Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Erik 05-03-2021

product was niet op voorraad maar kreeg na enkele dagen wel al een mail waarin ik via een link op de website kwam en het kon bestellen. Inloggen lukte niet, na aan vragen nieuw wachtwoord wel gelukt.
Aanpassing van accountgegevens niet gelukt. Jammer dat je als bedrijf ook vooraf moet betalen wat op zich geen probleem is maar het ontbrejken van de mogelijkheid om met iDeal te betalen is echt een gebrek en niet klantvriendelijk.

Bruno Nissen 05-03-2021

Zoals steeds werd ik vlot en vriendelijk geholpen bij een omruil en de aanschaf van de nieuwe Fuji X-S10 camera + 16-80 f4 objectief in de superstore van Camera Express in Antwerpen. Echt top.
De camera en bijbehorende lens geven een prachtige Fuji beeldkwaliteit en heel veel mogelijkheden

Ton 04-03-2021

De medewerkers zijn vriendelijk en denken met je mee.
Bij een vraag over een bepaald onderwerp werden wij netjes te woord gestaan.
Daarna werd er toch intern nog navraag gedaan en kregen wij heel snel nog een uitgebreider antwoord op onze vraag.

HenkV 04-03-2021

Prima geholpen, conform afspraak vooraf aangegeven inruilwaarde overeengekomen van mijn vorige camera.

Bert Kamperman 04-03-2021

Het is een mooie winkel, helaas door Corona mag je niet door de winkel. Bij het ophalen op het locatie in Almelo. Waren de personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het is zeker een aanrader om daar iets te halen.

C.B.Vitalis 04-03-2021

Bij Cameraexpres locatie Eindhoven verschillende aankopen en inruil .
Met deskundig uitleg van camera , ga tevreden naar huis.

peterwgorissen 04-03-2021

De winkel is weer openen ik kon een afspraak maken om een macro objectief te bekijken. Het personeel is klantvriendelijk, kundig, professioneel. Prijzen zijn redelijk. Door de informatie op de website in combinatie met de informatie van Carola was het eenvoudig om binnen de gestelde tijd (30 min) tot een besluit te komen.

Peter 04-03-2021

netjes geholpen ondanks beperkte mogelijkheden tijdens corona. Communicatie via mail was duidelijk en zeer snel.

Nico van Lier 04-03-2021

De winkel is weer open!!
Blij dat ik weer terecht kon. Na goede deskundige adviezen, de Tamron 100-400mm aangeschaft. Het is steeds opnieuw een genot om binnen te stappen in een winkel waar niet verkoop voorop staat.

Anneke 03-03-2021

Enorm snelle bezorging. Goede site en prima informatie. Product is niet duur.

Leon Elshof 03-03-2021

Gewoon een fijne zaak waar je goed terecht kan .
Ook nou in corona tijd netjes op afspraak.
Maar ik was een half uur te vroeg hoefde niet te wachten de knul achter de bali zei kom maar binnen ik ga zo wel eten . Super netjes .

Laurens 03-03-2021

2 weken geleden de Nikon De D5600 aangeschaft! i.v.m. corona telefonisch advies gekregen. Zeer uitgebreid informatie gekregen voor de aanschaf van mijn nieuwe camera. Uitstekende service!

Casper 03-03-2021

Helaas bij twee aparte bestellingen bij Kamera-express lange leveringstijden, bij mijn eerste bestelling heb ik 4-8 weken moeten wachten op mijn volledige bestelling. Terwijl op de website wordt aangegeven dat de producten die ik besteld heb, gewoon op voorraad zijn. Mijn laatste product van deze bestelling heb ik nooit ontvangen, want het bleek dat na 8 weken te hebben gewacht dat deze product ook niet meer geleverd kan worden.

Mijn tweede bestelling bevat 5 producten die allemaal op voorraad zijn volgende de website, echter zijn deze na 1 week nog niet geleverd. Terwijl hun slogan is: "Voor 23:59 op een werkdag besteld, volgende dag in huis".
Nou, niet dus. Valse belofte, gezien ik ook nog geen verzendbevestiging heb ontvangen van de bezorgdienst.

