Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

R.van Rijswijk 26-03-2021

De click & collect is perfect geregeld en geweldige service bij mijn aanschaf 👍

Angela 26-03-2021

Vakkundig geholpen en medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, locatie is goed bereikbaar.
De site is klantvriendelijk in gebruik om produkten te zoeken en informatie te bekijken.

Rachel 26-03-2021

Snelle levering van bestelling, toen er aan mijn kant iets mis ging met betalen heeft de klantenservice mij goed en snel geholpen.

Jos van Beers 25-03-2021

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam, alles correct conform afspraak. Kortom:TOP

Ingrid 25-03-2021

We hebben deze tv aangeschaft naar aanleiding van een garantieregeling van Kamera Express. De service naar aanleiding van deze garantie was erg goed en alles netjes afgehandeld. Ook de aflevering was prima. De tv bevalt erg goed, heel mooi beeld en super dun scherm, mooi tegen de muur. Het lukt me nog niet om de bijbehorende cashback regeling terug te vinden terwijl ik me nog wel zou moeten kunnen registreren, maar dit ga ik bij LG navragen.
Kamera Express 26-03-2021

Beste Ingrid,

Bedankt voor uw review.

Vergeet uw televisie ook niet te registreren op onze website voor de 5 jaar garantie. Wat betreft de cashback van LG, hiervoor kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Veel plezier van de televisie.

Ivan De Ridder 25-03-2021

Zeer vriendelijke verkopers, heel professioneel en nemen hun tijd voor degelijke uitleg te geven en uw vrqgen te beantwoorden.
Ze gaan met u door de verschillende mogelijkheden en dringen echt niet aan om de duurste optie te nemen.
Zeker een aanrader

Elvira 25-03-2021

Kamera express hebben wij een mooie camera gekocht. Ze helpen je goed op weg en luisteren ook echt na je wensen. Ik ken hun via familie wie ook altijd camera's bij hun kopen. Wij hebben op advies van kamera express een systeem camera gekocht en wat is dit een fijne camera. Mooi compact en maakt super mooie foto's. Wel externe flits erbij gekocht. En wie weet in de toekomst nog andere lenzen.

Ron Westra 25-03-2021

Ik vind de Kamera express Megastore op de Parnassauweg in Amsterdam een hele fijne fotowinkel.
Dit omdat je persoonlijk zeer goed geholpen wordt,en het personeel vriendelijk is,en dat ze zeer objectief blijven....en niet jouw hun voorkeuren op lopen dringen.
En dat het personeel zeer goed opgeleid is en weten waar ze over praten
Ben er zeer tevreden over....kom er graag

EG 25-03-2021

I traded in my A7RII towards the purchase of an A7SIII, and I found the staff at the Amsterdam store very helpful and accommodating (especially with my lack of Dutch) they were also the most fair when it came to the camera exchange compared with two other stores I enquired with. There was also no pressure from the sales staff, which I appreciate.

H.P Jansen 25-03-2021

Het online een afspraak maken en een tijdslot voor winkelbezoek van een half uur werken goed. Voordelen: tijd genoeg en ruime aandacht voor mijn vragen en aankopen.
Gebruik gemaakt van de inruilactie.

P.Welts 25-03-2021

Besloten om een betere camera te kopen zijn wij bij Kamera Express in Den Bosch beland.
Hier zeer goed en vriendelijk geholpen onze vragen zijn perfect beantwoord en de keuze is gevallen op een voor ons afgestemde camera de Canon M50 ,perfecte camera, bedankt !.

Piet Claessen 25-03-2021

Goede producten tegen een concurrerende prijs, inclusief gratis verzending.

P.Welts 24-03-2021

Canon m50 gekocht
Wij hebben als leek een zeer goede uitleg gekregen bij de aankoop van onze nieuwe camera.
zeer vriendelijke verkoper neemt alle tijd voor vragen.
een aanrader

Mark Reynders 24-03-2021

Ik wil even iets kwijt over de levertermijn. Namelijk de slogan "Op werkdagen voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis!" KLOPT NIET! De laatste drie maal dat ik dringend iets nodig had voor een fotoshoot hebben ze niet tijdig kunnen leveren waardoor ik de dag zelf nog voor een oplossing moest zoeken! Dit is zeer frustrerend als ze er reclame voor maken en niet nakomen!

