. Heb mijn camera gekocht op 24 november 2022.
Kamera Express 13-01-2023

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent Ria! Zeker nadat je deze al een tijdje in bezit hebt, heb je hem goed kunnen uittesten. Hoe meer je oefent, hoe makkelijker de bediening en instellingen worden.

Emma 12-01-2023

Bij Kamera Express in Groningen heb ik vorige week mijn eerste camera gekocht namelijk een Canon eos r10 met lens. Ik heb al een aantal foto's gemaakt en ga mij binnenkort hier verder in verdiepen. Ik ben super blij met de aanschaf en de goede hulp van de vriendelijke medewerkers. Ik kom zeker terug voor een aanvulling op mijn camera.
Kamera Express 13-01-2023

Gefeliciteerd met je eerste camera! Gelijk een hele mooie. Heel veel plezier met uittesten en oefenen en mocht je vragen hebben, weet je ons te vinden.

Ronald Goelen 12-01-2023

Vriendelijk ontvangen.Hadden een alternatief dat beter was en hebben mij dit aangeboden.Zeer tevreden.Antwerpen...doe zo verder.
Kamera Express 13-01-2023

Fijn dat we met je mee konden denken en je een goede keuze hebt kunnen maken!

Dennis 11-01-2023

Goede webshop, snelle verzending. Via kieskeurig kwam de blu-ray speler dit ik zocht als goedkoopste bij Kamera-express.nl
Kamera Express 12-01-2023

Mooi dat wij de beste prijs konden bieden. De rest is natuurlijk ook mooi meegenomen. Veel plezier met je nieuwe blu-ray!

Walther H 11-01-2023

Ja ze bestaan nog echt, ook in deze tijd van internetshops, die winkels die snappen hoe je tevreden klanten krijgt en houdt.
Kamera-Express is er zo eentje, prima website met webshop, maar ook nog fantastische fysieke winkels waar je binnen loopt voor advies. En de superstore in Amsterdam is zo'n winkel waar de klant nog echt gewaardeerd wordt.
Zonder afspraak binnen gelopen voor advies, perfect geholpen door Rogier, en veel wijzer en heel tevreden de winkel weer verlaten. Echt top service daar aan deParnassusweg
Kamera Express 12-01-2023

Wat een compliment, bedankt Walter! Dat is ook graag wat we willen. Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden.

Reanke 10-01-2023

Ik ben in Almelo een camera gaan kopen, ik werd direct vriendelijk begroet en geholpen. Ik had een camera online gereserveerd (ook heel handig) en ik kon hem een half uur later al ophalen. Ik mocht hem in de winkel al even bekijken en uitproberen. Ook een mooie lens even uit mogen proberen ondanks dat ik die nu nog niet kon halen. Gezellig praatje gemaakt, goede informatie en vriendelijke verkoopster. Vanaf nu mijn go to winkel
Kamera Express 12-01-2023

Als deze op voorraad is in de winkel, kun je deze inderdaad al reserveren en binnen 30 minuten ophalen. Heel veel plezier met je nieuwe camera en wie weet binnenkort ook je nieuwe lens!

Speky 10-01-2023

Ik heb een Drone gekocht bij Kamera Express in Almelo. De verkoper heeft ruim voldoende tijd aan mij besteed heeft mij geholpen met een zeer vriendelijk en deskundig advies. Op zijn advies ben ik ook tot koop overgegaan. Ik heb mijn nieuwe Drone meegenomen naar de Drone Club en hem laten beoordelen. Alle reacties van de leden waren dat ik een perfecte Drone had gekocht tegen een redelijke prijs. Nu ben ik helemaal een tevreden klant van Kamera Express. Kamera Express, aan te bevelen!!
Kamera Express 12-01-2023

Gefeliciteerd met je nieuwe drone. Fijn om ook van anderen te horen dat je de juiste keuze hebt gemaakt!

Reinier Valstar 10-01-2023

Heb recent een camera gekocht bij Kamera-Express en ben erg tevreden over de aankoop.
Eerst gevraagd of ze de specifieke camera naar de winkel in Arnhem konden sturen zodat ik deze even kon bekijken en dat was geen probleem.
Paar dagen na de aanvraag kreeg ik bericht dat deze voor mij klaar lag in de winkel om te komen bekijken en uitproberen.
In de winkel werd ik goed geholpen door xxxx (medewerker bij Kamera-Express met veel kennis).
Hij nam de tijd om alles rustig uit te leggen over de camera en dacht met me mee over de mogelijkheden en wat het beste bij mijn wensen zou passen.
Uiteindelijk ben ik met een fijn gevoel helemaal geslaagd naar huis gegaan met de nieuwe camera!
Kan Kamera-Express zeker aanraden!
Kamera Express 12-01-2023

Fijn dat we de camera eerst voor je naar Arnhem konden halen. Mooi dat je alle informatie in de winkel hebt ontvangen. We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe camera!