Daphne 02-03-2021

In Zwolle mijn nieuwe kindje aangeschaft... Nikon Z5 met de 50mm 1.8 S lens. Na een online video-call om advies en informatie in te winnen alles laten reserveren in de winkel. Op de afgesproken dag werd ik hartelijk onthaald door de medewerkers aanwezig. Mijn oude camera werd grondig getaxeerd en met een zeer aantrekkelijke inruilwaarde was de koop rond. Alles werd gecontroleerd op aanwezigheid met de nodige uitleg en advies. Zo fijn geregeld allemaal! Ik kan dit filiaal zeker aanraden.

Sharona 02-03-2021

Via de chat (gezien corona tijd) zeer uitgebreide informatie en tips gekregen voor de aanschaf van een nieuwe camera. Hele fijne service!

Barbara Brehme 02-03-2021

uitstekender hulpverlening , juiste informatie , fijne ervaring , zeer klantvriendelijk

Jan 02-03-2021

Uitstekende keuze en goede volledige beschrijvingen op de website en uitleg over diverse onderwerpen. Als je een vraag stelt, oa per mail, wordt deze prima en binnen 24 uur op een prettige manier beantwoord. Levering is ook razendsnel en keurig verzorgd. Klein puntje van mogelijke verbetering is de zoek-/filterfunctie. Het is bv makkelijk als je zou kunnen zoeken op specifiek passende accessoires voor een bepaalde camera en/of merk.

Jan van Raan 02-03-2021

In deze Corona tijd tijd toch nog een Panasonic Leica DG Vario Elmarit 8-18mm f/2.8-4.0 ASPH MFT-mount lens kunnen kopen en opgehaald in de winkel in Zwolle. Daar snel, keurig, correct en vakkundig geholpen. Er was helaas geen enkele ruimte om te onderhandelen over de prijs.

Jeffrey 02-03-2021

Na 4 jaar werd het tijd om weer eens een nieuwe audio aan te schaffen... en net als 4 jaar geleden geslaagd kamera express gekocht .. nooit problemen snel geleverd en keurige klantenservice die snel reactie geeft op vragen en bij emailen. Dikke pluim weer, en zo blijf je toch een winkel trouw. Volgende aankoop word zeker weer hier. Een zeer tevreden klant

Hans Huisman 01-03-2021

Reflecta Super 8 en Normal 8 scanner. Prima aankoop. Na een aantal keren scannen kwam er een resultaat dat nergens op leek. Klantenservice gebeld, bijzonder vriendelijk en voorkomend te woord gestaan door yyy. Waarschijnlijk het filmpje niet goed achter de nokjes in het filmkanaal gedaan. Volgende keer scannen goed opgelet, alles functioneerde weer zoals het hoort.

Stefanija 01-03-2021

Ik kocht een camera en had advies nodig over de accessoires. Ik stuurde ze een e-mail en kreeg snel en zeer redelijk advies. Zeer aan te bevelen!

G.Arac 01-03-2021

de site is gebruiksvriendelijk en de klantenservice heeft mijn probleem snel opgelost.

Jeffrey 01-03-2021

Goede service en TOP prijzen!
De werknemers geven er professioneel antwoord op al je vragen en de prijzen zijn zeer concurentieel, zeker aan te raden!

Flyingdutchman 28-02-2021

De service is absoluut inkompetent en de medewerkers hebben geen interesse je ook maar een beetje te helpen, eerst na een paar keer navragen komt er beweging in de zaak. De levering duurde drie weken, snel gaat echt anders.
Steven2021 02-03-2021

Nou het was niet alleen UPS, ook met het maken van een fatsoenlijke rekening was het erg moeilijk voor jullie. Het is mooi dat jullie graag internationaal willen zijn, maar als je niet weet hoe Europa op dit gebied werkt, dan kan je of het beter laten zitten of jullie accounting eerst een cursus laten volgen.

Kamera Express 02-03-2021

Beste, bedankt voor uw review.

Wat vervelend te lezen dat uw pakket zo lang onderweg is geweest. Ik begreep dat er vanuit UPS een missortering is geweest, waardoor deze niet snel genoeg is verzonden. Excuses voor het ongemak.

Elly van Doorn 28-02-2021

Supersnel werd ik ingel;icht hoe ik mijn toestel geleverd kreeg tijdens deze Corona Lock down en de volgende dag kon ik hem al ophalen. Heel eenvoudig en meteen gebruiksklaar. Meteen het toestel uitgeprobeerd en ben dik tevreden