Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marley 25-11-2020

Super online deals, BlackFriday top week, lang gewacht voor investering nu toch echt gedaan! Blij met mijn Sony.

Arie Bouwmeester 25-11-2020

Prima shop - bekwaam en zeer vriendelijk personeel; overzichtelijke winkel!

Henk M 25-11-2020

Van mijn vrouw spontaan een kenko convertor gekregen echter de verkeerde. Hierdoor naar de vestiging Utrecht gegaan om de juiste converter te verkrijgen. Geholpen door X. Zeer open, vriendelijk, nam alle tijd. Wat resulteerde in de juiste converter, het inruilen van Canon objectief naar een meer lichtsterke Canon objectief. Hier ben ik zeer tevreden over en kijk nog steeds terug naar het meer dan vriendelijk bezoek aan Utrecht. Mijn compliment aan deze medewerker die mij met zeer veel kennis de juiste informatie heeft gegeven om naast de aankoop van de juiste converter ook de aanschaf van een andere lens.

Rinder 25-11-2020

Echt heel goed geholpen door de medewerkers van Kamera express!
Heel kundig. Ze weten waar ze het over te helpen en willen samen met jouw het beste voor je zoeken.
Top!

emiel 25-11-2020

Ondanks schaarste van de Canon EOS R5 toch binnen enkele maanden al in het bezit van deze mooie camera! Erg blij met deze aankoop en service!

Jolanda S 25-11-2020

Een camera gekocht bij kamera express in capelle ad ijssel. Een grote overzichtelijk winkel. Ook een apart gedeelte met 2e hand camera's en lenzen.
Hele grote keuze aan camera's en accessoires.
Gekocht een Panasonic Lumix DMC-FZ1000

Ab 25-11-2020

Werd door het vooraf reserveren snel en goed geholpen. Mooie en overzichtelijke winkel.

P.v.L 25-11-2020

Shop in mijn woonplaats dus makkelijk en altijd vriendelijk en deskundig personeel.
Ook deze keer weer bij de aankoop van mijn Sony DSC-RX100M7.

Herman De Kluizenaar 25-11-2020

Prima geholpen en de winkel in Almelo. Alle vragen konden worden beantwoord. Heb uiteindelijk de TV gekocht.

Teun 25-11-2020

fijne winkel, goed geholpen door een vriendelijke dame genaamd Marieke, me thuis al voorbereid dus de verkoop ging vrij snel.

Gerrit 25-11-2020

Goed geholpen in Almelo. Nemen alle tijd voor je aankoopkeuze. Vragen na enige dagen gebruik werden prima uitgelegd.

Joep 25-11-2020

Goede informatie. Duidelijk en kompleet. Veel beter dan online. Je kan de camera even in de hand nemen om te voelen en proberen.

DPHOTO 25-11-2020

Goede, nette, bediening met SERVICE, en ook nog humor! :)
Was het maar overal zo ! :)

Sarah 25-11-2020

Na een aankoop online ben ik in de winkel in Zwolle erg goed geholpen om mijn camera met een aantal dingen aan te vullen

Wim 25-11-2020

Bij het oude Foka in Rotterdam een Sony camera gekocht, zeer goed advies gehad. Een absolute aanrader.

Mark 24-11-2020

Na 12 jaar was het tijd voor een nieuwe televisie. Na verschillende reviews te hebben gelezen de keuze gemaakt voor de LG OLED55GX6LA. Kamera Express had een mooie aanbieding, goede recensies en met het aanvullende promotie voordeel vanuit LG was dit de beste keuze.

Tijdens het gehele bestelproces was het prettig communiceren met Kamera Express. De televisie werd na betaling direct (na 1 dag) netjes afgeleverd via koeriersdienst Thijse.

De televisie hangt inmiddels aan de muur en is het beeld is fantastisch! Een wereld van verschil t.o.v. de 12 jaar oude 43inch Philips TV.
Kamera Express 03-12-2020

Beste Mark, bedankt voor je review.

