Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Lieve 16-04-2024

Deze winkel heeft een heel uitgebreid assortiment en correcte prijzen. De verkopers zijn heel goed op de hoogte van hun producten en kunnen je dus met raad en daad bijstaan bij de aankoop van hun fotomateriaal. Aanrader!
facebook-8 16-04-2024

Heel erg bedankt voor je mooie review Lieve, gelukkig zijn we zelf ook helemaal 'in to' het fotograferen en kunnen we hier je dan goed bij helpen.

Sandra van der Zwan 15-04-2024

Ik was eerlijk gezegd een beetje bevooroordeeld. Ik lees van te voren reviews en die waren niet allemaal even positief. We werden heel goed geholpen. Er werd alle tijd voor ons genomen. Ik had zeker geen opgejaagd gevoel. Accessoires waar we zelf om vroegen werden ook uitgelegd bij de camera die wij kochten ook kregen wij tips over extra accessoires en zeker niet altijd de duurste opties. We kregen advies over hoe de camera te gebruiken er werden zelfs websites doorgegeven waar we op konden kijken om de camera stap voor stap uitgelegd te krijgen. Ik hoop nog lang plezier te hebben van de camera, maar een volgende zou ik zo weer hier kopen.

Costa G. 15-04-2024

Ben geholpen geweest, een zeer vriendelijke en behulpzame man.
Heb een Nikon Z9 gekocht en heb mijn Z6II ingeruild waarvoor ik een zeer eerlijke prijs voor heb gekregen.
De medewerkers zijn ook zeer professioneel de service is ook top.
facebook-8 15-04-2024

Wat een mooie keuze hebt je gemaakt, ik wens je veel plezier met deze camera!

Roy Vrijs 14-04-2024

Gisteren naar Kamera Express in Capelle a/d IJssel geweest om een tweedehands lens aan te schaffen. In de winkel werd ik netjes geholpen door een van de medewerkers die mij erop attendeerde dat zij meerdere exemplaren van de lens als tweede hands in de winkel hadden staan. Het betreft hier een Nikon 24-70 f2.8 ed lens. Ik mocht alle exemplaren uitproberen en heb uiteindelijk de winkel verlaten met een lens waar ik erg blij mee ben en die er nog uit ziet als nieuw. Het feit dat er alle tijd genomen werd om mij de lenzen uit te proberen gaven mij als klant het gevoel serieus genomen te worden. Ik ben erg tevreden met de service van de medewerker en kom zeker vaker terug op deze locatie.
Zeker een aanrader.

Bob 12-04-2024

Via de website een bestelling gedaan met de volgende dag ophalen in de winkel. Door een fout van mijn kant kreeg men een onjuist e-mailadres. Na telefonisch contact werd dit snel herstelt. De volgende dag naar de winkel gegaan en werd daar vriendelijk geholpen en kon ik mijn bestelling meenemen….

Een prima ervaring!
facebook-8 15-04-2024

Wat fijn om te lezen Bob, gelukkig konden we je snel helpen. Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Rocoen 12-04-2024

Ik heb reeds verschillende camera's en lenzen (zowel nieuw als tweedehands) gekocht in de winkel van Gent en ben steeds goed geholpen door vriendelijke medewerkers. Het grote assortiment en de grote voorraad zorgt ervoor dat de meeste zaken direct beschikbaar zijn. Nu in Madrid mijn fototas mét inhoud gestolen is heb ik nieuw materiaal terug bij Kamera Express in Gent besteld.

Brecht 11-04-2024

op deze website een nieuwe camera met bijhorende lens gekocht.

Duidelijke website die vlot te navigeren is.
kortingsactie op de lens en body combinatie die wordt mooi automatisch toegevoegd.

Daarnaast snelle verzending met alles goed ingepakt. en verzending onbeschadigd geleverd. de volgende dag
facebook-8 12-04-2024

Zo lezen we het graag! Bedankt voor de mooie woorden, Brecht! Heel veel plezier met je aankoop.