Ik denk wel dat de mensen die er werken hun best doen maar dan moeten ze zoiets niet beweren. Ook had ik er rekening mee gehouden dat de bestelde producten in voorraad waren. Dus als je dringend iets nodig hebt raad ik aan de dag van de bestelling zelf te gaan afhalen anders is het misschien te laat geleverd.
Kamera Express 25-03-2021

Beste Mark, bedankt voor uw review.

Wat vervelend om te lezen dat uw pakketten de laatste tijd niet op tijd zijn aangekomen. Ik heb uw orders even nagekeken en zie dat deze hier op tijd zijn weggegaan. Helaas heeft de post de afgelopen tijd veel te verduren door de toename van online bestellingen, waardoor zij wel eens iets later zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Henry 24-03-2021

op de site stond artikel (tweedehands als nog 1 op voorraad. Na bekijken van mijn orders zie ik nu staan helaas uitverkocht. Geen bericht gehad, ook niet automatische restitutie van het bedrag! SLECHTE BEURT!!

M.Polman 24-03-2021

Een duidelijke site en snelle reactie op vragen. Heb daar een mooie camera gekocht voor een mooie prijs. Ze houden zich aan de lage prijs garantie. Ik had de camera ergens anders goedkoper gezien en Kamera Express heeft deze voor de zelfde prijs geleverd.

Arien Harmelink 23-03-2021

Erg tevreden, snelle service en de site ook erg overzichtelijk
Direct terug gebeld door iemand van de winkel in Zwolle, en 2 dagen later kon ik de camera al op halen.
Netjes geholpen, lekker bakkie koffie gehad, zeer tevreden.

Marco 23-03-2021

Topzaak! Goede website, Voorraad up to date, Snelle corona afspraak mogelijk om te kijken en evt. mee te nemen.

Marina 23-03-2021

Uitstekende service, snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding.
Al vele malen besteld bij de webwinkel en nog nooit problemen gehad.

Manal 23-03-2021

Zat te twijfelen tussen 2 tv’s en heb naar meer informatie gevraagd op de chat op de website van Kamera express en daar was een medewerker heel erg behulpzaam en gaf alle informatie die ik wou weten uiteindelijk heb ik voor de LG OLED GX6LA gekozen. Volgende dag werd ik gebeld door de koerier voor een afspraak . En de volgende dag in huis! Wat een televisie zeg geluid beeld de beleving als je een film kijkt!
Top dankjewel voor jullie service !

Simon Lubega 23-03-2021

Ik vond de medewerker (Utrecht) zo behulpzaam en goed geïnformeerd over het product dat ik aan het kopen was (Sony A7Riii met Sony 24-105). Hij gaf me ook 10% extra korting op het statief, en WOWscape boek. De kwaliteit is altijd vertrouwd en perfect. Ik ben zo blij met mijn aankoop.

J Schuller 23-03-2021

Heb een Reflecta super 8 filmscanner gekocht en afgehaald in de winkel in Rotterdam hele goede service ook daarna met omruilen direct een nieuw product gekregen

Pepo 22-03-2021

Duidelijke website met prima prijzen. Na je bestelling wordt je prima op de hoogte gehouden van het verloop van je order. Naast concurrerende prijzen heeft Kamera-express als groot pluspunt lange garantietermijnen. Kortom een aanrader!

Sylvia 22-03-2021

Ik ben zeer tevreden over de winkel Kamera express. Had gezien dat deze lens ergens anders goedkoper was, heb contact opgenomen met de winkel. En kreeg hem voor het zelfde bedrag als waar ik hem had gezien. En ook nog is de volgende dag in huis. Dus nu kan ik lekker gaan foto's maken. Zin in!!!

Daisy 22-03-2021

Zeer goed geadviseerd, vriendelijk personeel, ondanks de Covid beperkingen.
Gespecialiseerde winkel, alles zeer professioneel.