Ik kan mij voorstellen dat het een wereld van verschil is in beeldkwaliteit. Heel veel plezier met je televisie en fijn dat alles zo vlekkeloos heeft mogen verlopen.

Wv 24-11-2020

Zeer snelle levering gisteren besteld en middag erop geleverd. Dit voor een mooie prijs.

Herman 24-11-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Echte winkel met vakkundig personeel.
Snelle verzending via online-bestelling na eerst in de winkel (Utrecht) informatie te hebben ingewonnen. En nu met de black-friday korting extra interessant.

Aboebakr 24-11-2020

Kamera Express All the way! Een zeer goede snelle service online en telefonisch. Snel en goed geholpen bij de OLED LG en steeds aan voordelige prijzen met 5 jaar garantie.

Thx mannen :)

Marieke 24-11-2020

Tijdens het bezoek aan de winkel in Arnhem werd ik uitgebreid en nauwkeurig geholpen, dit ondanks de drukte tijdens mijn bezoek. Al mijn vragen werden beantwoord. De tijd die voor mij werd genomen was erg prettig en ongehaast.

Steven Covemaeker 24-11-2020

Kamera Express heeft altijd een correcte prijs, de leveringstermijnen worden correct opgevolgd. Volledige productinformatie

Nick 24-11-2020

Canon EOS 2000D met TAMRON 18-270 lens gekocht. Advies bij aankoop was goed, medewerkster gaf zelfs aan dat wanneer de camera eind deze week met black friday nog goedkoper zijn dat ik dan een mail kon sturen om prijsverschil terug te krijgen. Nu mooie foto’s (leren) maken!

Piet 24-11-2020

Omdat mijn a6000 niet meer automatisch scherpstelde bij half indrukken van de ontspanknop, ben ik mij gaan oriënteren op de A6600.
Aangekomen bij de Kamera express in Arnhem heb ik de verkoper gevraagd wat er aan de hand was met mijn A6000. Hij heeft de scherpstelling geredirect naar een andere knop en nu doet hij het weer!!!
Heb toch ook de A6600 gekocht met de Sony E 70-350mm F/4.5-6.3 G OSS.

M.T. 24-11-2020

De grootste alles-wat-je-hartje-begeert winkel op het gebied van foto en video, tuurlijk ga ik daarheen. Niet alleen heel erg mooi verbouwd, de mensen weten waar ze het over hebben. Ik had mijn ogen al een tijdje op de Fujifilm X-E3 dus toen die op voorraad was ben ik heel snel richting de Rietbaan gereden om deze op te halen. Prachtige camera met fantastische 18-55 lens, ik zit nog in de fase van leren kennen maar de eerste resultaten liegen er niet om, lekker klein cameraatje met professionele kenmerken! Ook leuk dat je bij Kamera Express terecht kunt voor tweedehands lenzen voor moderne camera's en alle gadgets en accessoires die je kunt bedenken.
Kamera Express 03-12-2020

Beste, bedankt voor je review.

Wat ontzettend leuk geschreven en bedankt voor je mooie woorden. Daar doen we het voor!

K.B. 24-11-2020

De levering was totaal niet in orde! Ik bestelde een softwarepakket en kreeg een ander gelijkaardig pakket in de plaats. Ondanks de factuur en EAN nummer van de bestelling als bewijs willen ze niet toegeven dat ze het verkeerde artikel geleverd hebben. En dan toch maar proberen de schuld in de schoenen van de koper te schuiven! Hopelijk zie ik mijn betaling geretourneerd, it is een afknapper!
Kamera Express 25-11-2020

Beste, bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat u het verkeerde pakket heeft ontvangen. Ik zie dat u inmiddels contact heeft met mijn collega's en dat dit wordt uitgezocht. Helaas nog eventjes geduld, we hopen dit zo snel mogelijk op te lossen.