Hans Wognum 10-04-2024

Super praktisch georganiseerd voor een (parttime) vanlifer. Van achter m’n laptop in m’n Volkswagen California camperbus een keuze gemaakt welke vlogcamera het beste zou passen bij de video’s die ik voor mijn YouTube kanaal en golfcamper.nl maak. Deze heb ik gereserveerd bij een filiaal dat ik onderweg naar m’n volgende bestemming zou passeren en daar lag bij binnenkomst alles klaar. Mooie plek gevonden en daar alles uitgepakt en uitgeprobeerd! Helemaal conform verwachting! Binnenkort is door de mensen van Kamera Express de volgende Golfcamper video van betere kwaliteit! Hartelijk dank daarvoor!
facebook-8 11-04-2024

Bedankt voor je mooie review Hans, fijn dat we kunnen bijdragen aan de kwaliteit van je video's. Heel veel plezier met de nog komende avonturen in de camperbus!

Ebru 07-04-2024

Vandaag bij Kamera Express in Eindhoven geweest, ik ben hier zeker 1 uur geweest waarop al mijn vragen werd beantwoord. Super informatieve gesprek gehad en super behulpzaam en vriendelijke medewerker die mij hielp. Uiteindelijk heb ik perfecte aankopen gehad na dit goed begeleid gesprek. Want na 4 jaar tussenjaren pak ik weer mijn hobby als fotografe weer op! :) ik heb er zeker zin in en ja hoor, tot ziens!!
facebook-8 08-04-2024

Wat leuk dat je weer zin hebt gekregen om te gaan fotograferen, ik wens je veel plezier met je aankopen!

marco en inge 03-04-2024

na een jaar een camera te hebben wouden we iets meer dan alleen foto`s maken.
vandaar een andere lans voor de camera.
en met deze winkel "kamera-express.nl" al heel snel een keuze gemaakt en besteld.
uitstekende service en goed en veilig verpakt voor verzending
facebook-8 04-04-2024

Fijn te lezen dat we je van uitstekende service hebben mogen voorzien. Heel veel plezier met je mooie lens!

Danielle 02-04-2024

Echt onwijs fijn geholpen!! De verkoopmedewerker nam uitgebreid de tijd en heeft me goed geadviseerd welke camera voor mij als beginnend fotograaf geschikt is. Thuis de Canon camera direct uitgeprobeerd en ZO BLIJ MEE! Mochten er onduidelijkheden zijn, ga ik graag weer terug. Geen vraag was te gek. Een hele blije beginnende fotografe hier
facebook-8 02-04-2024

Wat fijn om te lezen! Heel erg bedankt voor je leuke review, ik wens je er veel plezier mee!

Peter Gorissen 02-04-2024

Kamera Express in Breda heeft professioneel personeel. Het personeel is klantvriendelijk en geduldig,; het is prettig om naar binnen te gaan en welkom te worden geheten. De prettige sfeer valt direct op bij binnenkomst

Rob 01-04-2024

We kennen de medewerker die ons hielp al vanaf zijn 1e baan bij een bedrijf in fototoestellen, ca 16 jaar geleden. Toen gaf hij al geweldige adviezen. Uiteindelijk hebben we 15 jaar met de camera gedaan, ten volle tevredenheid. Ook nu hebben van hem weer heel goed advies gekregen. Er is goed geluisterd naar onze wensen en op basis daarvan vorige week prachtige camera kunnen kopen.

Hans 01-04-2024

Locatie Capelle: Vlotte en vriendelijke bediening, enorm aanbod, scherpe prijzen, uitgebreide uitleg en op veel locaties.
facebook-8 01-04-2024

Wat een leuke review om te lezen, bedankt hiervoor!

Netrens 30-03-2024

Bij Kamera express werd ik goed geholpen bij de inruil van mijn RX10. Deze prachtige camera bleek voor mij toch een beetje te zwaar. Het advies om voor de RX100 te gaan sprak mij wel aan. Klein licht, maar ook een super gladde body. Maar daar had de verkoper een perfecte oplossing voor in de vorm van een grib. En door de mooie inruilprijs ben ik nu voor een “koopje” de blije eigenaar van de RX100

Vincent 23-03-2024

Wederom een camera gekocht bij jullie.
Ook nu nam de verkoper (Thomas) alle tijd om ons goed te helpen. Zeker toen hij door had waar we echt naar op zoek waren kwam hij met een goed alternatief. Wij zullen als dat nodig is zeker terug komen bij jullie.
facebook-8 25-03-2024

Wat leuk om te lezen dat je weer een camera gekocht hebt bij ons Vincent, natuurlijk nemen we de tijd om alles goed uit te leggen en te luisteren naar je wens. We willen wel dat je met een goed gevoel de winkel verlaat. Fijn om te lezen dat je nog eens terug wilt komen, ik wens je veel plezier met de camera!