Hans 10-01-2023

Na aanvankelijk miscommunicatie via ... is het probleem met de aankoop van mijn nieuwe Sony RX10 mark 4 keurig en heel klantgericht opgelost. Complimenten daarvoor aan Kamera Express. De alles omvattende camera werkt prima. Wel jammer dat er niet een handleiding boekje bij is maar alles is na te lezen op de site van Sony en die heeft tegenwoordig iedereen bij de hand in de telefoon.
Kamera Express 10-01-2023

Jammer dat er een probleem was, maar fijn dat we het wel voor je konden oplossen!

Bart 10-01-2023

Duidelijke berichtgeving na aankoop, de levering was snel en het was goed verpakt. Zeer tevreden.
Kamera Express 10-01-2023

Heel goed om te lezen. Veel plezier met jouw bestelling!

Fred Z. 09-01-2023

Webshop heeft een overzichtelijke web-site. Via internet een camera Canon G5x Mark II besteld met levering via de winkel in Capelle. Prima op de toegezegde termijn geleverd. In de winkel werd ik zeer vriendelijk geholpen,
Kamera Express 10-01-2023

Mooie camera heb je gekozen en fijn dat hij op tijd binnen was. Blij dat we je konden helpen.

Siep 09-01-2023

Ik ben goed geholpen met mijn nieuwe camera en al mijn vragen zijn goed beantwoord
Kamera Express 10-01-2023

Mooi dat al je vragen zijn beantwoord! Mocht je alsnog vragen hebben, neem even contact met ons op.

Wim 09-01-2023

Snelle en goed antwoorden op mijn (e-mail) vragen.
Daarna bij aankoop van mijn camera een goede en vriendelijke service.
Kamera Express 10-01-2023

Altijd fijn om goed te kunnen helpen!

Bart 09-01-2023

De bediening in de winkel was erg vriendelijk, geduldig en vooral deskundig. Kortom, we werden uitstekend geholpen.
Kamera Express 10-01-2023

Dat is altijd fijn om te lezen!

Jeroen Kramer 09-01-2023

Ik vind Kamera Express een zeer professioneel bedrijf! Ze geven heel goed advies bij de aanschaf van de Sony A7 mark 4 en de Sony 200-600 telelens! Ik kreeg alles heel snel opgestuurd en alles was prima in orde! Nu kan ik hele mooie foto's en video's maken van bv roofvogels (vind ik het mooist!). Ook de 5 jaar garantie vind ik top! Ik raad iedereen aan om bij Kamera Express foto apparatuur te kopen!
Kamera Express 10-01-2023

Dat is een mooie set. Superleuk dat je foto's maakt van roofvogels. Vergeet niet om de garantie nog even via onze website aan te vragen!

Job Jansen 09-01-2023

Enorm tevreden over de vaardigheden en kennis van de medewerkers bij Kamera Express. Al meerdere malen zonder problemen online aankopen gedaan, gisteren voor het eerst bij de winkel in Eindhoven. Ook hier enorm tevreden over. Gezellig en behulpzaam personeel, denkt mee, neemt de tijd. Nooit problemen gehad zowel off als online! In een woord; top.
Kamera Express 10-01-2023

Wat leuk dat je zowel online als in Eindhoven bekend bent bij ons! Goed ook dat de ervaringen bij beide positief zijn. Bedankt om dit te melden.

Martin Effert 08-01-2023

Goede en vriendelijke service en zeer uitgebreid aanbod. Ik be al jaren klant bij Kamera-Express en kom geregeld in de winkels in Amsterdam en Capelle aan de IJssel.
De medewerkers nemen de tijd om goed te helpen en het maakt niet uit of dat nou gaat om het nabestellen van een fotoafdrukje of de aanschaf van een duure kamera.
Ook vindt ik het bijzonder prettig dat je er altijd vrijblijvend apperatuur kunt bekijken en advies in kunt halen.
Ik heb net een aankoop met inruil van mijn oude kamera gedaan, Kamera-Express was hierbij met afstand de beste deal voor mij.
Kamera Express 09-01-2023

Leuk dat je met meerdere vestigingen ervaring hebt! Je bent altijd welkom, ook al is het alleen voor advies, geen probleem. Slim ook om je oude apparatuur in te ruilen.

HanvanBijnen 08-01-2023

Ik koop al mijn fotografie materiaal bij Kamera Expres in Breda. Ik word daar altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Zo ook bij mijn laatste aankoop: de Canon RF35 prime lens.
Kamera Express 09-01-2023

Superleuk dat wij je vaste shop zijn! Gefeliciteerd met je 35mm lens, we zijn benieuwd naar je resultaten.

Peter 07-01-2023

Ik kreeg goed en deskundig advies en daar werd ruim de tijd voor genomen. Een erg prettige ervaring. Zeker een aanrader.
Kamera Express 09-01-2023

Bedankt om ons aan te raden! Hopelijk heb je een mooie keuze kunnen maken.