Jasper 23-03-2024

Hele fijne deal gescoord op een gebruikte lens (occasion), die nieuw toch wel behoorlijk duur is. Fijn dat deze occasions goed en eerlijk beschreven staan. En het is nog duurzaam ook!

Bestelling en verzending zijn door Kamera Express ook goed en snel behandeld.

Helemaal tevreden dus!

Romy 22-03-2024

Ik wilde graag een nieuw objectief kopen, na veel keuze stress ben in in gesprek gegaan met Kamera Express, deze mensen hebben me fantastische geholpen, ook al mijn vragen zijn hierbij opgelost.
Ik ben super blij dat kamera express me zo geholpen heeft en ben nu blij met mijn keuze van objectief
facebook-8 22-03-2024

Fijn te lezen dat we je daarbij konden helpen Romy. Goed dat je bij ons kwam hiervoor.

Als je verder nog advies nodig hebt of vragen heb, dan kan je altijd bij ons terecht, zowel in de winkel als bij de klantenservice.

Roby 21-03-2024

We zijn naar de winkel in Utrecht geweest om advies te krijgen over een beginnersvriendelijke systeemcamera, aangezien we hier zelf nog geen ervaring mee hebben. We zijn hier erg goed geholpen door de medewerkers die ons hebben laten zien welke opties er zijn en waar we op moesten letten met onze wensen. Ook konden we verschillende lenzen testen zodat we konden zien welke voor ons zou werken.
Als je dus net begint met fotografie is het zeker aan te raden om langs een van de winkels te gaan voor advies.
facebook-8 21-03-2024

Bedankt voor je eerlijke en positieve recensie, fijn om te lezen dat we je op weg hebben weten te helpen met je nieuwe systeemcamera! Heel veel plezier met je nieuwe aanschaf!

Roby 21-03-2024

Stephan 20-03-2024

Aangezien ik een speciale vraag had aangaande het filmen van hockeywedstrijden ben ik met Max gaan kijken naar de mogelijkheden. Hij heeft me goed en vriendelijk geholpen en dacht met mij mee. Samen tot de conclusie gekomen dat de bewuste camera het beste bij mijn wensen aansloot en zodoende de koop afgerond!
facebook-8 21-03-2024

Petje af naar Max! Bedankt voor je positieve maar ook vooral eerlijke recensie.

Fons en Pauline 15-03-2024

Goed en deskundig geholpen met de aankoop van ons harnas, en dan loop je daar in de snoepwinkel dus opnieuw vakkundig geholpen met de aankoop van n nieuwe tas en regenkappen. Er staat een automaat waar je n lekker bakkie koffie kan pakken tijdens het wachten en ook fijn dat er klantentoiletten zijn.
facebook-8 18-03-2024

Wat fijn dat we jullie mochten helpen bij het uitzoeken van een tas en de regenkappen. Fijn dat het gewaardeerd wordt dat je een kopje koffie kunt pakken, we weten dat het soms even kan duren, maar we nemen graag ruim te tijd voor iedereen.

Heel veel plezier met jullie aankopen!

Elsa 13-03-2024

Fijn geholpen in de winkel met het uitzoeken van een camera en bijbehorende gadgets!
facebook-8 14-03-2024

Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben geholpen!

Elsa 13-03-2024

Onlangs in de winkel in utrecht geweest om een camera aan te schaffen. Super goed geholpen door het personeel aldaar!
Nu trotse eigenaar van een R50 :)
facebook-8 14-03-2024

Wat goed om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij je keuze voor de R50, heel veel plezier met deze mooie camera!

Denise 12-03-2024

Ik koos voor de shop in Mechelen omdat hij enerzijds op loopafstand van mijn woning ligt en anderzijds omdat ik al jaren mijn aankopen doe op dit adres (voorheen Foto Nelissen). Ik word er nog steeds vriendelijk en behulpzaam bediend en vind er exact het fototoestel dat ik zoek nl. Panasonic met Leica lens.
facebook-8 13-03-2024

Bedankt voor het compliment Denise.

Fijn dat je ondertussen een vaste klant bent geworden. Bedankt voor het vertrouwen.